Blogger Widgets

31 Mart 2012 Cumartesi

Fertile Ceres Feature Pack 2 Preview

Çok kapsamlı bir Fertile Ceres güncellemesine hazır olmanız gerektiğini önceden söylemiştik. Şimdi bu güncellemenin önizleme sürümü hazır ve birçok yeni özelliği ile denemenizi bekliyor.

Feature Pack 2 Preview sürümü ile birlikte gelen yenilikler şu şekilde:
  • Symbian^3 stili "Açmak için Sürükleyin" kilit ekranı
  • Daha da geliştirilmiş Symbian^3 klavyesi
  • Tamamen Nokia Belle sistem ikonları
  • Nokia Belle tema efektleri
  • Nokia Belle teması ile yeni bir görünüm
  • ROMPatcher+
  • AutoInstaller sayesinde tek paketle herşeyi sisteminize yükleyebilirsiniz
  • Chat uygulaması kaldırıldı
  • QuickOffice kaldırıldı
  • Adobe PDF kladırıldı
  • Burada ve Şimdi kaldırıldı
  • Çevrimiçi Paylaşım Kaldırıldı
  • Podcasting kaldırıldı
  • Nokia Music Store kaldırıldı
  • Settings Wizard kaldırıldı
  • Gereksiz birçok uygulama kaldırıldı
  • MagicSensor Symbian Türkiye'de geliştirilen MagicSensor ile ekranı çevirdiğinizde görünen efektler
  • SuperBoot Hızlı açılış süreleri
  • Arayüzde işlemcinin %130'u kullanılmakta
  • Ekran yenileme hızı 55 FPS
  • Sistem önbelleği arttırıldı
  • Başlangıçta açılan gereksiz uygulamaların önbelleklenmesi engellendi
  • Tarayıcı önbelleği hafıza kartı'na taşındı.
  • Tarayıcıdaki gereksiz klasörler ve yer imleri kaldırıldı.
  • Tarayıcı artık %500 zoom yapabiliyor.
  • Mesajlara Sohbetler uygulaması eklendi.
  • Ekran dönüş hızı arttırıldı.
  • Wi-Fi çekim kapasitesi yükseltildi.
  • Menü genişletildi (Symbian^3 stili)
  • Dosya Yöneticisi'nden SIS, SISX ve JAR uygulamaları gönderebilirsiniz.
  • Bluetooth gücü arttırıldı.
  • Render kalitesi yükseltildi.
  • Boot görüntüleri değiştirildi.
  • Nokia 808 PureView ve Nokia N9 zil sesleri eklendi.
  • En güncel Nokia Mağaza eklendi.
  • Menü düzeni en kullanışlı hale getirildi. Artık başlangıçta menüyü düzenlemenize gerek kalmayacak.
  • Birçok uygulama "Araçlar"a alındı.
  • Sosyal Paylaşım Ağları klasörü kaldırıldı.
  • Sosyal Paylaşım uygulamaları kaldırıldı.
  • Telefon hafızası 97,3 MB olarak gelir.
  • Uygulama yükleme politikası değiştirildi. Artık  istediğiniz her türlü uygulamayı yükleyebilirsiniz.
  • Center Text, Symbian^3 Klavye, C2Z, Open4All ve InstallServer yamaları önceden kurulu olarak gelir. 
  • Nokia File Browser uygulaması eklendi.
  • 5800 Ses Kodekleri eklendi.
  • Ekran parlaklık ayarı hassasiyeti arttırıldı.
  • Ses komutları kaldırıldı.
  • Ekran parlaklığı güç tasarrufu için başlangıçta %20 olarak gelmektedir.
  • Rehber Çubuğu eklendi.
  • OraTsu ev ekranı eklendi.
  • Orange ev ekranı eklendi.
  • Vodafone ev ekranı eklendi.
  • Navigation Bar ev ekranı eklendi.
  • FingerUse (Parmak Kullanımı) ev ekranı eklendi.
  • Tam Sayfa ev ekranı eklendi.
  • Kamera uygulaması ikonları değiştirildi.
  • Kamera ayarları güncelleştirildi.
  • Fotoğraf çekim kalitesi arttırıldı.
  • Video çekim kalitesi arttırıldı.
  • Kırmızı tuşa bastığınızda "Yeniden Başlat" satırı eklendi.
  • Yazılım Sürümü notları güncellendi.
  • RAM kullanımı iyileştirildi.
  • Heap boyutu arttırıldı.
  • Müzik çalar heap boyutu arttırıldı.
  • Symbian^3 kinetik kaydırma özelliği eklendi.
  • Dokunmatik ekran hassasiyeti arttırıldı.
  • Daha birçok özellik...
Symbian^3 klavyeyi kullanabilmek için RomPatcher'da bulunan "Symbian^3 Klavye" yamasını aktifleştirin.
Fertile Ceres'in en güzel görünümünü yakalayabilmeniz için "Nokia Belle" temasını kullanmanızı öneririz. "Nokia Belle" teması Fertile Ceres FP2 Preview ile önceden yüklü olarak gelmektedir. 


Kurulum
  • Fertile Ceres FP2 Preview dosyalarını indirmek için buraya tıklayın.
  • "Uygulamayı İndirin" kategorisi altında bulunan dosyaları ayrı bir klasörde tutun.
  • Eğer sisteminizde Phoenix 2011 yazılımı bulunmuyorsa buraya tıklayın.
  • "Eklentiler" kategorisinde bulunan dosyaların hepsini indirin ve "C:/Program Files/Nokia/Phoenix/Products/RM-697" dizinine atın.
  • Phoenix 2011 yazılımını açın.
  • File > Open Product'a tıklayın ve RM-697'yi seçin.
  • Connections kategorisinin bu şekilde "NO CONNECTION"a ayarlandığından emin olun.
  • Flashing > Firmware Update'e tıklayın. Açılan pencerede "Product Code" kısmında bulunan "..." butonuna tıklayın ve üstteki resimde bulunan öğeyi seçin.
  • Daha sonra yukarıdaki gibi "Dead phone USB flashing" seçeneğini seçin.
  • Options'a tıklayın ve açılan pencerede yukarıdaki resimde yeşil ile gösterilen dosyaları "Delete" butonuna basarak kaldırın.
  • Geriye kalan Core, ROFS2 ve UDA dosyalarını teker teker değiştirin. Dosya isimlerine tıklayın, "Edit" butonuna basın. Açılan penceredeki "File" kısmında "..." butonuna tıklayın; "Uygulamayı İndirin" kategorisinde indirdiğiniz Fertile Ceres sistem dosyalarını uygun olarak seçin. (Core dosyasını düzenliyorsanız "CORE_fertileceres.c00" şeklindeki dosyayı seçin) Üç dosyayı da bu şekilde düzenleyin.

  • OK'a basın. Yukarıdaki pencereye geri döneceksiniz. Bu pencereden sonra cihaıznızı USB kablosu ile takın. SIM Kartınızı ve Hafıza katınızı çıkatın. Bataryanızın en az 5 çentikten oluştuğuna emin olun. Refurbish butonuna basın.
  • Bastıktan sonra gelen yönergeleri izleyin. Gelen ilk uyarıda telefonunuzun bağlantısı kesin, batarayayı çıkarıp tekrar takın, USB kablosu ile bağlayın, bilgisayarda "OK" butonuna basın. Hâlâ bir hareketlenme olmuyorsa (Update Server Loading gibi yazılar) USB'yi çıkarıp işlemleri yeniden yapın ve kırmıza tuşa basın (basılı tutmayın).
  • Telefonunuz Test veya Local modda kalır, Phoenix uyarı verirse cihazınızı USB'den çıkarın; bataryayı çıkarıp-takın ve cihazınızı açın. Fertile Ceres yüklenmiş olmalıdır (başlangıçta Fertile Ceres logosu çıkacaktır) Eğer açıldıktan sonra tema Beyaz renkli ise Fertile Ceres yüklenmemiştir. Tekrar yükleyin.
  • Eğer "Succeeded" uyarısı gelirse başarıyla yüklenmiş demektir. İyi kullanımlar :)
Symbian Türkiye cihazınızda oluşabilecek herhangi bir hatadan sorumlu değildir. 

215 yorum:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 215   Yeni›   En yeni»
CEBECİ dedi ki...

hangi telefonlara geldi

Symbian Türkiye dedi ki...

Şu an için yalnızca Nokia C5-03

sümeyye dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

n8 nezaman gelecek acaba ?

sümeyye dedi ki...

succeeded yazısından sonra Unable to flashphone 0x8401F169 scanning image files hatasını alıyorum yardım eder misiniz

Özkan Çağlayan dedi ki...

ben yükledim çokta sevdim güzel olmuş şuan için bir sıkıntı yok teşekkürler ST.

Symbian Türkiye dedi ki...

@5, tüm dosyaları doğru yerleştirememişsiniz.

Symbian Türkiye dedi ki...

@6, Ne demek :) Uzun zamandır sorunsuz bir Firmware çıkarmak için çalışıyorduk. Demek oluyor ki çalışmalarımız meyvelerini veriyor.

Adsız dedi ki...

yükledim çok iyi olmuş fakat telefon hafızası yaklaşık 97mb olarak açıldı eksik yüklenmiş olabilir mi

Adsız dedi ki...

v21 tabanlı mı yoksa v22 yada hepsi için olur mu?

Symbian Türkiye dedi ki...

@9, hayır. Hiçbir şey olmaz.
@10, her türlü C5-03'e yükleyebilirsiniz.

Umut dedi ki...

Eline Sağlık Tam sürümü Sabırsızlıkla Bekliyorum...(Bu arada Telefon Hafızası 97,3mb)

Feyzullah dedi ki...

umut nasıl oldu tel hafızası 97,3 mb ??? :( :( :( benimkisi 63,4 mb

Adsız dedi ki...

nokia/phoneix/products ta rm-697 yok kendim mi oluşturcam sorun çıkmaz demi kendim oluşturunca

Symbian Türkiye dedi ki...

@14, evet kendiniz oluşturacaksınız.

sümeyye dedi ki...

@7 şimdi ne yapmam gerekiyor en baştan mı almalıyım ?

Adsız dedi ki...

cfw den görsel ekleyebilirmisiniz siteye

Adsız dedi ki...

phoenix i açarken "install a nokia dongle and try to start application again" hatası çıkıyor ne yapmam gerekiyor

Symbian Türkiye dedi ki...

@17, PACK sayfasında görseller mevcut ama birkaçını ekleyebilirim.

@18, bu sayfada paylaştığımız Phoenix'i yüklediniz değil mi?

Adsız dedi ki...

Evet burdan paylaştıgınız phoenix i yükledim. Ne yapmam gerekiyor

Symbian Türkiye dedi ki...

@20, hangi işletim sistemini kullanıyorsunuz? Windows 7 mi?

Umut dedi ki...

Valla CFW yi yükledim sonra Hard format attım sonuç 97,3 mb

Çamaçıkan Mehmet dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Symbian Türkiye dedi ki...

@23, evet.

Çamaçıkan Mehmet dedi ki...

Sonradan görüp yorumu sildim ama yetişemedim :) Dosyalar iniyor güzel olduğundan şüphem yok ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

@21, vista kullanıyorum. Bir de ben daha önce böyle bir şey yüklemedim yani başka bir şeyler yüklemem gerekiyor mu nokia ile ilgili falan

Symbian Türkiye dedi ki...

@26, Nokia Suite'in en son sürümünü kurun.

Adsız dedi ki...

yine aynı hatayı alıyorum nokia suite 3.3 indirdim :S

sümeyye dedi ki...

benim telefon hafızam 93.7 mb olmuş :)
Bu arada ekranın sol üst köşesinde 3g yazıyor ilerde gelecek olan packlerde o 3.5 g olacak mı acaba?

Adsız dedi ki...

V22için mi

Adsız dedi ki...

Tam sürüm ne zaman çıkar? Yaklaşık olarak...

Adsız dedi ki...

701 için ne zaamn çıkatr

Adsız dedi ki...

ben bi türlü yükeyemedim Firmware: No connection to phone. Cannot start mode change for phone mode before flashing. hatası alıyorum :(

Adsız dedi ki...

Telefondan nefret etme oranımı siz düşürüyorsunuz.Teşekkürler Symbian Türkiye.

emreb dedi ki...

97,1 :) kolayca yaptım çok teşekürllerrrr

Symbian Türkiye dedi ki...

@31, şimdilik tarih veremeyiz.

Adsız dedi ki...

Benim hafıza 63 mb geldi neden olabilir?

Adsız dedi ki...

http://g1204.hizliresim.com/w/1/3zyd8.jpg

101,6 MB

hız dedi ki...

OraTsu ev Teması İngilizce Türkçe olsa final surumde buna bir el atarsın
Kilit tuşu sorunu var kilit tuşuna bastığımda açmak için sürükleyin calışmıyor orta beyaz tuşta çalışıyor?
Nokia c5-03 çalışmamdan dolayı teprik ederim.Güzel Fertile Ceres Feature Pack 2 Preview olmuş Telefonun hafızası boyutunu süper olmuş

Adsız dedi ki...

Dongle hatası alanlar phoenix'i silip virüs programını devre dışı bırakıp yüklesinler fixer.exe'yi tehlike olarak görüyor ve yüklemiyor bu yüzden hata veriyor
alim6563

Adsız dedi ki...

Ev ekranı temaları yetersiz geldi. Ev ekranında bella tarzı bir saat beklerdim açıkçası ama prewiev versiyonu umarın full versiyonda olur. Ev ekranında yine ekran yan dönmüyor. Ama genel anlamda gayet ellerinize ve emeğinize sağlık nice başka çalışmalara

Adsız dedi ki...

c5-03 hard formatı nasıl atıyoruz ya bende 90 mb boş alan istiyorummm

Adsız dedi ki...

'MagicSensor Symbian Türkiye'de geliştirilen MagicSensor ile ekranı çevirdiğinizde görünen efektler' ben bu özelliği göremedim acaba onu da bir yerden etkinleştirmek mi gerekiyor?
Bir de tuş kilidi telefonun sağındaki tuşa basınca hemen açılıyor umarım tam sürümde böyle olmaz

Adsız dedi ki...

'77099611_RM697_data_block' inmiyor.

Symbian Türkiye dedi ki...

@41, tam sürümde canlı duvarkağıdı destekleyen ana ekranlar da gelecek.

@41, Cihazınızı kapatın. Yeşil + Kırmızı tuşlar, aynı anda Ses Açma ve Kilit tuşlarına basın. Hepsi aynı anda olacak ve Fertile Ceres logosu çıkana kadar bekleyeceksiniz.

Symbian Türkiye dedi ki...

@43, Tema efektlerini etkinleştirin. Cihazınızı çevirin.

Symbian Türkiye dedi ki...

@44, Google Chrome ile indirmeyi deneyin. İniyor.

Adsız dedi ki...

Tam sürüm tahminen ne zaman gelir? Ve bir kaç kişinin söylediği gibi kilit açma tuşuna basınca hemen açılıyor düzeltmenin bir yolu var mı veya tam sürümde düzelir mi

Symbian Türkiye dedi ki...

@48, tam sürüm tarihini vermiyoruz. Maalesef kilit ile ilgili bir çözüm yok. Yalnızca menü tuşuna bastığınızda açmak için sürükleyin çıkacak.

Adsız dedi ki...

e-postayı geri yükle kaldırdığın için ana ekranda boş widget kalmış ayrıca uygulamaları silsen iyi olur file browser var dosya yöneticisi var

Adsız dedi ki...

oratsu orange vodafone tam sayfa navigation bar ekranları gereksiz :S

Symbian Türkiye dedi ki...

@50, Mail for Exchange uygulamasını yükleyebilirsiniz. Bunun dışında Nokia Mail uygulamasını yüklerseniz ev ekranını kullanabileceksiniz. File Browser geliştiriciler için önemli bir uygulamadır. Üzgünüz, fakat kaldıramayız.

@51, sizin için gereksiz olabilir. Biz yine de herkesin istediği sistemi oluşturabilmek için ekledik.

Adsız dedi ki...

The flashing failed. Do you want to retry the flashing?

HRESULT 0x8401f151 (-2080247471)

Flash: Failed to initialize boot rom connection. Check USB connections! If possible do not use USB1.1 ports or any USB hubs.

hatası alıyorum FP1 dede aynı sorun yüzünden yükleyememiştim söylediklerinizi adım adım yaptım

Adsız dedi ki...

The flashing failed. Do you want to retry the flashing?

HRESULT 0x8401f151 (-2080247471)

Flash: Failed to initialize boot rom connection. Check USB connections! If possible do not use USB1.1 ports or any USB hubs.

hatası alıyorum söylediklerinizi adım adım yaptım. FP1 de de aynı sorun yaşadım ve yükleyemedim...

Symbian Türkiye dedi ki...

USB girişlerinizi kontrol edin, büyük ihtimalle USB girişi veya kablosu yetersiz veya eski.

Adsız dedi ki...

Normal nokia suite ile bağlanıyorum güncelleme yapıyorum telefon şarj oluyor USB1.1 dede USB2.0 versiyonunda da denedim yine olmadı :(

Adsız dedi ki...

Dediniz gibi yeşil+ kırmızı tuşlara ve diğer tuşlara da bastım ( yazı kadar tabii). Ama yine ana ekranda dönme yok. Aynı zamanda Q klavye resimde olduğu gibi olmuyor. Bazı tuşlar yok onay tuşu falan. Ama CFW bomba gibi

Symbian Türkiye dedi ki...

@57, ev ekranında dönme özelliği de nereden çıktı? Özellik listesinde böyle birşey yok. Symbian^3 klavyesi için öncelikle ROMPatcher'daki Klavye yamasını aktifleştirin.

Adsız dedi ki...

:) evet yokmuş listede pardon ::D:D

Adsız dedi ki...

Final sürümde çoklu ana ekran olacak mı?

Adsız dedi ki...

Kırmızı tuşa basıp telefonu kitle deyince telefon donuyor :( admin bi baksana

Adsız dedi ki...

v22 sürümü için mi

Adsız dedi ki...

Yükleyemedim. Yazılar hızlıca gelip gidiyor ama telefonu görmüyor phoenix. Takınca normal bir bağlama gibi şarj ediyor telefonu bilgisayar.

Adsız dedi ki...

rompatcher daki symbian klavyeyi aktifleştiriyorum bir müddet sonra devre dışı kalıyor kalıcı yapmak için ne yapmam lazım? Ve de diger üç patch ne işe yarıyor?

XeoN dedi ki...

@64. Bunlar basit şeyler bu gibi sorulardan vazgeçin cevabını vermezdimde hadi bu sefer benden olsun.Romp. aç yamanın özelliklerine gel add to auto seçeneğine tıkla oto. başlar ve diğer yamalar mutlaka işe yariyor sen kullan şimdi açıklamayim!
@ST. Üstad sen harikasin ben C5-03 kullanmıyorum fakat akrabama senin yaptığın yenilikleri kuruyoruz buda diğerleri gibi süper olmuş eline sağlık.Finalde eksikleri kapatip geliştirirsen , çoklu ana ekran yaparsan ve polatbit olayini çözersen gerçekten mükemmel olur teşkkür ederim genede buda güzel. Son bir sorum var Sony ericson xperia pro mu?Sony ericson xperia neo v mi? yoksa nokia 701 dersin üstad grafik işlemcisinin ram kaç bu telefonlarin bi karşilastirirsan cok minnettar kalirim.iyi çalişmalar...

Symbian Türkiye dedi ki...

@65, Teşekkürler :) Aralarında en iyisi Nokia 701. Grafik işlemcisi, işlemcisi, ekranı ve kamerası. Aynı zamanda NFC gibi diğer özellikleri de iyi. Şöyle açıklayayım, 701'de kullanılan GPU çok güçlü. İşlemci hızı 1.3 GHz. Ekran dünya'nın en parlak akıllı telefon ekranı ve çok uzun süre kullandığım bu cihaz gerçekten çok iyi. Takılmadan uygulama açabiliyor, aynı zamanda da çok hızlı. PureView teknolojisine sahip kamerası çok iyi sonuç veriyor. İşletim sistemi de gerçekten iyi: Nokia Belle FP1 (Bunu zamanında çok test etmiştim) ve Nokia Carla ile daha da güncellenecek. Android önermiyorum. Nokia 701 yerine, biraz daha bekleyebilirsen çok yakında çıkacak olan (Tango güncellemesi ile birlikte) Lumia 800'ü öneririm. Çünkü Nokia'nın Windows Phone ile ilgili planları çok büyük. Çok yakında yazağım "Bir iPhone 4S'im var ve az önce bir Lumia'ya yenildim" yazımda da göreceksin. :)

Symbian Türkiye dedi ki...

@64, Center Text isimli yama "Seçenkler" ve "Geri"/"Çıkış" butonlarını ortalar. Öneririm. InstallServer isimli yama her türlü uygulamayı yüklemenizi sağlar. Ancak gerek kalacağını sanmıyorum. Uygulama Politikasını değiştirdiğimiz için genellikle uygulama yüklerken sorun çıkmıyor. C2Z Yaması ise C klasörüne attığınız herhangi bir sistem dosyasını Z'de göstermeye yarar.

Adsız dedi ki...

ben yükledim cfwyi ama şimdi telefonum açılmıyor.. ne yapmam lazım ? kırmızı tuşa basıyorum ekran gelmiyor

XeoN dedi ki...

@66 kardesim Lumia fiyati uçuk gelecek türkiyeye yine tekkür ederim ama sony ericcsonda usbden klavye fare flash bellk gibi donanimlar baglaniyor.Bunlarin gpu kaç mb oldugunu ögrenme sansin yokmu acaba ?

kalemoglu dedi ki...

@klm abi burada anlatabilirmym bilmm ama telefondan simdi arasan daha iyi olur abi veyahut ben seni ev telinden ararım abi telefonum 05546938421 abi bnm sorunum var abi herseyi indirdim phoenix sonsurümü olsun her dosyayı indirdim her dedignide yaptım ama tam product code ... basıyoruz ya tam orada rm 697 black.. tr 0,2 o geliyor işte onu basıp ok diyorum dedikten sonra şe diyor ''currently selected data-package retrieving failed:
0x840e0818(-2079455208)- framework: the digital signature verification failed because the signature file could not be found.'' diyor bunu dedikten sonra cancel diyorum gene aynısını diyor bidaha cancel diyorum kapanıyor bu sefer o hata sonra işte tekrardan ... noktaya basınca dp1 işte dp2 sarı ünlem li olan sey geliyor abi lütfen yardım et abi 4 gb lik kotalı kullanıyorum neti 2 cg harcadım bu se için ilk gününden lütfen abi yardımcı ol lütfen :(

Adsız dedi ki...

yükledim ama telefon hafızası 60mb gözüküyor hard formatta attım değişen bişey olmadı.ne yapmamı tavsiye edersiniz?

kalemoglu dedi ki...

cözün lütfen bende size ulasayım 05546938421

Adsız dedi ki...

3. defa yazıyorum Sürüm v22ile uyumlu mu

Symbian Türkiye dedi ki...

@69, Android cihazlar ayni anda Gpu RAM ini kullanamanzlar. Symbian cihazlarda ise kullanilabilir. 701'in GPU'su 118 ekstra MB RAM e sahip. Qyni zamanda Nokia 701'de de usb den flash bellek klavye vs. Baglayabilme imkaniniz var.

Symbian Türkiye dedi ki...

@73, evet uyumlu.

Adsız dedi ki...

@54 virüs programın varsa devredışı bırak ve phoenix i tekrar yükle çünkü virüs programı fixer.exe'yi tehlike olarak görüyor ve yüklemiyor bu yüzden hata veriyor benimde öyle olmuştu virüs programını devredışı bırakıp yaptım...okey:)

mehmet bayır dedi ki...

mrblar ben yükledim ama global racing thunder ve bounce oyunlarını önceden yükleyebilmeme rağmen fertile ceres i yükledikten sonra bu oyunlar yüklenmedi bunu tam sürümde düzeltir misiniz? :)cevabı http://www.facebook.com/sprw1907 bu adrese atabilirsiniz symtr...:)

Adsız dedi ki...

Yükleyemedim. Yazılar hızlıca gelip gidiyor ama telefonu görmüyor phoenix. Takınca normal bir bağlama gibi şarj ediyor telefonu bilgisayar. 2. yazışım :/

Symbian Türkiye dedi ki...

@77, iki oyunun da Fertile Ceres sürümünü hazırlayacağız.

@78, şarjınızı tamamen doldurun. Cihazı o şekilde takın ve bataryayı çıkarıp taktıktan sonra kırmızı tuşa basın.

mehmet bayır dedi ki...

@79, ne zamana hazırlarsınız ? birde tam sürümde Symbian^3 sağa sola kaydırmalı ana ekran yaparsanız çok iyi olur fertile ceres in v22 için çıkmasını bekliyordum ve isteğim gerçek oldu teşekkürler Symbian Türkiye...:)

Adsız dedi ki...

merhabalar.. fertile ceres i yükledim harika olmuş çok teşekkürler
acaba telefona gelen mesajları tıpkı sohbetler de ki gibi baloncuklu ekranda görebilmemiz için bir patch falan var mı?

Adsız dedi ki...

ben telefonu genelde yan tutarak kullanırım yani klavyeyi kullanırım ve onay tuşu yok symbian klavye patchini aktifleşirince oluyor ama 1-2 saat sonra yine eski haline dönüyor add to auto yu da seçiyorum olmuyor ne yapmam lazım?

mert dedi ki...

tam sürüm ne zaman çıkar

Adsız dedi ki...

Symbian Türkiye burayı seviyorum cwf muhteşem ilk gözüme çarpanlar ev ekranı ve sürükle aç özelliği kilit tuşunda değil ama olsun tam sürüm değil ufak tefek sorunlara göz yumalım telefondan nefret etmeye başlarken yine sevmeye baaşladım teşşekürler
Ama autoinstaller de sorun oluo kardeşim hata veriyor dizine kendim dosya ekledim ama ? bu çıktı yardımını bekliyorum ...
Nokia tune remix muhteşem ve benim telefon hafızası düşük ne yapmalıyım kardeşim ?

Ahmet dedi ki...

ya bende fertile ceres i yüklemek istiyorum ama flash atmaktan anlamıyorum ve bu yüzdn telefon elimde kalır diye korkuyorum.

Adsız dedi ki...

teşekkürler ST cfw için hxpatcher 4 ile daha da hızlandı speedy go ile 841 mhz ölçtüm arama ve hesaplamalar da dönüyor iyi oldu tam sürümü bekliyoruz

Feyzullah dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Feyzullah dedi ki...

@85,speedy go ile 841 mhz ölçtüm demişsin ya

o hangisi speedy speed mi yoksa phone speed mi??

Adsız dedi ki...

ahahahah android kullandınmıki hiç Galaxy S 2 ...er atar ! bilmeden konuşma symbianmış beş para etmez nokia % 48 düşüş yaşadı !

Symbian Türkiye dedi ki...

@88, iki Android tabletim var ve ikisinden de nefret ediyorum.

kalemoglu dedi ki...

@symb symbian ben yükledim ama succesed filan dedi ama telefonu kırmızı tuşla acmaya calıştıgımda önce titresim geliyor sonra hiç bir sey gelmiyor :( neden olabilir

Feyzullah dedi ki...

@90 yanlış atmışsın CFW yi :/
şimdi ilk normal v22 sürümünü yükle sonra tekrar dene CFW atmayı
dead phone yi işaretlemeyi unutma

kalemoglu dedi ki...

feyzullah abi v22 yüklü dead phone dedigin tik atılna yermi orasını anlayamdım

Adsız dedi ki...

Cfw yi yükledikten sonra yeni bir tema kurup uygulayınca telefon açılmıyor, bilginize...

Adsız dedi ki...

ya bende bu cfw yi yüklemek istıyorum. Ama flash atarken hata olurda telefon açılmaz ve elimde kalır diye korkuyorum. Ben bu telefondan nefret ediyorum.

Feyzullah dedi ki...

@92 telefonun açılıyo mu şimdi?

açılıyosa sayfanın başındakileri uygula yapamazsan team viewer den yapam sana :)

Adsız dedi ki...

yükledim acıldı sistem hatası dedi

Adsız dedi ki...

telefon hafızası 67 mb diyor hard format attım değişmedi

Adsız dedi ki...

yeni bir telefon yazılımı çıkmış onu yüklesek sorun olmaz demi

Azer Baykuş dedi ki...

@98 o yazılımı yüklersen Fertile Ceres gider. Ayrıca zaten o yeni yazılım değil telefonunu orjinal haline döndürmek isteyenler için çıkıyor.

Symbian Türkiye dedi ki...

@96, hatalı yüklemişsiniz. Tekrar yükleyin.

Symbian Türkiye dedi ki...

@93, bu sorun kullandığımız test cihazında yok.

kalemoglu dedi ki...

@95olur feyzullah abi bana ulaşabilcegim tel verrmsin yada ben veriyim sen beni caldır ben sana döneyim yapalım abi teamwear dan file olsun yapalım

kalemoglu dedi ki...

@yy symbian türkiye ben yükledim sonunda successd filna dedi ama teli atcmaya calıştıgımda acılmıyor ne yapmalıyım

Feyzullah dedi ki...

@103 Tekrar OFW(orjinal FW) ye geç yani tekrar v22 yi yükle bana tel numaranı ver yapamassan ben yapam sana

kalemoglu dedi ki...

@fey tamam abi ben şimdi geciyorum saat 6 da dershanem bitiyor ymegi yedikten sonra gecerim netin basına o zmn yapalım tel numaram 05546938421

Feyzullah dedi ki...

fertile ceres FP2 rofs2 boyutunu 108 mb yattım ;) ;D

kalemoglu dedi ki...

@ hh abi beni ara abi konuşalım kurayım ben programı yapalım abi v22 de yptım

kalemoglu dedi ki...

@1 hadi abi akşam oldu nerelerdesib

esaturk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kalemoglu dedi ki...

esatürk sen gene iyi yapmışsın burdakiler bir seye bile yrdımcı olmuyorlar herşeyi harfi harfi uyguladım ama successd flan dedi ama telefon acılmıyor bide bnm halime yan

Symbian Türkiye dedi ki...

@103, yanlış dosyalar yanlış şekilde yüklenmiş. Bu nedenle açılmıyor. ROFS2'yi, UDA'yı ve CORE'u Fertile Ceres sürümleri ile değiştirdiğinizden eminsiniz değil mi?

kalemoglu dedi ki...

@103 evet symbian yaptım gösterdgin gibi eklentileri programfiles nkia products rm 697 e attım sonra 3 dosyayı indirdim phoenix i actım filede den vs orları sectim sonra dead a tik koydum options dedim rofs3 ve en alttaki kırmızı dosyalrı sildim sonra digerlern üzerine tıkladım edit dedim sizn paylaştıgınız 3 dosya ile aynı dosyalr üznrnde degiştirdim yptım yükleme fln bir sürü bişe oldu succesd dedi ama tel bidaha gelmedi

kalemoglu dedi ki...

@1 ya lütfen bir yorum bişe atın ya her dediginizi yaptım bn yapamıyorsan bile lütfen bana ulaşım team wear da n bile yapın ya lütfen ya :( lütfen ulaşın yoksa ben ulaşayım 05546938421

Adsız dedi ki...

selam symbian türkiye yöneticileri
birkaç gün önce N8 ime yeniden belle yüklemesi yaptım fakat nokia internet radyoyu bulamadım OVİden indirmeye çalıştım bu uygulama cihazınızla uyumlu değil diye yükleme hatası alıyorum nedeni nedir acil cevap bekliyorum

Symbian Türkiye dedi ki...

@114, Buraya tıklayarak ulaşabileceğiniz internet sitesindeki uygulamayı deneyebilirsiniz. Ancak Belle ile tam uyumlu Internet Radio uygulaması şu an için onaylanmadı.

kalemoglu dedi ki...

oh symbian milltin kine care buluyorsunuz benimkine glnce tık yok alacagınız olsun sizn

Feyzullah dedi ki...

symbian türkiye benim telde mgic sensor çalışıyordu dün hard format attım artık çalışmıyor ne yapabilirim???

bu arada
@116 kusura bakma sana yardımcı olamadım çünkü benim pc çöktüde çok özür dilerim!

Symbian Türkiye dedi ki...

@116, dediklerimizi yaptıktan sonra herhangi bir sorunun çıkmaması gerekiyor. Bundan sonrası bilgisayarınızla ilgili.

@117, Hard Format ile MagicSensor silinir. Sonradan yüklenebilir MagicSensor uygulaması üzerine çalışıyoruz.

Adsız dedi ki...

ben rm 719 v 22.1.007 u yüklemişim rm 697 v22.0.007 sürüme nasıl dönerim

Adsız dedi ki...

Tüm Özellikleri İçeren sorunsuz sürüm Ne zaman çıkar?

tnsl dedi ki...

üstad yükledikten sonra ben hard format attım sanırım magic sensor silindi nerden bulup yükleyebilirim

Adsız dedi ki...

tam sürümde Symbian'3 ana ekranda bir kaç çoklu ekran yapma sayfalar arası kaydırma vs.. olacak mı?. Ayrıca bu cevapsız çağrının altında kimin aradığını ve gelen mesajın altında kimden geldiğini çözemezmisiniz ???

HomeFront dedi ki...

Öncelikle merhaba. Cfw gayet güzel ve hoş olmusş elinize sağlık, kurdum ve kullanıyorum fakat telefon hafızası 97 mb değil orjinal 75 mb gözüküyor. Bunun sebebi ne olabilir ?

Symbian Türkiye dedi ki...

@119, yalnızca Dead USB Flash ile flash atın.

@120, zaman söylememiz doğru olmaz çünkü kesin değil.

@121, UDA dosyasını yeniden Flash atabilirsiniz.

@122, Üzgünüz fakat ilk dediğiniz olmaz. İkinci dediğiniz üzerinde çalışabiliriz.

@123, Bir yerlerde bir hata olmalı. 110 MB boş hafıza elde eden bile var.

Adsız dedi ki...

arkadaslar bu rm -697 ile rm 719 arasındakı fark nedır rm 697 yuklu telefona rm 719 yuklemenın sakıncası var mı nasıl atacaz bıde ?

Adsız dedi ki...

Malesef dead phone işe yaramıyor ST downgrade olarak algılıyor sanırım.RM719 v22.1.007 yi RM697nin v22.0.007 nin üst versiyonu algılıyor, programların sw versiyon algılama kısmını değiştirebilirsem olabilir mi acaba ?

Mehmet Bayır dedi ki...

HALA TARİH BELİRLENMEDİ Mİ NEZAMAN ÇIKACAK TAM SÜRÜM tam sürümde Symbian'3 ana ekranda bir kaç çoklu ekran yapma sayfalar arası kaydırma vs.. BUNLARI ÇOĞU KİŞİ İSTİYOR BU ÖZELLİKLERİ EKLEYEBİLİRSENİZ EKLEYİN BEKLEMEDEYİZ :)

kalemoglu dedi ki...

@1 feyzullah abi yapalım mı şimdi symbian yrdım edin lütfen telde kapalı acılmıyor of delircem ya

mehmet bayır dedi ki...

nerdesin symbian türkiye ? :(

OnR dedi ki...

The flashing failed. Do you want to retry the flashing?


HRESULT 0x8401f141 (-2080247487)


Flash: Boot rom was not detected after phone boot up. Unable to start flashing.

Böyle hata çıkıp duruyor dediklerinizi yaptım usbden çektim bataryayı çıkarıp taktım ve tekrar usb ye takıp kırmızı tuşa bastım.Yİne böyle yardımcı olur musunuz

sayfer dedi ki...

The flashing failed. Do you want to retry the flashing?

hatası alan arkadaşlar çok uğraştım başka bilgisayardada denedim başka usb kablosu ile denedim yine olmadı her bilgisayarda windows 7 vardı windows xp işletim sistemi ile denedim (win7 olanda çift işletim sistemi vardı) o şekilde oldu. tabi virüs programı varsa ya kapatın yada kaldırın çünkü engelliyor..

sayfer dedi ki...

Birde bu çoklu ekranı ve cevapsız çağrı ve mesajda gönderenin isminin gösterilmesini bu kadar çok isteyen varken değerlendirip üzerinde çalışırsanız çok seviniriz. FP2 çok güzel olmuş bil hassaa işlem hızı ve ekran hassasiyeti çok güzel.
Bu tam sürümü heyecanla bekliyoruz bir an önce tamamlanmasını umuyoruz.
Bu arada ufukta netleşmiş bir tarih varmı ?

kalemoglu dedi ki...

ögrenci halim ile para verbilirm abi lütfen ya yardım edin ya lütfen yalvarayım mı ya lütfen 0554 6938421

Adsız dedi ki...

bunu yükleyebilmek için fertile ceres ya da fertile ceres fp1 in yüklenmiş olması mı gerekiyor? yoksa onlar hiç yüklenmemişken direkt olarak bunu yükleyebilir miyiz?

Symbian Türkiye dedi ki...

@133, bilgisayarınızda TeamViever'i yükleyin. Yüklediğinizde symbiantryazar@hotmail.com adresine IP Adresiniz ile bilgisayarınız ile ilgili TeamViewer'e koyduğunuz şifreyi verin, bilgisayarınıza girip uzaktan düzelteceğiz.

Adsız dedi ki...

Tam sürümünü sabırsızlıkla bekliyoruz.İnşallah fazla uzun sürmez :)

kalemoglu dedi ki...

tamam gönderdim abi

Oğuz dedi ki...

Sayfer beni ekler misin ouzrap01@hotmail.com
veya "The flashing failed. Do you want to retry the flashing?" bu hatayı çözebilen birisi

Adsız dedi ki...

merhaba
nokia c5-03 son sürüm yüklü ve ben bunun üstüne fertile ceres fp2 yüklemek istiyorum.herhalde önce fp1 yada fp0 yüklemek gerekiyormuş.peki son sürümün üstüne fp1 yada fp0 yüklenebilir mi?yardım edin beceremedim :))

Symbian Türkiye dedi ki...

@126, Phoenix'in Downgrade seçeneği var, ancak riskli. İsterseniz anlatabilirim.

Symbian Türkiye dedi ki...

@132, şimdilik Ozone kısmına ağırlık verip, en azından çekirdeği hazırlamamız gerekiyor.

Symbian Türkiye dedi ki...

@139, orjinal sürüm üzerine de FP2'yi kurabilirsiniz. FP0 veya FP1 üzerine kurmanız zorunlu değil.

Symbian Türkiye dedi ki...

@138, kullandığın işletim sisteminin sürümü nedir? Windows 7 mi?

Symbian Türkiye dedi ki...

@127, tam sürümün özellikleri belli fakat şimdilik tarih veremeyeceğiz. Üzgünüz. S^3 türü Belle ev ekranı üstünde çalışıyoruz, ROFS boyuutunu arttırırsak bunu ekleyebiliriz. Elbette gerçek Belle ev ekranı olmayacak. İsteyenler şu videoyu izleyebilir: http://www.youtube.com/watch?v=-ymXh5FjcOE

Feyzullah dedi ki...

şuan ki ROFS2 boyutu nedir acaba?

Feyzullah dedi ki...

link attığınız video yu izledim güzel bunu ben kullanıyorum uygulama olarak yükleniyor siz bunu uygulama olarakmı yoksa ana ekran olarak mı ekleyeceksiniz??

Feyzullah dedi ki...

bir de bu videoya bakın ST menü çoklu ekran oluyor :/ ilginç http://www.youtube.com/watch?v=HjjNWjIPbuA&feature=related

Oğuz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık.yeni bir telefon almış gibi oldum teşekkürler symbian tr

Oğuz dedi ki...

Hayır St Windows XP kullanıcısıyım. Nokia suite yüklü olması lazım mı pc de?

Adsız dedi ki...

peki bunu sonradan silebiliyor muyuz?? tele zarar gelmez demi

CilginTurk1 dedi ki...

@Symbian Türkiye http://www.youtube.com/watch?v=-ymXh5FjcOE
bu video'daki Belle Shell programı.
1)Bu video'nun aynısı mı olucak ev ekranı.Yoksa daha mı basitleştirilmiş şekli mi olucak?
2)Bir de Belle ikon desteği (Geri tuşu numara çeviri tuşu..) kesin olucak mı?
3)Tuş kilidi orjinal tuş kilidi mi olucak?
Tam sürümünü için sabırsızlanıyorum.Her sabah bu siteye girip bakıyorum gelmiş mi diye :)

Symbian Türkiye dedi ki...

@147, videodaki vMenu adlı uygulama.

@150, Elbette. Nokia Suite yoksa kurun lütfen.

@151, evet. Orijinal sürüme istediğiniz an geri dönme imkanınız var. Bizim anlattığımız yöntemi uygularsanız cihazınıza bir zarar gelmeyecektir.

@152, evet. Bu videodaki uygulamanın aynısı "Ev Ekranı Teması" kısmından seçilebilir olacak. Böylece en güncel Qt kütüphanelerini de sisteme entegre edeceğiz. Belle ikon desteği yalnızca o uygulamada olacak. Ancak şimdi isterseniz cihaz dilini "İngilizce" olarak değiştirin ve Belle Bar'ı kullanın. Hayır, tuş kilidi yine sürüklemeli olacak.

Oğuz dedi ki...

ST;
The flashing failed. Do you want to retry the flashing?


HRESULT 0x8401f141 (-2080247487)


Flash: Boot rom was not detected after phone boot up. Unable to start flashing.

Bu hatayı çözmem için ne yapmalıyım.Nokia Suite i kurdum tekrar denesem faydası olacak mı ?

Symbian Türkiye dedi ki...

@154, elbette. Nokia Suite bilgisayarınızdaki eksik olan tüm sürücüleri yeniler, yükler ve günceller.

Oğuz dedi ki...

Tamam teşekkürler şimdi başlıyorum işlemlere sonucu buraya yazacağım

Feyzullah dedi ki...

bu nokia bizle dalgamı geçiyor telefon 600 mhz diyor ama xplorede 192 mhz görünüyor!!!

birde FP2 için tahmini bir zaman var mı?

Symbian Türkiye dedi ki...

@157, hayır. X-Plore sizinle dalga geçiyor.

sayfer dedi ki...

telefonu düşürdüm ekranda çizgi çizgi renk çıktı hiçbir şey görünmüyor garantiye göndereceğim malum orjinal yazılım yüklemek gerekiyor. Nokia suite den yazılım güncelleme yapsam FP2 ve eklentileri tamamen kalkıp orjinal v22 ye dönermi ?? Acele cevap verirmisiniz ???

Symbian Türkiye dedi ki...

@159, FP1'de bu özellik çalışıyordu ancak FP2'de denemedik. Her koşulda bunu engellemek için Phoenix'i açın ve yalnızca orijinal dosyalar ile (değiştirme yapmadan) Flash atın.

kalemoglu dedi ki...

abi bana tekrar ulaşamzmısn

Symbian Türkiye dedi ki...

@161, FP2'yi düzeltiyorum. Belki bir sorun vardır diye.

Feyzullah dedi ki...

http://mobtechtunnel.blogspot.com/2011/11/symbianbelle-lite-v40-cfw-for-nokia-c5.html

burda x-plorede 1Ghz görünüyor ben de 192 Mhz görünüyor

Symbian Türkiye dedi ki...

X-Plore rahatça kandırılabilir. Doğru değeri gösteremiyor. İstenirse 2.5 GHz bile gösterebilir.

kalemoglu dedi ki...

bu akşam ben müsait im de çözersen yapalım mı

kalemoglu dedi ki...

abi ordamsın bittim düzeltme

kalemoglu dedi ki...

abi nerelerdesin bi cvp atmıckmsın

kasım dedi ki...

Win 7 64 bit kullanıyorum nokia x86 klasöründe dolayısıyla phoenixde orda.. Firmwire update'ten sonrasına geçemiyorum cihaz bulunamadı hatası veriyor

Adsız dedi ki...

tam sürüm ne zaman çıkacak

Adsız dedi ki...

Geriye kalan Core, ROFS2 ve UDA dosyalarını teker teker değiştirin. Dosya isimlerine tıklayın, "Edit" butonuna basın. Açılan penceredeki "File" kısmında "..." butonuna tıklayın; "Uygulamayı İndirin" kategorisinde indirdiğiniz Fertile Ceres sistem dosyalarını uygun olarak seçin. (Core dosyasını düzenliyorsanız "CORE_fertileceres.c00" şeklindeki dosyayı seçin) Üç dosyayı da bu şekilde düzenleyin.

bu kısmı anlamadım biraz açıklarmısınız acemiyim de

CilginTurk1 dedi ki...

ROMPatcher'daki yamaları aktif ediyorum.Fakat telefonu kapatıp açtığımda yamalar otomatik aktif olmuyor.Bunu nasıl çözebiliriz ?

Adsız dedi ki...

1 ay oldu daha tam sürüm çımadı :C

kalemoglu dedi ki...

symbian abi gelcem dedin gelmedin nerdesin ya

Adsız dedi ki...

Merhaba. Öncelikle gerçekten hızlı ve kullanışlı cfw için emek veren herkese teşekkürler. Keşke bol bol vaktimiz olsa ve geliştirici bölümünde yer alabilsek. :(

Gelelim probleme; Yazılım güncelleştirme tamamlanırken NAND Flash Rom Error benzeri bir hatayla kurulum succeeded şeklinde sorunsuz tamamlanıyor. Ancak sanırım bu NAND hatası nedeniyle bellek 97 mb civarına çıkmak yerine 67 mb değerinde kalıyor. Bununla ilgili ne yapılabilir?

kalemoglu dedi ki...

symbian abi gelicem dedin hafta sonu gelmedin neden ya bi işn mi cıktı

Adsız dedi ki...

Abi ne zaman gelecek tam sürüm bir cevap versen ne olur

sayfer dedi ki...

Tam sürümde bağlantı sorduğunda veya sormadan bağlandığında wi-fi bağlantı standart olarak gelmesini ekleyebilirmisin ?
Mesela haritada vs..

Adsız dedi ki...

tam sürüm ne zaman çıkcak tahmini bir tarih söyler misin kaç ay oldu hala yok

Adsız dedi ki...

içinde gelen c2z yaması aktif olmuyor ne yapmalıyım

serhat dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağğlık.

Adsız dedi ki...

isim değiştirme nasıl olucak yani 3 ününde isimleri nasıl olucak

Adsız dedi ki...

Valla harika süper ötesi ilk defa kendim cfw attım ve ilk sizinkini attım süper bişi

Unknown dedi ki...

Ya Ben yeniyim Şu Phoenixte Scan Product Diyorum Ama RM-697 bulamıyorum yardımm

Ömer dedi ki...

Fertile Ceres FP2 yükledim.Açıkçası pek beğenmedim.Eksi yönleri çok.Beklediğim gibi değil.Umarım FP3 daha güzel ve kullanışlı olur.Sabırsızlıkla bekliyorum.Yinede emeği geçenlere teşekkürler.

kalemoglu dedi ki...

symbian yöneticileri siz kınıyorum sizin bir yönetinizi bana söz verdigi halde bir aydır bekliyorum telefonum kendinden gecti fertile ceres atacagız diye tam bir aydır söz verdniz gelmediniz bu nasıl bir iştir ya

sdeoo dedi ki...

Ya bu çoklu ev ekranını nasıl yapcanız modu versenize

Adsız dedi ki...

fp2 cfw yi yükledikten sonra telefon yazlımı 22.0.007 güncellemesi var. güncellersek bir sorun çıkar mı?

tnsl dedi ki...

Üstad email programı önerirmisin bunun emailinde mailleri okuyamıyorumda

Adsız dedi ki...

Ya ben her ne yaptıysam olmadı. Sürekli hata alıyorum.Tekrar dene diyorum ama yine aynı hatayı alıyorum. Yazan tüm yönergeleri denedim başka ne yapabilirim. Biri yardım edebilir mi?

Unknown dedi ki...

22.0.007 içinmi bu cfw

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet.

QoPuQ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
QoPuQ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

PEKİ YENİ ÇIKACAK OLAN FP2'DE v22 tabanlı C5-03 lere olacak mı? Bilgilendirirseniz çok sevinirim...

krajer dedi ki...

eklentiler yerine navifirmden indirdiğimiz dosyaları productse atsak olur mu ?

krajer dedi ki...

bide bende farklı bir cfw var fertile ceres bu cfwnin üstüne yüklenebilirmi

Adsız dedi ki...

Fertile Ceres FP2 Preview ROFS2
Fertile Ceres FP2 Preview CORE
Fertile Ceres FP2 Preview UDA bu dosyalarıda phoneix/products dosyasınamı atacağz

Adsız dedi ki...

FERTİLE CERES GERİ ALINABİLİRMİ

Adsız dedi ki...

boot rom was not detected hatası veriyor önceki yorumlarda 131. yorumdaki arkadasla aynı sorun ve cevap vermiyorsunuz cünkü cözümü bilinmiyor.. cözüm bekliyorum lütfen

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 215   Yeni› En yeni»