Blogger Widgets

9 Haziran 2012 Cumartesi

Fertile Ceres Projelerine Kaldığımız Yerden Devam Ediyoruz

Daha önceden, Fertile Ceres projelerinin geliştirilme süreçlerini durduğumuzu belirtmiştik. Gerekli hazırlıklar tamam, ve bir haftadır bu üç proje üzerinde yeniden çalışmaya başladık. Feature Pack 2 için yeni 'BUILD Numbers Online' adlı servisimizi de herkese sunduk.

Herhangi bir karışıklık olmaması için bu üç proje hakkında yeniden bilgi vereceğiz.

Fertile Ceres Ozone, Nokia Belle, Feature Pack 1 ve yakında gelecek olan Feature Pack 2 güncellemesine sahip akıllı telefon kullanıcılarının kullanabileceği yeni bir yazılım. İçinde Crossroad UI ve Rihanna albümleri de bulunan Ozone, aynı zamanda çok hızlı. Desteklenen cihazlar: N8, C7, C6-01, E7, E6, 500, 603, 700, 701, 808 PureView.

Fertile Ceres Chayanne, şimdilik Geliştirici'de özel olarak geliştirdiğimiz kapalı bir proje. Bu projede Symbian OS Kaynak kodundan yola çıkarak Symbian Bootloader'ı yeniden düzenlemek üzerine çalışıyoruz.

Fertile Ceres Feature Pack 2, üstünde en çok uğraştığımız proje. Fertile Ceres Feature Pack 2'nin üzerine en yeni özellikleri ekliyoruz, üstelik önceki sürümden çok daha stabil ve hızlı. FP2 sürümde 6 kişiselleştirilebilir Belle ana ekranı ve Nokia Belle menüsü, dikey klavyesi gibi özellikler de mevcut. Desteklenen cihazlar: Nokia C5-03.

39 yorum:

Talha Akbulut dedi ki...

Haziran bitmeden çıkması mümkün mü?

Symbian Türkiye dedi ki...

Feature Pack 2'yi haziran bitmeden çıkarmayı planlıyoruz.

BİROL YILDIZ dedi ki...

Fertile Ceres Feature Pack 2 DE gelecek olan temel özellikler nelerdir? bi önceki sürümünüzü kullanıyorum youtube dan birşey izleyemiyorum ama cfw çok güzel olduğu için kullanıyorum.. bir diğer sorum c5-03 te bütün sitelerden video izlmek mümkün mü acaba flash player 4 ü eklediniz sanırım bu sürüme bunun avantajları nedir? bi diğer sorum adobe flash desteğini çoktandır durdurdu diye biliyorum s60v5 lere bizim teller için olan 10.1 versiyonunu tele update etmemiz mümkün mü acaba çünkü cfw adına özellikle c5-03 için pek bi değişiklik yapılmıyo yapılan cfw ler temel modlar üzerine kurulu hep yapılan yeni bir çalışma yok.. bunun üzerine bir çalışmanız olacak mı ? Port c5-03 teki core klidi yüzünden mümküniyeti sağlamıyor diye biliyorum... port yapmak yerine adobe flash player üzerinde çalışmak nasıl olur ? ilginiz için teşekkürler cevabınızı bekliyorum...

CilginTurk1 dedi ki...

Acaba dikey klavyenin fotoğrafını görmek mümkün mü ?

Özkan Çağlayan dedi ki...

hocam fp2 ye şöyle bir ek yapılabilr mi tuşlar kapalıykende müziğin sesi kısılıp yükseltilerbilr mi aceba kullanışlı olur mu ??

Adsız dedi ki...

fp2 den bir kaç görüntü koyabilir misiniz öncekiler dışında?

HomeFront dedi ki...

@6,
http://4.bp.blogspot.com/-QJu1pc9mAzA/T6u8GAkIyJI/AAAAAAAADAI/skfehGTRwSI/s1600/Scr000183%5B1%5D

http://3.bp.blogspot.com/-JlpoldIoJkw/T6vAnHh80bI/AAAAAAAADAk/HnPXbLzscII/s1600/Scr000185%5B1%5D

http://4.bp.blogspot.com/-9YxmhpBByV8/T6vF8ptQNYI/AAAAAAAADAw/z2KQS6RiDn0/s1600/Scr000184%5B1%5D

Adsız dedi ki...

öncelikler dışında ?

Adsız dedi ki...

HADİ ARTIK ÇIKSIN

Adsız dedi ki...

@7,
Bunların dışında bunlar zaten vardı.

Adsız dedi ki...

artık çıksa da çıkmasa da bi kere sınıfta kaldı bence nokia yazılım olarak

Adsız dedi ki...

FP2 arama yaptığımda hemen tuşları kilitliyor, arama sırasında tuşa basmak ölüm oluyor.
Yeni güncellemenizde dikkate alın lütfen.

Adsız dedi ki...

6 ana ekran var ama istenildiği gibi kişiselleştirilmiyor, spb gibi bir ana ekran ekleyebilirseniz süper olur.

Symbian Türkiye dedi ki...

@13, 6 kişiselleştirilebilir ana ekrana Belle widgetları da ekleyebiliyorsunuz.

Adsız dedi ki...

İnşallah bu hafta çıkartırsınız :)

Adsız dedi ki...

bu güncellemeyi nokia suite den yükleyebilecek miyiz

Adsız dedi ki...

saçmalamayın,cfw bu nokia suite'den yüklenir mi?

Adsız dedi ki...

belle widgetleri yükleniyor telefona ama görünmüyor hiç bi şekilde yada ben bulamadım
bulamadım ama yeni cfw de böyle bir sorun olmayacak nasıl olsa bekliyorum

Adsız dedi ki...

ben nokia c601 kullanıyorum android işlemcisine çevirmek istiyorum yapılırmı?yoksa telefonu satıp android li telefonmu almak gerekir.cevap bekliyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba nokiadan android olmaz başka markaya geçmen lazım ki ben de düşünüyorum bu aralar

Berkay dedi ki...

Merakla bekliyorum..

Adsız dedi ki...

fertile ceres ozone ne zaman çıkacak, net bir tarih var mı yoksa , nokia belle fp1 in ilk nesil s3 lere gelmesinden sonramı çıkaracaksınız ?

Adsız dedi ki...

en iyisi android e geçmek .hele bak cevap bile vermiyorlar ne gibi değişikler yaptıklarınıda açıklamıyorlar .umarım bu kadar beklemeniz değer .gözle görülür değişikler olur umarım.

Symbian Türkiye dedi ki...

@19, Nokia C6-01'i Android işletim sistemi ile boot etmek şu an için imkansız. Ancak Chayanne'de bu iş için çalışıyoruz.

@22, Ozone Alpha aşamaları henüz bitmedi, net tarih veremeyiz.

Adsız dedi ki...

boot etmek için çalışıyorsunuz .diyelim yaptınız biz nasıl bootlaya biliriz ve telefonu android li yapabiliriz.tskler

Alperen dedi ki...

Fertile Ceres Ozone ne zaman çıkacak?

BİROL YILDIZ dedi ki...

Flash Lite 4 ü ekleyecekmisniz bu Cfw ye ? site güzel fakat bide cevap yazsanız çok makbule geçecek

Adsız dedi ki...

n8'i android yapılabilir mi yoksa androidli bir cihaz almak zorunda mıyım?

Unknown dedi ki...

@28 hiç bir Zaman Nokia Boot Reader Kırılmadığı Sürece Android Yapamazsın... Şimdi Anladın mı ??

Adsız dedi ki...

c5 03 e belle yüklenmiş videolar var, fakat ana ekran geçişlerinde görüntünün arkadan geldiği görülüyor, yaptığınz cfw de böyle birşey olacak mı.

Symbian Türkiye dedi ki...

@18, normal Belle widgetleri elbette çalışmaz, daha farklı bir işlemle hallediyoruz.

@25, Chayanne projesinde %100 başarı elde edip sizlere duyurduğumuzda, bunu elbette söyleyeceğiz.

@26, net tarih yok.

@27, evet. Ekledik, ancak çok fazla dğeişiklik meydana gelmiyor.

@28, şimdilik başka bir cihaz almanız gerekiyor.

@29, yalnız o Bootloader olacaktı.

@31, cihazın kasılmakta olduğundan mı bahsediyorsunuz, biraz daha açar mısınız?

BİROL YILDIZ dedi ki...

flash lite 4 ün amacı bütün sitelerden video izlemek değil mi ? burda neden işlevsiz kalmakta ? bunun dışında kapatma tuşu uygulamları kapatmıyor kendi telimde bunu düzelmek için bi mod var mı acaba ? uygulamadan çıkmak için sürekli geri geri yapmaktan sıkıldım

Adsız dedi ki...

evet cihazın kasılması, video larda c5 03 e belleyi yüklemişler ama cihaz kasıyor gibi görülüyor. ekranlar atlarken bekletiyor gibi.
youtube da "Symbian Belle for Nokia C5-03" isimli video mesela. yaptığınz cfw de de böyle olacaksa çok sevinmeyim.

Symbian Türkiye dedi ki...

@33, FlashLite 4 biraz daha zengin içerik sağlıyor ve YouTube videolarında kasılmayı engelliyor. Bunun dışında, Vimeo'dan video seyretmek veya Flash oyun oynayabilmek hâlâ imkansız. N8'deki gibi.

@34, bizim kullandığımız yazılım yeni çıkan güncel bir Belle Shell. 1.05 sürümü. Neredeyse hiç kasılmıyor diyebiliriz.

Adsız dedi ki...

okey, kasılmadığına sevindim. Dört gözle bekliyorum cfw yi, kolay gelsin.
Birde önce de bahsetmiştim, şu an kullandığımız FP2 de arama yapar yapmaz telefon tuş kilidi ile kilitliyor tuşları. arama sırasında tuşa basmak gerekince tıkanıp kalıyorum. yeni cfw nin önceki ile bir bağlantısı olacaksa bunun düzeltilmesi gerek. kolay gelsin, elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

ne zaman çıkacak merakla bekliyoruZ

Adsız dedi ki...

c5-03 için çıkacak cfw ye tv out ekliye bilirmisiniz

Adsız dedi ki...

hakiketen ne zaman çıkacak dördgözle bekliyoruz

Adsız dedi ki...

Nokia Belle FP2 - Feature Pack 2 c7 ye ne zaman cıkıcak