Blogger Widgets

25 Haziran 2012 Pazartesi

Karşınızda: Fertile Ceres Feature Pack 2


Nokia C5-03 cihazlar için geliştirdiğimiz yazılım olan Fertile Ceres'in merakla beklenen Feature Pack 2 güncellemesi hazır! Yeni sürümü sizlere duyurmaktan dolayı çok mutluyuz. Özellikle FP2 Preview sürümü, sizlere gelecek sürümün ne gibi özellikler içerdiğini göstermişti. Şimdi gördüklerinize inanamayacaksınız.

Öncelikle yeniliklerden bahsedelim, oldukça uzun bir liste çıktı karşımıza. (Sonunda FP2 bulunan öğeler, bu güncelleme ile gelen, FP2 bulunmayan öğeler ise FP2 Preview temelli yeniliklerdir)

  • 'Açmak için Sürükleyin' Kilit Ekranı
  • Gelişmiş Symbian^3 Klavyesi
  • Yazı yazma hızı maksimuma yükseltildi. Yazı yazmak artık çok daha kolay. FP2
  • Nokia Belle sistem ikonları
  • 4 adet farklı şarkıcının, 4 farklı albümünden 4 adet şarkı
  • Feature Pack 2'ye özel Türkçe Belle Shell 1.09 + Qt Paketi  FP2
  • Yenilenen sistem animasyonları  FP2
  • Nokia Belle teması
  • ROMPatcher+
  • AutoInstaller
  • ZIP Manager sistemle birlikte gelir  FP2
  • MagicSensor 2  FP2
  • Chat uygulaması sistemden kaldırıldı
  • QuickOffice sistemden kaldırıldı
  • Adobe PDF sistemden kaldırıldı
  • Burada ve şimdi kaldırıldı
  • Çevrimiçi Paylaşım kaldırıldı
  • Podcasting kaldırıldı
  • Nokia Müzik Mağazası kaldırıldı
  • Settings Wizard kaldırıldı
  • Gereksiz birçok uygulama kaldırıldı
  • SuperBoot ile çok hızlı açılış süreleri  FP2
  • İşlemcinin kullanımı iyileştirildi  FP2
  • Arayüz iyileştirilmeleri yapıldı  FP2
  • Menü düzeni değiştirildi  FP2
  • Ekran yenileme hızı (FPS) 55
  • Sistem önbelleği arttırıldı  FP2
  • Chayanne RAM Politikası eklendi  FP2
  • Başlangıçta açılan gereksiz uygulamaların önbelleklenmesi engellendi
  • Tarayıcıdaki klasörler ve yer imleri kaldırıldı
  • Yeni yer imleri eklendi  FP2
  • Tarayıcı artık %500 zoom yapabiliyor
  • Mesajlara Sohbetler uygulaması eklendi
  • Menüdeki Sohbetler uygulaması kaldırıldı
  • Ekran dönüş hızı arttırıldı  FP2
  • Wi-Fi ve diğer kablosuz bağlantılar geliştirildi  FP2
  • Genişletilmiş menü  FP2
  • Dosya yöneticisinde sistem uygulamaları gönderilebiliyor (SIS, SISX, JAR)
  • Render kalitesi yükseltildi  FP2
  • Splashscreen ve SysAp değiştirildi  FP2
  • Boot görüntüleri değiştirildi  FP2
  • Hızlandırılmış boot  FP2
  • Nokia 808 PureView ve N9 Zil sesleri eklendi
  • Güncel Nokia Mağaza eklendi
  • Gereksiz birçok uygulama 'Araçlar' klasöründe toplandı
  • Sosyal Paylaşım Ağları klasörü kaldırıldı
  • Sosyal Paylaşım uygulamaları kaldırıldı
  • Genişletilmiş telefon hafızası
  • Uygulama yükleme politikası değiştirildi. Artık istediğiniz her türlü uygulamayı yükleyebilirsiniz
  • Center Text, Symbian^3 Klavye, C2Z, Open4All, InstallServer, ReadCRoot ve çok daha fazla yama ile önceden kurulu olarak gelir  FP2
  • Nokia File Browser uygulaması eklendi
  • 5800 Ses Kodekleri eklendi
  • Ekran parlaklık ayarı hassasiyeti arttırıldı  FP2
  • Ses komutları kaldırıldı
  • Güç tasarrufu  FP2
  • Rehber Çubuğu eklendi
  • OraTsu ev ekranı eklendi
  • Orange ev ekranı eklendi
  • Vodafone ev ekranı eklendi
  • Navigation Bar ev ekranı eklendi
  • Finger Use ev ekranı eklendi
  • Kısayollar ev ekranı eklendi
  • Temel ev ekranı eklendi
  • Tam sayfa ev ekranı eklendi
  • Kamera uygulaması ikonları değiştirildi
  • Kamera ayarları güncelleştirildi
  • Fotoğraf çekim kalitesi arttırıldı  FP2
  • Video çekim kalitesi arttırıldı  FP2
  • Kırmızı tuşa bastığınızda "Yeniden Başlat" satırı eklendi
  • Yazılım Sürümü notları güncellendi  FP2
  • Heap boyutu arttırıldı  FP2
  • Müzik çalar heap boyutu arttırıldı  FP2
  • Müzik Çalar varsayılan albüm kapakları 'Belle' olarak değiştirildi  FP2
  • Kinetik kaydırma iyileştirildi
  • Dokunmatik ekran hassasiyeti arttırıldı 
  • USB Bağlantı özellikleri geliştirildi  FP2
  • Tarayıcı ev ekranı değiştirildi  FP2
  • Boot klasörü ve içeriği kaldırıldı  FP2
  • SuperBoot 2.Nesil  FP2
  • Uygulama uyumsuzluk sorunları düzenltildi  FP2
  • Bounce yüklenebiliyor  FP2
  • Raging Thunder Global Raging yüklenebiliyor  FP2
  • MemCheck yüklenebiliyor  FP2
  • UI ve uygulama deneyimi geliştirildi  FP2
  • Sistem sesleri yeniden düzenlendi  FP2
  • Staticfeatures.dll düzenlendi  FP2
  • TV Çıkışı Desteği  FP2
  • Yardım seçeneklerden kaldırıldı  FP2
  • Yeni nesil ROFS3  FP2
  • Geliştiricileri için yenilenmiş ROFS2  FP2
  • UI Performansı arttırıldı  FP2
  • Batarya kullanımı düzeltildi  FP2
  • Durum çubuğunu minimize etme seçeneği  FP2
  • Kapama mesajı kaldırıldı  FP2
  • Tarayıcı varsayılan arşivleyici olarak ZIP Manager olarak ayarlandı  FP2
  • Sistem başlatılırken ev ekranı geliş efekti Windows Phone 7 sekili olarak değiştirildi  FP2
  • Belle Shell ve Qt ile %100 uyumlu çalışır  FP2
  • Belle Shell için donanım tuşları optimizesi  FP2
  • Belle Shell için RAM optimizesi  FP2
  • Nokia Suite yazılım güncellemesi uyumluluğu  FP2
Sistemi Kurduktan Sonra Yapmanız Gerekenler
  1. Müzikleri kullanabilmek için Uygulamalar klasörü içinde bulunan ZIP Yöneticisi'ni açın. Telefon hafızasındaki Müzik klasörü içinde bulunan ZIP dosyasını arşivden çıkarın. Telefon hafızasından yer kazanmak için hafıza kartınıza taşıyın ve arşivi silin. Daha sonra, Müzik Çalar uygulamasını başlatın ve kütüphaneyi yenileyin.
  2. ROMPatcher'ı başlatın. Open4All, InstallServer, CenterText ve Symbian^3 Klavye yamalarını aktifleştirin. Dilerseniz diğer yamaları da aktifleştirebilirsiniz.
  3. Daha güzel görünümlü bir FP2 için Tema efektlerini etkinleştirin ve ekran sensörlerini de kapattıysanız açın.
  4. ReadCRoot yamasını aktifleştirdiğiniz takdirde, Dosya yöneticisini açın. Telefon hafızasına bakarsanız 'Data' isimli bir klasör olduğunu göreceksiniz. Cihaz üzerinizdeki verileriniz (Fotoğraflar, müzikler, videolar vs.) bu klasör içinde tutulmaktadır.
  5. İnternet tarayıcısını başlatın. Geri tuşunun işlevinden hoşnut değilseniz, Ayarlar > Genel kısmından 'Önceki Sayfa'ya ayarlayın. Bu sayede ekran görüntülü cover flow geçmiş sayfasını deaktive edebilirsiniz.
  6. TV Çıkış özelliğini kullanabilmek için bir TV kablosuna ihtiyacınız olacaktır. Başka bir aksesuar takarak denediğiniz takdirde, cihaz kendini yeniden başlatabilir. TV Çıkış özelliği Ayarlar > Telefon > Aksesuarlar kısmında bulunabilir.
  7. Dikey QWERTY klavye, uygulama geliştiricisi nedenli olarak bu sürüme yetiştirilemedi. Onun yerine Swype veya Baidu klavyeleri kullanabilirsiniz.
  8. Herhangi bir paket yüklemeye ihtiyacınız olursa AutoInstaller kullanın.
Sorular ve Cevaplar
  1. Fertile Ceres FP2'de açılış ekranı turuncu renkli, kapanış ekranı ise mavi renkli gelmektedir. Bu bir hata değildir.
  2. Cihaz yazılım sürümü kontrolünü Ayarlar > Telefon > Cihaz yönetimi > Yazılım güncelleme kısmından yapabilirsiniz. Eklediğimiz bir deneysel özellik nedeniyle tuş takımı ile kısayoldan sorgulama çalışmamaktadır.
  3. Telefonun açılışıyla birlikte Belle Shell gelmemektedir. Bunun nedeni gerekli bileşen olan Qt'un sisteme entegre edilmesi halinde, Nokia Mağaza'da uygulama uyumsuzluklarına yol açmasıdır.
  4. FP2, C5-03 v22.0.007 tabanlıdır.
  5. FP2 Preview'in önceden kurulma sebebi iki sürümün de çekirdeğinin aynı olmasıdır.
Yükleme
  1. ÖNEMLİ: Cihazınıza önceden mutlaka Fertile Ceres Feature Pack 2 Preview kurulmuş olmalıdır. Yoksa özellikler eksik çıkabilir veya cihazınız açılmayabilir.
  2. Buraya tıklayarak ROFS2 ve UDA dosyalarını indirin.
  3. Phoenix'i hazırlamış olduğunuzu varsayıyoruz, Options kısmında ROFS2 ve UDA dosyalarını 'Change' butonu ile indirdiğiniz dosyalar ile değiştirin. Diğer dosyaları ise 'Delete' butonu ile kaldırın.
  4. Cihazınıza Flash atmak için 'Refurbish' butonunu kullanın. 
  5. Cihazınız Flash işlemi esnasında Test veya Local Modlarda kalırsa USB kablosundan çıkarıp bataryayı yeniden takıp başlatın.
  6. Turuncu renkli Fertile Ceres ekranı açıldıysa tebrikler!
  7. Hatalı yüklemeden dolayı cihazınızda meydana gelebilecek hasarlardan Symbian Türkiye sorumlu değildir.
Gerekli Paketler
Minevra ile tanışın: Üzerinde çalıştığımız bir paket yöneticisi. Belle Shell'i Qt ve Qt Mobility'i dahil etmek isteyip; uygulama uyumsuzluğu gibi nedenlerden dahil edemememiz gibi durumlarda yardımınıza ve yardımımıza koşacak olan küçük bir masaüstü yazılımı. Minevra, ihtiyacınız olan paketleri ve yamaları sizin için zahmetsizce indiriyor. Üstelik, FP2 içinde bulunan AutoInstaller ile tam olarak uyumlu yüklenebilecek şekilde. Minevra'yı geliştirmekteyiz. Pack sayfasını ziyaret etmek için: Buraya tıklayın

Belle Shell Paketi, Qt Paketi, Geliştirici Paketi gibi paketler Minevra ile birlikte elimizden geldiği kadar yakında gelecekler. Üstelik Belle Shell, FP2 için özelleştirilmiş şekli ile gelecek. Şimdilik yine bizim sunduğumuz Belle Shell 1.09 sürümünü indirebilirsiniz.


Yükleme sonucu cihazınızda meydana gelebilecek hasarlardan Symbian Türkiye kesinlikle sorumlu tutulamaz. Symbian Türkiye hukuki bir sorumluluk kabul etmemektedir. Bu yazılımı yüklerken bunu kabul ederek yüklemiş sayılırsınız.

162 yorum:

serhat dedi ki...

hemen deniyorum, eminim çok güzel iş başarmıssınızdır :)

Adsız dedi ki...

nihayet, hayırlı olsun elinize sağlık

Adsız dedi ki...

ben hiç burdan bir şey indirmedim kurmadım.sadece nokia belle çıktığın da pc den nokia suite ile kurdum.yeni yazılım kurduğum da eksiksiz kurulurmu?

Adsız dedi ki...

Kurulumda phoenix kısmını biraz daha ayrıntılı açıklar mısın?

kasım dedi ki...

indirelim yükleyelim hemen o zaman. Teşekkürler

Adsız dedi ki...

telefon yazılım güncelleme bölümünde baktım yeni güncelleme yok

Adsız dedi ki...

sadece c503 içinmi bu yazılım ?nokia c601 için olmuyormu?

Symbian Türkiye dedi ki...

@3-6, Nokia Suite ile bu sürüme geçemezsiniz.

@4, Fertile Ceres FP2 Preview anlatımına bakmanızı tavsiye ederiz, hemen hemen aynıdır.

Adsız dedi ki...

Dosyaları değiştirme yerinde sadece dosyaları değiştiriyoruz demi silme falan yok?

Symbian Türkiye dedi ki...

Değiştirdiğiniz ROFS2 ve UDA dışındaki diğer dosyaları silin. Ama önce FP2 Preview kurulu bir cihazınız olduğundan emin olun.

Adsız dedi ki...

97,2 MB telefon Hafızası

kalemoglu dedi ki...

iyi günler ben daha önce fertile ceres fpz preview yüklemiştik ve acılmadıydı onu tekrara yükledim yine acılmadı da acılmamış halde yüklesem olurmu

emre dedi ki...

yeterli olmuyor tam olarak nasıl yapacağımızı anlamadık .

kalemoglu dedi ki...

lütfen symbian bir çare bulun daha öncekini yükleyemedim bunu olsun yükleyeyim vala üzüntüden perişan oldum

krajer dedi ki...

eğer telde preview olmadan yüklersek ne sorun çıkar ? siz denediniz mi?

Symbian Türkiye dedi ki...

@12-14, bir deneyin. Olmazsa orijinal sürümü yükleyip üzerinde yalnızca ROFS2 kurun.

Symbian Türkiye dedi ki...

@13, Phoenix altında Firmware Update penceresinde bulunan Options butonundan sonra açılan penceredeki ROFS2 ve UDA dosyalarını indirdiklerinizle değiştirin ve geriye kalan dosyaları kaldırın.

@15, cihazınız açılmaz.

mert dedi ki...

Resimli Anlatım olacak mı?

Adsız dedi ki...

Ben kurdum da sim kartı görmüyor ana ekranda saat ve operatör yerinde hiç bir şey yok yani simsiyah ekranın yarından yukarısı siyah en altta ise kısayol ikonları var

kalemoglu dedi ki...

ah symbian yaktınız beni Fertile Ceres FP2 Preview yükledim telefon acılmadın orjinaline dünün dediniz geri dönemiyorum phoenix in resfuish den sonra 6 aşamalı yerinde kırmızı tuşa bastıktan sonra ilerlemiyor kaldım ortada demin kindede byl diyordu of telefonum gitti

kasım dedi ki...

ben bi halt ettim ve bu hatayı alıyorum şu an bi yardım ederseniz sevinirim

The flashing failed. Do you want to retry the flashing?

HRESULT 0x8401f141 (-2080247487)

Flash: Boot rom was not detected after phone boot up. Unable to start flashing.

krajer dedi ki...

Yükleyip deneyen var mı ?

kalemoglu dedi ki...

symbian şuna lütfen bakın babam kızacak yoksa ya lütfen telefon gitti acılmıyor

Adsız dedi ki...

Ben yükledim ve oldu tema efektleri süper olmuş. Teşekkürler ST. Benim tek sorum rompatcher daki yamalar ne işe yarıyor?

Symbian Türkiye dedi ki...

@23, verdiği hatayı yazar mısınız?

Adsız dedi ki...

müdür keşke adım adım anlatsaydın. Herkes bilemeyebiliyor, yada birşey yaparken korkabiliyor yanlış yapmaktan:). Previevi yüklediğimiz gibi baştan
•"Eklentiler" kategorisinde bulunan dosyaların hepsini indirip yine "C:/Program Files/Nokia/Phoenix/Products/RM-697" dizinine atıcaz, sonra Phoenix i açıp talimatları izleyecez, optinius kısmına gelincede ROFS2 ve UDA dosyalarını değiştirip geri kalanını silecez demi. doğru anlamışmıyım.

Azer Baykuş dedi ki...

Eline sağlık ST çok güzel olmuş. Telefon çok hızlı. Belle Shell ne zaman gelir acaba?

Symbian Türkiye dedi ki...

@26, evet. Ancak önceden Preview'in de kurulu olması gerek.

@27, teşekkürler. Minevra'nın geliş zamanına bağlı. Dinamik olarak 1 ay.

Adsız dedi ki...

:) yüklemesini düzgün anlatmadın symbian millet yüklerken kırıldı:):). symbian tr ye yakışmamış.

kalemoglu dedi ki...

Fertile Ceres FP2 Preview bunu yükleyip yapın dedinizya bu sürümü normalde orjinali yüklüydü 1 saat Fertile Ceres FP2 Preview yükledim telefon herzaman ki oldugu gibi acılmadı sizin söylediginiz gibi bu sürümü yüklemek istedim yükleyemedim sizde orjinalini yükleyin dediniz bende yüklemek istedim phoenix acıp kendi onceki abinin gösterdigi gibi orjinal sürümünü yaptım iste sadece okırmızı seyi silip gerisine dokanmadım resfuish dedim bizde 6 asmalaşı se istiyoryor usb batarya ckar diyor bunların hepsini yapıyorum sonra kırmızı tuşa basıyorum tak orda kalıor hiç oynamıyor deminki sürmdede aynısını yaptı lütfen yardımcı olun

serhat dedi ki...

rompatcher ile bütün özellikleri açtığımda mesajlar bölümünde bi değişiklik oldu mesajı yazdıktan sonra gönder tuşu kayboldu :) bu bi hata mı?

Symbian Türkiye dedi ki...

Bilgisayarınızı hazırlayın, teamviewer ID'nizi vs. yeniden gönderin. symbiantryazar@hotmail.com adresine elbette

Symbian Türkiye dedi ki...

@31, Durum çubuğu yamasını aktifleştirmemelisiniz. Evet, yapımcı bir hata yapmış.

Adsız dedi ki...

Ben mesaj gönderemiyorum mesaj merkezi tanımlanmamıştır falan diyor ne yapmam gerekiyor?

Symbian Türkiye dedi ki...

@34, Cihazınızı yeniden başlatın, test sırasında böyle bir hataya rastlamadık.

Adsız dedi ki...

yükledim, çok güzel olmuş ve çok daha hızlı
eline sağlık

kasım dedi ki...

Yüklenmiyor. 6 yönergelik liste çıkıyor yapıyorum sonrası yok.

Adsız dedi ki...

valla müdür ben yükledim hatta yedeği geri yükledim ayarlar dosyalar falan dahil ana ekranda çakılı kaldı tel, tekrar yükledim, yedeği de rehberi yükledim sadece canavar gibi çalışıyor. efekler çok güzel.

Adsız dedi ki...

birkac gorsel olsaydı iyi olurdu

Talha Akbulut dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Özkan Çağlayan dedi ki...

hacı ben bunu yukledim ilk çıkan fp2'den tek fark açılış rengi değişik ve açılıştaki beyaz desen üzerindeki fp2 yazan bölüm tamamen kalkmış kapanışta hoşçakalın yazısı yok bide zıp geldi uygulamalara başka hiç birşey yok ne ayak

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
krajer dedi ki...

Eklentiler yerine navifirm dosyalarını indirsek olur mu ?
bide cfw dosylarını ve eklentileri tek link halinde toplasanız daha iyi olur yoksa eklentileri tek tek indirmek zor oluyo.

Unknown dedi ki...

bu mediafire neden not dowlanding diyor sürekli . çözümü bilen varmı ?

serhat dedi ki...

bende çok bi fark göremedim ama yine de ram politikası yeter teşekküler

kalemoglu dedi ki...

vala şu telefonumu yapın telefon iç acılmıyor symbian hiç calışmıyor telefonumu bozdunuzzzzzz

kemo dedi ki...

Eline sağlık çok güzel olmuş ama klavye aktif edilirken şebeke ve şarj güstergesi bende kaybuluyor.

Adsız dedi ki...

Belle ev ekranı var mı uygulamasız ?

Adsız dedi ki...

kardeşim ben fb 2 prewıew yanı bunun bı eskı versıyonunu yukleıdm bunun yuklenebilmesi için .. diğer fp2 phoenixden ayrıntılı bir şekilde tum detaylarını uygulayarak kurdum başarılı bir şekilde kuruldu yazdı ingilizce olarak.. sonra tel otomatik açıldı fp2 logosuyla sonra telı kapattım hard format atmak ıcın .. sonra ses acma tusuna basarak felan hard format attım saat felan hersey degıstı telefon acıldı fakat telefonun hafızası 63 mb dı 97 mb olmadı.. galıba bı yanslılık yaptım dedım cfw yenıden kurdum fakat yıne aynı sonuc hard formattan sonra.. Daha sonra telefonumun hafıza ozellıklerıne bakarak telefonumun hafızasının maxımum 77 mb oldugunu gordum telefonumun hafıza max 77 mb ken nasıl 97 mb olacak ... Neyse dıger sorunum tema efectlerını actıkdan sonra telefonumu yan cevırdıgımde efect felan olmadı fakat normal menu gecıs efectlerı belle efecktı .. Dıger hersey yazdıgınız gıbı ozellıkler fakat bunlardan benım telefonumda bır sorun oldu sanırım yardımcı olursanız sevınırım .

Adsız dedi ki...

@symbian tr kardes öncelikle sana çok çok tesekkürlerimi sunarımm çok güzel bi iş çıkarmışsın anlaşılan:) makaleyi okudum ve çok hoşuma gitti telefonuma kurmak için can atıyorum :) ama gel gelelim nasıl yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok ve benim durumumda olan bir çok kişi oldugunu sanıyorum. Teefonum hiç hacklenmedi ve telefonun nasıl hackleneceğini , fertile ceres 2 prewiew ve fertile ceres 2 nin kurulumunu nasıl yapabileceğimizi resimli olarak anlatsan olur mu acaba gerçekten senin belki vaktin yok ama çoook ihtiyacımızz var buna kardes lütfen yardım ettttt

Adsız dedi ki...

symbian yükleme konusunda yeterli şekilde cevap vermiyor ama ben yüklemiş biri olarak yardım edim.
fertile ceres 2 prewiew in kurulumu resimli şekilde anlatılmış zaten, onu kullanarak fertile ceres 2 prewiew i kuracaz ilk başta. o kurulum anlatımı gayet güzel anlatılmış durumda ve anlatılanları yaptığınız sürece bi sorun olmuyor, güzelce yükleniyor.
fertile ceres 2 in kurulumunda ise fertile ceres 2 prewiew i kurar gibi aynı şekilde ilerliyoruz. Options kısmına gelince yeni olan ROFS2 ve UDA dosyalarını değiştirip gerisini siliyoruz fertile ceres 2 prewiew i kurar gibi devam ediyoruz. sorun olmadı yükledim.

Adsız dedi ki...

Feature Pack 2'ye özel Türkçe Belle Shell 1.09 + Qt Paketi FP2
bu yazdığınızı telefona yüklediğimde göremedim

Unknown dedi ki...

beyler ROFS2 yi indiremiyorum media fireden sürekli rety diyor çözümü bilen varmı ?

kalemoglu dedi ki...

telefon açılmıyor symbıan of

Adsız dedi ki...

ram polıtıkası olduğu halde,bir kaç defa hafıza dolu uyarısı aldım netteyken,bir iki defada telefon kılıtlendı

Özkan Çağlayan dedi ki...

19 program açık ve 8,65 ram kaldı. bilmiyorum nasıl çalışıyor bu ram politikası yada çalışmıyor

Mehmet Bayır dedi ki...

Ben orjinal nokıaya geri dönecem :)

ACU dedi ki...

ben daha önce 4-5 defa flash attım ama bu sefer products code hatası veriyor Rm-697 klasörü boş olunca veriyodu bu hatayı ama bu sefer sizin verdiğiniz uda ve rofs2 dosyaları içindeydi. çözemedim problemi bi yardım edebilirmisiniz. şuan navifirmden v22 .core dosyasını indiriyorum sizin verdiğiniz rofs2 ve uda ile birlikte RM-697 klasörüne atıp phoenix ten ayarlayıp flash atarken fazlalık olan core dosyasını ordan silmek bi işe yararmı ?. yaramassa çözümü nasıl olabilir ? teşekkür ederim :)

ACU dedi ki...

core dosyasını yüklemem bişey değiştirmedi hala aynı hatayı alıyorum http://imageshack.us/photo/my-images/266/adszvm.jpg/

krajer dedi ki...

@59 o dosyalrı productsun icine atmıycaksın productsun icine eklentileri atıcaksın (RM-697 KLOSORU İLE)

Adsız dedi ki...

SIZLER BÖYLE PAYLAŞIMLAR YAPIYORSUNUZ ÇOĞU INSAN YÜKLEYEMIYOR .BUNU NEDEN DIREK OLARAK TELEFONUN YAZILIMINA GÖNDERMIYORSUNUZ ?NOKIA C6-01 TELEFONU ALALI 9 AY OLDU YENI GÜNCELLEMELER GELMEYECEKMI ?CEVAP BEKLIYORUM.TSKLER.

ACU dedi ki...

@60 kardeşim zaten öyle yaptım. şimdi navi firmden tüm dosyaları indirdim RM-697 nin içine attım şimdi options dan synbian nın verdiği uda ve rofs2 dışında tüm dosyaları sildim şimdide sistem rofs2.vo2 dosyasını bulamıyor dedi

Özkan Çağlayan dedi ki...

olay çok sarpa sardı adamın biri 34 uygulama 41 mb ram görmüş ben 19 uygulama 8 mb nasıl iş la :):)

ACU dedi ki...

çok büyük bi yalış yapmışım tamamdır yaptım :)

ACU dedi ki...

tamam yaptım

ACU dedi ki...

telefon 56 mb mi geliyor ya :(

Adsız dedi ki...

ya symbian kardeş 701 için yeni güncellemeler gelmiyecek mi?

Azer Baykuş dedi ki...

@63 açılan uygulamaya göre değişir ama.

Unknown dedi ki...

Ufak tefek pürüzler dışında başarılı olmuş.Açmak için sürükleyin kilit ekranı kullanılamıyor yan tuştan açmak durumundayım klasik telefon dondugunda iki kere titremeyle açılıyo.Shell ve Qt paketi yok.Önemsiz ama 4 şarkıcının 4 adet şarkısı da yok.

Adsız dedi ki...

Ben de *#0000# yapınca telefon kendine res atıyor.Çok fazla hatası var

kemo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

arkadaşlar dün ilk yüklediğimde alınan hataları bende alıyordum,bugun farklı şekılde yükledim paylaşmak istedim o hataları almadım,önce telefona orj.nal yazılımını yükledim,daha sonra tekrar yazılımı yüklerken,rofs2 ve u001.uda dosyasını son çıkandan,hafıza kartı vede core00 dosyasını bır önceki fertile ceres yazılımından editleyerek yükledim,tabi bundan önce hafıza kartına biçimlendırme yaparak sildim,yazılımdan sonra telefon hafızası 20mb geldı,önce dedım yıne yanlış yaptım,ama x#7370# yaptım format attım 91 mb geldi,inanın telefon şimdi roketten hızlı,deneyın istersenız sizlerde

krajer dedi ki...

Minevra ne zaman çıkacak bazı uygulamaları desteklemiyor.

muhammed serencebey dedi ki...

selam:) yeni bir konu açıp gerekli programları bu konuya ekleyip ardından bunların nasıl kurulup yükleneceğini anlatan bir video koysanızda hepimiz bu yaptığınız hizmetten yararlansak çok güzel olur. Önerimi dikkate alacağınızı umuyor, şimdiden teşekkür ediyorum :)

kalemoglu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
krajer dedi ki...

@74 flashlama resmini koyarmısın ?

krajer dedi ki...

@75 adamlar sorunlar karşısında symbian türkiye sorumlu değildir dio ayrıca telefonunu sen bozmuşsun sen yapamamışsın.Cfw işlemine tamamen öğrenmeden baslamasaydın.

Mehmet Bayır dedi ki...

@75, krajer çok doğru söylüyor sorumluluk symbian türkiyenin değil belli ki yanlış yapmışsın sana önerim hard format atmandır o zaman telefonun düzeli hard format şöyle atılır SES AÇMA TUŞU,KİLİT TUŞU,ARAMA TUŞU VE AÇMA KAPAMA TUŞU bunlara aynı anda basıyorsun nokıa yazısı gelinceye kadar okey :)

Mehmet Bayır dedi ki...

ben orjinal v22.0.007 sürüme geri döndüm açıkçası böyle daha iyi:)

Symbian Türkiye dedi ki...

@75, herhangi bir hukuki dava açamazsınız. Sorumluluğu hiçbir şekilde biz kabul etmiyoruz. Bir yazılımımızı kullanırken, bunu kabul etmiş sayılırsınız. Kullanıcı hatası sayılır.

Adsız dedi ki...

böyle yapacağınıza direk olarak telefonun güncelleme bölümüne göndersenize .sorunsuz olur en azından.bu nokia yeni yazılım göndermeyecekmi ?yoksa yanlış yeremi yazıyorum ? Ilgili olan yer değilmisiniz ?

Symbian Türkiye dedi ki...

@81, Nokia tarafından sunulacak güncellemeler, yazılım bölümünde özel olarak geliştirilip Nokia sunucularına gönderilmektedir. Bizim bunu yapma yetkimiz bulunmamaktadır.

Özkan Çağlayan dedi ki...

ST dava mevzubahis olduğunda bi yorum yazıyorsun diğer konulara bakmıyorsun dahi. abicim yapamadık biz bu cfw yüklemesini tlf hızlı ama ram politikası çalışmıyor çünkü aynı düşük

Symbian Türkiye dedi ki...

@83, yazılımı yeniden yüklemek sorunu giderecektir. FP2 Preview kurun, daha sonra da Phoenix ile ROFS2 ve UDA'yı değiştirip yeniden kurun.

krajer dedi ki...

Minevra ne zaman çıkacak ?

CilginTurk1 dedi ki...

ST ben dediğin gibi yaptım.İlk önce FP2 Preview kurdum.Daha sonra sadece rofs2 ve uda. dosyasını editledim diğerlerini sildim.Sonra yükledikten sonra *#0000# yapınca telefon kendine res atıyor.Ve yamaları aktif edince belli bir süre sonra telefon res atıyor neden ? YARDIMCI OLUR MUSUN?

Symbian Türkiye dedi ki...

@kalemoğlu, 25 haziran tarihli yorumunuza tekrar bakınca dediklerinize göre orjinal sürümü de yanlış yüklediğiniz belli oluyor. Normalde sorumluluk üstlenmiyoruz, ayrıyeten bu sizin yanlış yüklemenizden kaynaklanan bir sorun ve siz bilerek/bilmeyerek, bizim hiçbir baskımız olmayarak kendi flash hafızanızı işlemez konuma getirmiş olabilirsiniz.

Yani buradaki tüm sorumluluk ve hata bizzat size aittir ve bizim size yardım etme zorunluluğumuz bulunmamaktadır.

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=GGYIj5-bmzU
buraya bakarak örnek alabilirsiniz arkadaşlar fp2 preview'in dosyalarını böyle flashlayın ardından fp2nin dosyalarını değiştirip flashlayın.ben şuan kullanıyorum gayet iyi.

Cihani Sultan dedi ki...

Görsel?

Adsız dedi ki...

optionsta sadece uda ve rofs2 mi kalacak core'yi napıyoruz

Özkan Çağlayan dedi ki...

@88 görsellikte fark yok FP2 Preview gibi genel olarak.

@89 core'yi de siliyoruz hocam. (ben öyle yaptım sorun çıkmadı)

Talha Akbulut dedi ki...

Daha iyi bir yükleme kılavuzu hazırlanabilirdi.Fakat işi bilen arkadaşlar yapmış olan diğer arkadaşlara olmuş.Şimdi size yükleme işlemini ve telefonu açılmayanlar için telefonu geri döndürme kılavuzunu detaylı olarak anlatacağım.

YÜKLEME
1)Fertile Ceres FP2 Preview sürümü burada detaylı olarak anlatılmış.Öncelikle bunu yükleyin.
http://symbian-tr.blogspot.com/2012/03/fertile-ceres-feature-pack-2-preview.html

2)Fertile Ceres FP2 dosyalarını indirin.Bir kenarda dursun onlar.

3)C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products klasörünün içine atmış olduğumuz Fertile Ceres FP2 Preview dosyaları ile tekrar yükleme yapacağız.Fakat Fertile Ceres FP2 dosyalarını CFW'ye dahil etmemiz lazım.

4)Bunun için de öncelikle Phoenix'i açın.File\Open Product\RM-697.

5)Ardından No Connections'u USB1'e getirin.

6)Daha sonra File\Scan Product

7)Flashing\Firmware Update

8)Geldik en çok sıkıntı yaşanan yere.Burada ROFS2 ve UDA dosyalarını, bi kenarda dursun dediğim dosyalarla değiştirin.
(Sıra ile ROFS2 dosyasının üzerine tıklayıp Edit diyerek ROFS2 ile daha sonra aynısını UDA için yapın.Kalan dosyaları da Delete ile silin.
9)Ardından USB1 seçeneğini No Connections'a getirin.Ve Refurbish'e tıklayın.
10)Son olarak da gelen uyarıdaki işlemleri sıra ile yerine getirin.

Not:Telefonunuz da meydana gelecek hasarlardan şahsım ve Symbian Türkiye sorumlu tutulamaz.

Talha Akbulut dedi ki...

Eksik ve ya Hatalı Yazılım Yüklemeden Dolayı Açılmayan Telefonları Geri Döndürme

1)Telefonunuzu bilgisayara bağlayın.

2)Fertile Ceres FP2 Preview dosyalarını RM-697 klasörü içinde toplayıp C:\Program Files (x86)\Nokia\Phoenix\Products atın.

3)Phoenix'i açın. File\Open Product

4)No Connections'u USB1 e getirin.

5)Flashing\Firmware Update

6)Options tıklayın.

7)http://symbian-tr.blogspot.com/2012/03/fertile-ceres-feature-pack-2-preview.html Bu konudaki Options ayarlarını yapın.

8)USB1 i No Connections'a getirin.

9)Refurbish tıklayın.

10)Gelen Uyarıları sırası ile yapın.

Adsız dedi ki...

Hepsini yaptım ama qt ve belle shell yüklenmedi ayrıca telefon hafızası 27 mb

Adsız dedi ki...

nokia nın kendi yazılımı gelecekmi bilgisi olan varmı ?

kalemoglu dedi ki...

şuan symbian hayatımda korkutugm kadar korkmadım telefonum acılmıyor phoenix den olmuyor hotmail inize 3 4 defa mesaj attım bir kere bile cevap veermediniz gecenki sürümdede aynısını yaptınız sizden defalarca rica ettim yardımcı olun diye yoksa babam cok kızacak diye ve halende rica ediyorum telefonumu eski haline getirin lütfen

Erkan AKGÜN dedi ki...

Merhabalar,
"Müzikleri kullanabilmek için Uygulamalar klasörü içinde bulunan ZIP Yöneticisi'ni açın. Telefon hafızasındaki Müzik klasörü içinde bulunan ZIP dosyasını arşivden çıkarın. Telefon hafızasından yer kazanmak için hafıza kartınıza taşıyın ve arşivi silin. Daha sonra, Müzik Çalar uygulamasını başlatın ve kütüphaneyi yenileyin" demişsiniz ama telefonda müzik klasörü görünmüyor?

kalemoglu dedi ki...

ya lütfen symbian işlemez hale getirmiş diyorsunuz bunu acıklayın lütfen cok korkuyorum lütfen

kalemoglu dedi ki...

bunun bir çaresi yokmu lütfen tek güvencem sizler ne olursunuz

krajer dedi ki...

@98 Banada bir kere olmuştu eski sürümü flashlamıstım telefonu garantiye gönderdim 2 hafta sonra geri aldım.Hala garantin varsa servise götür hic bi sorun olmadan telefonun eski haline döner

Adsız dedi ki...

İŞİNİZE YARAYABİLİR EN BAŞTAN BAŞLAMAK İÇİN HER ŞEYE

http://www.maxicep.com/modifikasyon-araclari-bilgi/cfw-den-ofw-ye-donme-ve-dead-phone-flash-atma-resimli-anlatim-552521.html

UMUT dedi ki...

Tarayıcı artık %500 zoom yapabiliyor

St %200 yapıyor

Adsız dedi ki...

gayet güzel olmuş ST begenmeyenler neden begenmez anlamam sanki orjinal yazılım daha iyi, benim en çok begendigim tema efekti oldu çok hızlı ve görseli güzel, son olarak daha iyi bir anlatım yapabilirdin ama onada ihtiyaç olmuyor fp2 prewiev konusuna bakınca. iyi günler...

Özkan Çağlayan dedi ki...

ST söylenen herşeyi yaptım önce FP2 previewi sonrada FP2 yi yükledim yüklerkende hiç bi sorunla karşılaşmadım ama yok abi ya yine düşüyor ram nasıl oluyor çözemedim olayı

Adsız dedi ki...

35 uygulama 10 mb ram kalmıştı telefon dayanamadı o kadar da olsun :=)

CilginTurk1 dedi ki...

ST sorularımıza cavap alamıyoruz.Anlamadık gitti!!!!

Adsız dedi ki...

İnanılmaz hızlı bir cfw olmuş, tüm emekleriniz için teşekkürler SymbianTR ekibi. Yalnız şöyle garip bir sorunum var, fertile ceres fp2 yi yükledikten sonra telefona yeni bir tema yüklediğimde ve uyguladığımda telefon kapanıyor ve açılmıyor, bunun çözümü için bir öneriniz var mı acaba?

Adsız dedi ki...

yeni tema yüklendiğinde telefonun kapanmaması olayının sebebini buldum sanırım. fertile ceres fp2 de anna ikonları gömülü olarak geliyor. farklı ikonlardan oluşan bir tema yüklenince de gömülü anna ikonlarından dolayı sorun çıkıyor sanırsam. şimdi sorum şu olacak, cfw yi yükledikten sonra gömülü anna ikonlarından kurtulmamın bir yolu var mı acaba?

Adsız dedi ki...

107deki "kapanmaması" lafı "kapanması" olacak, pardon

Unknown dedi ki...

St Feature Pack 2 Preview yükleyemiyorum olmuyor hızlı hızlı yazılar gdiidp geliyor lütfen bi yardım edin parada verebilirm yüklemek istyrm ama yükleyemiyorum acil lütfenn.

Adsız dedi ki...

sorunsuz bir QT pakedi linki verirmisiniz bende tek sorun o var şuanda yükleyemiyorum

tnsl dedi ki...

bu sürümle uyumlu çalışacak mail programı önerirmisin nokia messagins çalışmıyorda bağlanamıyor bir türlü

Adsız dedi ki...

arama yaparken konuşmayı belle shellde sonlandıramıyorum shelli kapatmadan kapanmıyor

Adsız dedi ki...

FP2'yi yükledikten sonra orjinal v22'yi yükledim telefon açılmıyor nolur yardım edin

Özkan Çağlayan dedi ki...

@111 kendi kullandığımı upload ettim dene bi bende sıkıntı yapmadı bende çalışıyor.
Link: http://netload.in/dateia0Raz0Hjgz.htm

@113 yükleme sırasında bi sorun oldumu peki ?

Adsız dedi ki...

hayır hiçbir sorun olmadı firmvare upgrade succeeded dedi sonra açılması lazımdı açılmadı 3 kere tekrar yükledim hala açılmıyor

Özkan Çağlayan dedi ki...

telefon hiçbir tepki vermiyor mu peki?
bazen olur ekran gelir geri gider yada buna benzer.
FP2 preview'i yüklemeyi deneyin birde

Adsız dedi ki...

Ekran hiç gelmiyor. Titriyo susuyo. Bilgisayara bağlayınca dıt dıt yapıyo ama bi icraat yok onda'da. İndiriyorum şimdi.

Özkan Çağlayan dedi ki...

titreyip susması genelde yanlış yüklemede yada yarıda kalırsa o yüzden yapar hocam ben pek profesyonel olarak bilmiyorum ama elimden geldiğince yardımcı olurum size.
Bi deneyin bakalım açılacak mı buraya yazın sizin için sayfada kalacağım.

Adsız dedi ki...

Yalnız prewiev'in dosyaları yavaş iniyor .s Yarıda kalmadı şarjı'da vardı. ST bilir aslında ama 2-3 tane edepsiz yüzünden bizede bakmıyor

Özkan Çağlayan dedi ki...

dediğim gibi bi sıkıntı olmuştur yüklemede. diyelimki preview'i yükledikten sonrada aynı sorunla karşılaştınız o zaman ST'nin tecrübesini konuşturması gerekir ben birşey diyemem. haklısınız

Adsız dedi ki...

Hiç sırasıda değil bu telefonu satıp yeni telefon alacaktım 2-3 güne

Azer Baykuş dedi ki...

@121 telefonun orjinal yazılımını phoenix'le bu sefer değiştirmeden at düzelir.

tnsl dedi ki...

@115 çok sağol ;)

Cihani Sultan dedi ki...

Destek süper Symbian Türkiye(!)

QoPuQ dedi ki...

Kesinlikle süper özellikte tek eksiği dikey klavye inşallah birdahaki güncellemeye oda gelir
Ellerinize sağlık STR ekibi c5-03 kullanan telefondan benim gibi nefret etmiş insanlara telefonu sevdirdiniz Teşekkürler

Erkan AKGÜN dedi ki...

Ovi Sync de kaldırılmış, senkronizasyon ayarlarını da bulamadım. Ovi Sync'yi tekrar nasıl yükleyebilirim?

Cihani Sultan dedi ki...

Kalemoğlu maxicep.com
'a üye ol beni bul:
Cihanî Sultan.Elimden gelirse yardım edeyim ordan konuşalım.

sertac dedi ki...

sayın symbian bu cfw deki hataları düzeltip sorunsuz cfw yi ne zaman yayınlarsınız

QoPuQ dedi ki...

Belle shell ekranı gözükmüyo yada yerini bulamadım nereden aktif edeceğimi söylermisiniz

Adsız dedi ki...

İşe yaradı, çok sağolun!

sayfer dedi ki...

belle ekran yalan oldu yani ayrıca program yüklemeden :(

Adsız dedi ki...

Bu şey nasıl siliniyor onuda yazsaydınız.

Adsız dedi ki...

@134, sanırım, yazılım güncelleme de telefon yazılımı diye bir şey var onu yüklersen en başa döner.

Adsız dedi ki...

ST ben müzik dosyalarını bulamadım, ekran parlaklığını değiştiremiyorum bide hafıza dolu hatası veriyor acaba yanlış mı yükledim

tnsl dedi ki...

benden başka 3 uygulamada hafıza dolu uyarısı alan varmı sorun bende mi?

Cihani Sultan dedi ki...

#134 Navifirm 1.6'dan Turkey varyantından telinin rengini indir.Flashla tamamdır.

XeoN dedi ki...

Öncelikle teşşekkür ederim SymbianTürkiye ciddi hatalar var arkadaşlar yazmış ben bir yöntem buldum şuan deniyorum olursa paylaşırım.Yöntem bu fp2 sürümünde bulunan hataları ört-pas edicek iyi kullanımlar!

tnsl dedi ki...

bu cfw ile birlikte belle shelli kurunca operadan bir siteye girip çıktıktan sonra belle shell kapanıyor :( çözümü varmı :(

Adsız dedi ki...

Valla cok teşekkürler hakkınız ödenemez bide ovi suite bğlayınca garanti devre dışı kalmamış :) Çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben bunu yükledim ama hata oldu yüklerken phoneix çalışmadı previewde kaldı bazı özellikler ama telefon çalışıyo. silmek istiyorum flashla falan demissiniz arkadasın tekine biriniz detaylı yazsın lutfen :(

kuranadavetet dedi ki...

Öncelikle Ellerinize Sağlık. Daha önce de olduğu gibi FP' Preview kurulumu ve üzerine FP2 kararlı sürüm yüklemesi oldukça kolay ve başarılı şekilde gerçekleşti. Ancak;

1- Yükleme sonrasında telefona Hard Reset Denemesi Yaptığınızda Sistem Hatası Komutuyla telefon açılıyor. (Sanırım yapıda buna karşı bir koruma ya da öyle birşey var.)

2- Daha önce telefonda yüklü olan Ana Temalardan biri seçildiği zaman telefon sürekli olarak açılıp kapanıyor.

3-Daha önce bahsettiğiniz kurulum sonrası notlara göz atarak C: Dizinine ulaştığımızda müzik, müziklerim gibi bir klasöre görünmüyor. Dolayısıyla söz konusu zip dosyasına ulaşamıyoruz.

4- Şu anda test etmeye devam ediyorum ve sizden ricam şu; Ses Komutlarını nasıl ekleyebiliriz?

Sonuç olarak emeğinize sağlık. Geliştirici ekibi olarak çalışmalarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.

talha dedi ki...

orjinal v22. kullanıyorum. bunu kursam sorun olur mu?

Adsız dedi ki...

telefona önceden Fertile Ceres Feature Pack 2 Preview yükledim ve onda telefon acılıyor yanlız bu versiyonu attığımda telefon acılmıyor 4-5 defa denedim ama olmuyor sorun ne olabilir

Unknown dedi ki...

tsk ST.elinize kolunuza saglık.cok guzel cfw basarmıssınız.3gun FP2 Preview kullandım bugün ise FP2 kurdum gercekten memnunum.kuramayan arkadaslar mutlaka bır sorun yasıyorsunuz.cunku problemsız 10 dk içinde yuklenıyor.fakat ılk tel hafızası 25 mb gelıyor. *#7370# yapıp formatlayınca 97mb oluyor :) ve suan telefonum hızdan ucuyor.ofw'den daha da iyi ;)

Adsız dedi ki...

ben önce eski sürümü yükledim telefonu servise verdim ekran dokunmatiği bozuldu die onlar orj. i yüklemişler yine yükledim fp 2 yi ama hafıza 60 mb geldi önceden yaptığımda 97 mb dı :S neden oldu anlamadım :S şimdi bu sürüme geçmek istiyorum ama ayrıntılı anlatmamışsınız denedim yapamadım tel dede bişey olmadı kaç kere denedm usb yi çıkardım taktım ettim anlıycağınız ben kaşınıyorum ama yardım edin lütfen symbian türkiye :S

Adsız dedi ki...

146. da ben ki benim şimdide dededim teli görmüyor bu sürümü atınca ama bir eski sürümde görüyor :S yardım edicek biri varsa msn mi ekleyebilirmi parola61-16@hotmail.com

Unknown dedi ki...

parola61-16 istek gonderdım ;)

Adsız dedi ki...

benim telefonumda bir önceki sürüm olan Fertile Ceres Feature Pack 2
Preview yüklü. Bu sürümü yüklemek için OFW yüklemeli miyim yoksa üzerine yapsam olur mu?

Unknown dedi ki...

symbian türkiyeye teşekkür ederim öncelikle bende cfw attım Fertile Ceres feature Fack 2 Prewiev çok güzel ama orjinale nasıl dönecez dönemesekde garanti cfwli kabul edermi? cevaplarınızı bekliyorum

Mustafa Koruk dedi ki...

Symbian Türkiye alemine böylesine başarılı bir çalışma yaptıkları için çok teşekkür ederim ilk başta.
Üstadlar bi sorunum var hiçbir şekilde kamerayı çalıştıramadım. Belle Shell'e dokunuyorum menüde hareket yok.
telefonu ilk açtığımda arama yapamıyorum ama arama alabiliyorum. Yalnızca acil aramalar diyor. Artı telefonu kapatamıyorum bataryayı çıkarmak zorunda kalıyorum bunlar haricinde görsel ve performans özellikleri bakımından on numara bir cfw. yardımlarınızı bekliyorum..

Mustafa Koruk dedi ki...

Flood olacak ama Belle Shelli kapatarak arama yapmayı sağlayabildim. tek sorun kaldı o da kamera...

Symbian Türkiye dedi ki...

@151-152, v23.0.015 için FP3 ile bu sorunları da çözeceğiz.

BİROL YILDIZ dedi ki...

v23.0.015 için FP3 ne zaman çıkacak yazılım navifirme düştü

Unknown dedi ki...

iyi güner v23 için bir projeniz varmı...

Adsız dedi ki...

v23 için lazım yapamazmısınız acaba ya of keşke güncellemeseydim v23e

Adsız dedi ki...

arkadaslar fertile ceres için sürüm 22.0.007 olması gerekiyor diyor.telefon c5-03 surum 23.0.015 bu sürümde yapsam olurmu yada sürümü nasıl düşürebilirim bi yardımcı olurmsunuz necati_erdogan06@hotmail.com şimdiden teşekkürler...

Burak dedi ki...

bu dosyaların 23.0.015 olanı yok mu acaba ?

jikistra dedi ki...

Aynı sorun bende de şu anda var arkadaşım çözüm arıyordum.
ray dolap

Adsız dedi ki...

nasıl yükleniyor?

Adsız dedi ki...

LÜTFEN YARDIM EDİN TELEFONUM AÇILMIYOR TELEFONSUZ KALDIM

flash atarken elektrikler gitti yarıda kaldı işlem telefon açılmaz oldu

defalarca tekrar denedim burayaa kadar geldim

Initializing
Scanning image files...
Phone recovery completed. Waiting for phone to boot up
Bootup successful
Verifying communication to product (before flash finalizing)
Failed to verfy communication to product

burada şu hatayı aldım

Flashing finalization failed. Do you like to retry the finalizing?

HRESULT 0x8421001c (-2078212068)

Firmware: Cannot verify communication to phone after flashing. Make sure that phone booted up correctly and retry.

bu nedir arkadaşlar olmuyor

bilgisayar wın 7 telefonu takıyorum takılınca bir ses geliyor bağlandığına dair 3 4 saniye sonra bağlantı koptu sesi geliyor bundan mı oluyor nasıl düzeltebilrim

birde phoenix 2012 ile yapmaya çalışıyorum 11 bulamadım bundan olurmu

lütfen yardım edin telefonsuz kaldım :(:(:(:(

Unknown dedi ki...

FP3 Ne zaman çıkacak lütfen yardım edinnn ???