Blogger Widgets

12 Nisan 2011 Salı

Nokia Bombalaması: X7, E6 ve Symbian Anna.

Çok mutluyum :) Bugün yine Nokia bomblamaya geçti ^^ Herneyse. Nokia'nın gülle olarak kullandığı şeylerse şunlar: Daha önceden bahsettiğim X7, daha önceden bahsetmediğim E6 ve müthiş taze iconlarla gelen Symbian Anna yazılımı :) Önce Symbian Anna ile başlayalım :)

 Maalesef Symbian Anna, yalnızca Symbian^3 kullanıcılarını memnun edecek. Bu nedenle bir önceki yazımda dediğim gibi, saldırın 5800'cılar! Sizin karşınızda Nokia bile dayanamaz doğrusu :) Herneyse bu Firmware neler kazandırıyor bizlere:
  • Yazımın kolaylaşması için bölünmüş ekran görünümü.
  • Yeni efektler ve ferah görünümlü ikonlar.
  • Eskisinden çok daha hızlı ve kolay bir internet tarayıcı.
  • Çok daha hızlı yazım için portre modunda bile QWERTY klavye (Dik ekran modunda)
  • Tamamen yenilenmiş bir Ovi Maps. 
Bu güncellemeden direkt fayadalanacak olanlar X7 ve E6 telefonlar. Ancak daha sonra OTA veya FOTA (herneyse :)) yardımıyla N8, C6-01, C7 ve E7 telefonlar da Anna kullanabilecekler. Symbian S60 ise henüz birşey kullanamayacak :) İşte E6, X7 ve Anna'dan bir görüntü:
Umarım biraz olsun umutlanmışsınızdır S60 v5'ciler :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bilgilendirmeniz için teşekkürler.fakat benim görüşüm Anna işletim sisteminin şuanki mevcut s^3 ten pek farklı değil.çok küçük teknik gelişmeler.bence daha fazla görsel bir değişim olsa idi ozaman kullanıcılar için daha tatminkar olurdu.

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet. Nokia zaten Annadan sonra gerçek bir majör güncelleme olan Belle'yi çıkarttı. Aklı başına mı geliyor ne :)

Adsız dedi ki...

merhaba ben belle yi yükledim fakat telefona alışamadım eski haline getirmek istiyorum. nokia e6. ne yapmalıyım