Blogger Widgets

3 Temmuz 2011 Pazar

S^3 Temalarını S^1'e Portlamak


Nokia X7 çıktığından beri, herkes temasını istemeye başladı. Ee, Symbian^1 tema yapımcıları da durmadı, eksikleri çok olan temalarını çıkarmaya başladılar. Ben de bu port işlemini yapayım dedim ve "Midnight Gray" adını verdiğim port temama başladım. Şimdilik eksikleri çok. Henüz v0.3 aşamasında. Gerçekten eksikleir çok kısmında abartmıyorum. Hemen temanın v0.3 önizlemesini ve eksiklerini göstereyim. Kırmızı ile içine aldıklarım eksik yerleri.


Öncelikle tamamen değişik gördüğünüz Anna ikonları mevcut. Liste ve araç çubuğu ikonları da buna göre değiştirildi. Alt tuşların bulunduğu kısım da, midnight temalarına göre düzenlendi. Belli olmasa da, telefonunuzda o kısım, tamamen siyah olarak görünmeyecek.

Diğer bir eksik, kaydırma çubuğu. Bunu da değiştireceğim, ve de çok güzel görünecek :) Son eksik ise, şarj ve çekim belirticileri. Onları da orjinaline göre aynı yapacağım.

Burada gördüğünüz gibi, ne kadar uğraşsam da Ayarlar ve bağlantı gibi ikonları henüz değiştirebilmiş değilim. Onlar da orjinal Anna ikonları ile değiştirilecekler...

Burada aslında eksik yaptım. Herneyse, eksiği sonra söyleyeceğim. Burada, saat ikonu S^3 saati ile tamamen değiştirilecek, şarj ikonları değişecek ve de mavi renkler beyaza dönüştürülecek. Aynı zamanda da Telefon Rehber ve diğer siyah arkplanlar da orjinali ile değiştirilecekler. Burada Haritalar ikonun arkasında bulunan alan ise bildiğimiz dokunduğumuzda oluşan alan. Bu orjinali ile aynı :)

İşim bittiğinde tıpkı bu tema görünecek :)

İyi günler, bekleyişte olun. Çok yakında geliyor...

8 yorum:

dangerousyaso dedi ki...

Merakla bekliyorum.

Symbian Türkiye dedi ki...

Aslında ben hazırlasam da, ben de merak ediyorum son halini... :)

dangerousyaso dedi ki...

:)

Peki daha bekleyecek miyiz? Nedir son durum? :)

Adsız dedi ki...

yapıldığında c503 te çalışacakmı

Symbian Türkiye dedi ki...

Elbette. Tüm Nokia S60v5 akıllı telefonlar için kullanılabilir olacak. :)

Adsız dedi ki...

ee peki ne zaman çıkıcak merakla bekliyoruz da...

Symbian Türkiye dedi ki...

Şu anda temanın 0.5 beta sürümündeyim. Fakat tatilden dönünceye kadar geliştirme duracak. Yeterli ekipmana sahip donanımı yeterli bir bilgisayarım yok çünkü. Netbook ile tatilde idare etmeye çalışıyorum :)

Adsız dedi ki...

tema ne zaman bitecek ?