Blogger Widgets

24 Temmuz 2012 Salı

Fertile Ceres Feature Pack 2 Refresh


Geçen ay sizlere tanıttığımız Fertile Ceres Feature Pack 2 sürümü bazı hatalara ve eksikliklere sahipti. Symbian Türkiye ekibi olarak kısa bir tatil vermekte olduğumuzdan Fertile Ceres kullanıcılarımızla fazla ilgilenemedik. Maxicep adlı forumda Masterthone adlı CFW üreticisi tarafından geliştirilmiş olan bu sürüm ise sizin FP2'den isteyip de bulamadığınız her şeyi veriyor. 

Fertile Ceres Feature Pack 2 Refresh sürümünü öncelikle geliştirdiği için tekrar Masterthone'a teşekkür ediyoruz. Bu sürüme eklenen özellikler ise şu şekilde:

  • Belle arayüzü eklendi. 6 kişiselleştirilebilir Belle ana ekranı ve Belle menünüz hazır. En iyi tarafı da, bizim Türkçeleştirmiş olduğumuz Belle Shell 1.09 sürümü ile birlikte geliyor olması.
  • En güncel Qt kütüphaneleri Fertile Ceres ile birlikte gelir. Nokia Mağaza'dan indireceğiniz her türlü Qt uygulamasını açabilirsiniz.
  • Samsung Flash Live ev ekranı eklendi.
  • RAM'i kontrol edebilmeniz için MemCheck eklendi.
  • Tsunami ev ekranı güncellendi.
  • Resco Photo Viewer eklendi.
  • YouTube uygulaması eklendi.
  • DialPad v1.0 eklendi.

Bilmeniz gerekenler:
  • ROM Patcher yamalarında bulunan StatusBar kaldırma yaması, geçici olarak durum çubuğunu kaldırmaya yarar. Bu bir hata değildir, Menüde yer kazanmak için isteğe bağlı olarak kullanılabilecek bir yamadır.
  • Belle Shell'in gömülebilmesi için Ovi Maps kaldırılmış. İstediğiniz takdirde Nokia Mağaza'dan yeniden indirebilirsiniz.
  • Belle Shell'in çalışması için öncelikle Soft Format atın. (Arayıcıdan *#7370# i tuşlayın.) Daha sonra telefonunuzu yeniden başlatın ve biraz bekleyin. Otomatik olarak Belle Shell açılacaktır. Bu sırada cihazınız kendiliğinden yeniden başlatılabilir.
  • Fertile Ceres Feature Pack 2 Refresh'i yüklerken kendi isteğinizle yüklemiş olduğunuzu ve sorumluluğun tamamen size ait olduğunu kabul etmiş sayılırsınız. Symbian Türkiye ve Masterthone cihazınızda meydana gelebilecek herhangi bir hasardan sorumlu değildir.

Yüklemeden Önce
Cihazınıza bu sürümü kurmadan önce şunlara dikkat edin:
  • Cihazınızın yazılım sürümü v22.0.007 olmalı. Eğer değilse Nokia Suite ile yüklemenizi öneririz.
  • Cihazınızı Nokia Suite ile yedeklemenizi öneririz. Özellikle de rehberinizdeki kişiler telefon hafızasında bulunuyorsa.
  • Flash işleminden önce cihazınızın şarjının %50 ve üstü olmasını öneriyoruz. Flash işlemine başlamadan hemen önce SIM Kartınızı ve hafıza kartınızı çıkartın. Kaybolma ihtimaline karşılık iyi bir yere koyun.
  • Bilgisayarınıza Phoenix Flasher 2011 veya 2012 sürümleri bulunmalıdır. Biz bu işlemi yaparken Phoenix Flasher 2011 sürümünü kullandık. Buraya tıklayarak siz de indirin.
  • Bilgisayarınızın herhangi bir donanım sıkıntısı yaşamaması için Nokia Suite'in en güncel sürümünü indirmenizi tavsiye ediyoruz.
Yükleme İşlemi

Öncelikle cihazınıza sorunsuz Fertile Ceres Feature Pack 2 Preview sürümü kuracağız. Bunun için adımlar şunları uygulayın:
  • Buradan tüm Fertile Ceres FP2 Preview ve eklenti dosyalarını bilgisayarınıza indirin.
  • Eklentiler kategorisi altında bulunan dosyaları RM-697 adlı bir klasör oluşturup onun içine indirin veya kopyalayın.
  • Bu klasörü "C:/Program Files/Nokia/Phoenix/Products/" dizininin içine kopyalayın.
  • Uygulamayı İndirin kategorisi altındaki dosyaları da ayrı bir klasörde toplayın.
  • Phoenix Flasher yazılımını başlatın.

  • File > Open Product'a tıklayın ve RM-697'yi seçin.



  • Connections kategorisinin bu şekilde "NO CONNECTION"a ayarlandığından emin olun.

  • Flashing > Firmware Update'e tıklayın. Açılan pencerede "Product Code" kısmında bulunan "..." butonuna tıklayın ve üstteki resimde bulunan öğeyi seçin.
  • Daha sonra yukarıdaki gibi "Dead phone USB flashing" seçeneğini seçin.
  • Options'a tıklayın ve açılan pencerede yukarıdaki resimde yeşil ile gösterilen dosyaları "Delete" butonuna basarak kaldırın.
  • Geriye kalan Core, ROFS2 ve UDA dosyalarını teker teker değiştirin. Dosya isimlerine tıklayın, "Edit" butonuna basın. Açılan penceredeki "File" kısmında "..." butonuna tıklayın; "Uygulamayı İndirin" kategorisinde indirdiğiniz Fertile Ceres sistem dosyalarını uygun olarak seçin. (Core dosyasını düzenliyorsanız "CORE_fertileceres.c00" şeklindeki dosyayı seçin) Üç dosyayı da bu şekilde düzenleyin.

  • OK'a basın. Yukarıdaki pencereye geri döneceksiniz. Bu pencereden sonra cihaıznızı USB kablosu ile takın. SIM Kartınızı ve Hafıza katınızı çıkartın. Bataryanızın en az 5 çentikten oluştuğuna emin olun. Refurbish butonuna basın.
  • Bastıktan sonra gelen yönergeleri izleyin. Gelen ilk uyarıda telefonunuzun bağlantısı kesin, batarayayı çıkarıp tekrar takın, USB kablosu ile bağlayın, bilgisayarda "OK" butonuna basın. Hâlâ bir hareketlenme olmuyorsa (Update Server Loading gibi yazılar) USB'yi çıkarıp işlemleri yeniden yapın ve kırmıza tuşa basın (basılı tutmayın).
  • Telefonunuz Test veya Local modda kalır, Phoenix uyarı verirse cihazınızı USB'den çıkarın; bataryayı çıkarıp-takın ve cihazınızı açın. Fertile Ceres yüklenmiş olmalıdır (başlangıçta Fertile Ceres logosu çıkacaktır) Eğer açıldıktan sonra tema Beyaz renkli ise Fertile Ceres yüklenmemiştir. Tekrar yükleyin.
  • Eğer "Succeeded" uyarısı gelirse başarıyla yüklenmiş demektir. Phoenix'i veya Firmware Update penceresini kapatmayın.
  • Şimdi başarıyla yüklemiş oldunuz Preview sürümünü. İsterseniz öncelikle bir Soft Format atın. Sonra işleme devam edelim.


  • Şimdi sırada Refresh sürümü var. Bunun için öncelikle ROFS2 ve CORE dosyalarını indirip ayrı bir klasörde toplayalım.
  • Phoenix'e geri dönelim. Firmware Update penceresini kapatmamıştık. Şimdi FW update penceresini açın ve yeniden Options penceresine gelin.
  • Bu bizim Preview sürümünü kurarken karşımıza gelen Options penceresi. Yeniden açtığımızda burada yeşil ile gösterilmiş yerler silinmiş olacak. Geriye kalan dosyalarımız ise Preview sürümüne ait olan değiştirilmiş ROFS2 ve CORE.
  • Bu adımdaysa ROFS2 ve CORE dosyalarını FP2 Preview dosyaları ile değiştirmiştik. Şimdi yapmanız gereken herşey aynı şekilde dosyaları değiştirmek, yalnızca bu sefer değiştireceğiniz dosyalar FP2 Refresh sürümünün dosyaları olacak.
  • Dosyaları FP2 Refresh sürümünün dosyaları ile değiştirdikten sonra Options penceresini kapatın ve Refurbish butonuna basın. Bundan sonra karşınıza çıkan yönergeleri uygulayın..
  • Firmware Update Suceeded yazısı çıkarsa işlem tamam demektir.
  • Eğer bu işlem sırasında cihazınız Test Mode / Local Mode 'da kalırsa bataryanızı çıkartın ve cihazınızı başlatın. Turuncu Fertile Ceres logosu ile açılıyorsa başarmışsınız demektir.
  • İyi kullanımlar :)
Bu CFW'yi bize sağladığı için Masterthone'a tekrar teşekkürler.

85 yorum:

Adsız dedi ki...

C00 dosyası yokmu ?

Symbian Türkiye dedi ki...

CORE (C00) dosyası yazıda mevcut.

Adsız dedi ki...

http://packfertileceresfeaturepack2refresh.blogspot.com/


burdaki dosyalar fp2 ile aynı :S Cfw daha çıkmadımı yoksa bi yanlışlıkmı var :S

Symbian Türkiye dedi ki...

PACK sayfası henüz hazır değil. Anlatım içerisinde dosyaları paylaştık.

"Şimdi sırada Refresh sürümü var. Bunun için öncelikle UDA, ROFS2 ve CORE dosyalarını indirip ayrı bir klasörde toplayalım." kısmında UDA, ROFS2 ve CORE yazılarına tıkladığınızda dosyalar inecektir.

Adsız dedi ki...

cihazı anlatımdaki şekilde kurdum eksiksiz olarak. cihaz açıldı 1 tane program kurdu reset istedi reset attım sonra soft format attım cihaz açıldı ama belle shell açılmadı ?

Adsız dedi ki...

Pardon. o program kurulamamış. install 0 error 1 diyo

ACU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ACU dedi ki...

belle shel programında arama kapatmak içiçn kırmızı tuşa bastığımızda arama sonlandırılmıyor. 2 kere basmak gerekiyor 1.de belle shel kapanıyor 2. de ise arama. bu sorun hala devam ediyormu ?

Unknown dedi ki...

öncelıkle calısmalarınızdan dolayı tesekkur ederım..benım sorum fertıle ceres fp2 yuklu bende uzerıne dırekt bunu kursam sorun olur mu? yoksa tekrar preview mı kurmalıyım ?

Symbian Türkiye dedi ki...

Hayir, direkt olarak Refresh kurabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

tesekkurler.

Adsız dedi ki...

Telefon açılmıyor. Fertile ceres yazısı geliyor gidiyor geliyor gidiyor arada birde çizgilier çıkıyor sonra tekrar kapanıyor. ne yapmam gerekiyor???

Symbian Türkiye dedi ki...

Yükleyememişsiniz. Anlatımı detaylı bir biçimde okuyun ve yeniden deneyin.

Adsız dedi ki...

Ama en başta açıldı sonra sim kartı takmak için çıkardım sonra açılmadı

Adsız dedi ki...

Olmadı yine hatta sonra Fertile Ceres Feature Pack 2 yükledim o da açılmadı hard format atsam düzelir mi ya da nokia suite den orjinal yazılımı yüklesem??? yada en baştan prewiev kurup sonra refreshi denesem?

Symbian Türkiye dedi ki...

Yeniden yuklemeyi deneyebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

neyi yeniden yüklemeyi denemeliyim refreshi iki kere denedim pack 2 yide bir kere denedim olmadı.

Adsız dedi ki...

önce normal v22 ofw si kur ardından tekrar bu cfw yi flashla düzelecektir ben öyle yaptım düzeldi Kardeşim

Adsız dedi ki...

neden error 1 install 0 diyo ilk kurulumdan sonra

Symbian Türkiye dedi ki...

Yukledikten sonra soft format yapmayi unutmayin. Olmuyorsa Refreah yuklerken Preview surumune ait UDA dosyasini kullanin.

Unknown dedi ki...

iyi günler... ben yüklemeden sonra telefonu açtım fakat belle shell yüklenemediğinden olsa gerek ekranda sadece şarj ve şebeke barı vardı bunun yanında mesaj yazma kısmına giremiyorum... sizce sorun ne olabilir ben mi bir yerde hata yaptım şimdiden teşekkürler...

Unknown dedi ki...

iyi günler prewiev sürümüne ait UDA dosyasını kullandığımda sorunlar ortadan kalktı... mmerak ettiğim konu ise belle shell de istediğimiz resmi arkaplan yapmak mümkün mü...

ACU dedi ki...

Flashing started
Creating product data items list
Product data items list created
Backup not required
Flashing phone
Initializing
Scanning image files...
Waiting for USB device...
Loading secondary boot code: 15168 bytes
Secondary boot loaded
BB Asic Index is: 00
Asic ID is: 000000030000022600010007600C192102031104
BB Asic Index is: 00
EM Asic ID is: 00000C35
BB Asic Index is: 00
EM Asic ID is: 00000C30
BB Asic Index is: 00
Public ID is: 1BB00104B1D60344A199F7E3DBF05EC91FBC81F2
BB Asic Index is: 00
Asic Mode ID: 00
BB Asic Index is: 00
Hash: 916F75217F32081248B15C38DFC8E81B
BB Asic Index is: 00
ROM ID: E693EF0DAC22615B
BB Asic Index is: 00
Device type is: 05
Device Index is: 00
Manufacturer code: 0000
Device ID: 0000
Extended device ID: 0000
Revision ID: 0000
BB Asic Index is: 00
Device type is: 04
Device Index is: 00
Manufacturer code: FFFF
Device ID: 0000
Extended device ID: 0000
Revision ID: 0000
BB Asic Index is: 00
Device type is: 00
Device Index is: 00
Manufacturer code: 0000
Device ID: 0000
Extended device ID: 0000
Revision ID: 0000
BB Asic Index is: 00
Device type is: 00
Device Index is: 01
Manufacturer code: 0000
Device ID: 0001
Extended device ID: 0000
Revision ID: 0000
BB Asic Index is: 00
Device type is: 03
Device Index is: 00
Manufacturer code: 00EC
Device ID: 0040
Extended device ID: 0000
Revision ID: 0231
Loading update server code: 868592 bytes
Update server loaded
Asic CMT: Start programming 184150 KB...
Asic CMT: Programming data sent: 0%
Asic CMT: Programming data sent: 10%
FUR: ALGO reported error in Control Frame. Unable to continue.
ERROR: Programming error reported for asic CMT
-- Error Type 0x05
-- Error Specifier 0x08
-- Offending Addr 0x023C0400
-- Expected content 0x00000E09
-- Detected content 0x0000366E
Error sending programming command 0x8400A814
ERROR Sending status request to Algo! 0x8400A814
Error while programming CMT!
Error when flashing Algo (0x84012283)
Unable to flash phone 0x84012283
Starting to recover the phone
Recovering phone

ben fp2 kullanıyodum sizin verdiğiniz prewiew i yükledim sonra refresh i yüklerken hep bu hatayı verior prewiwe i kuruyo aynı pencerede bunu kurmuyor ??
napmam gerek

Adsız dedi ki...

Belki prewiev deki UDA dosyasını kullanarak denesen olabilir ben normal yükledim sorunlar vardı prewiev deki ile yükledim şimdilik bir sorun yok gibi

Adsız dedi ki...

prewiev deki UDA dosyasını kullanarak yükledim.Ancak kamera çalışmıyor.Bu sorunu nasıl çözebilirim?

Adsız dedi ki...

Bence pek iyi bir cfw olmamış şahsi görüşüm, kameraya girmiyor, internete girmiyor belki daha fark etmediğim şeylerde vardır tekrar fp2 ye dönebilir miyim?

Adsız dedi ki...

ST kardeşim bir yardım eder misin??? Şimdi bundan önceki prewiev ve fp2 yi sorunsuz bir şekilde daha ilk denemelerimde yüklemiştim ama şimdi refreshi zar zor yükledim dediğin şeyleride yaptım kameraya girmiyor internete girmiyor. sonra fp2 ye döneyim dedim yükledim teleon açılmıyor telefon titriyor açılmıyor. sonra nokianın orjinal yazılımını yükleyim dedim nokia suite den yüklemeyi tam bilmiyorum zaten yeni güncelleştirme yok diyor. Telefondan da internete girmiyor. Bir yardım edersen sevinirim. Hard format soft format hepsini denedim

Symbian Türkiye dedi ki...

İki uygulamayı da çalıştırabilmek için hafıza kartınızın takılı olması gerekiyor. Biz herhangi bir problem yaşamadık.

Nokia Suite ile bu şekilde bir işlem yapamazsınız. Fertile Ceres FP2 Preview PACK sayfasında indirdiğiniz eklentiler kategorii altındaki herşeyi, RM-697 klasörüne ekleyin. Hiçbir değişiklik yapmadan Flash atın. Bu orijinal sürüme dönmenizi sağlayacaktır.

Symbian Türkiye dedi ki...

@22, şimdilik mümkün değil. Belle Shell'in yüklenememe sebebi telefon hafızasında bulunan müziklerdir. Bu nedenle cihazınızı açar açmaz format atmanızı önerdik.

Adsız dedi ki...

Yani UDA CORE ROFS2 leri değiştirmeden ve diğerlerini silmeden mi flash atcam?

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet.

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim orjinal yazılımı yükledi peki şimdi direk fp2 yi yükleyebilir miyim? Prewievi yüklmeden?

Symbian Türkiye dedi ki...

Hayır, kesinlikle önce Preview kurmalısınız. Bu sefer Preview yüklenecek ve açılcaktır.

hız dedi ki...

Fertile Ceres Feature Pack 2 Refresh kımseye tasviye etmiyorum cok hata var galeri örnek yazı fonu kötu açılış agır memü ekranı
yok

hız dedi ki...

Fertile Ceres Feature Pack 2 en iyisi bu bunu kurun telefona

Özkan Çağlayan dedi ki...

fp2 light kullanıyorum bunuda denemek istiyorum ancak akşama kadar işteyim akşamda cesaret edemiyorum açıkcası bozulursa diye:) diğer sürümler çok uğratirmıştı bunuda hiç adam akıllı deneyen yok gördüğüm kadarıyla yükleyen biri artısı eksisi nedir ne değildir bi paylaşırsa sevinirim

mustafa44 dedi ki...

kurdum gayet guzel ve hızlı 1 hafta incelıyım bakalım nasıl olmuş tekrar yazarım elınize saglık bu arada hafıza 67 mb...

mustafa44 dedi ki...

1 saat gecmeden 3-4 sorun ortaya cıktı
1.kamera acılmıyor
2.galerı acılmıyor
3.tarayıcı acılmıyor
4.arada bir ev ekranı boş kalıyor

mehmet dedi ki...

en iyisi orjinal symbian

Özkan Çağlayan dedi ki...

ST cfw güzel yani belle olduğu için çok değişik duruyor ama şu kamera işine bir çözüm getirsek birde tlf internet ayarlarını alamadı onu nasıl tanımlarım nete bağlanmıyor

Adsız dedi ki...

Bende logo mavi cikti alla alla :)

Adsız dedi ki...

Nokianin 22.007 yi kurdum. sonra tekrara bu sizin cfwnizi kurdum
fakat açılıs logosu mavi oluyor fertiles ceres fp2 yaziyor
yani eski f2 oluyor bunu kurunca neden acaba ?

Adsız dedi ki...

ADMİN DOSYLARI DUZELT ..
KURDUM BU FERTİLE CERES PREWİWE 2 LOGO MAVİ OLUYOR KURUDGUM
ESKİ FP2 BU
DUZELT ACIL SUNU

Adsız dedi ki...

Kardesım kurdum. bozuldu telefon eski nokianin orjinalini kuruyum dedim kurdum. nokia yazıyor belkiliyorum biraz kapanıyor nasil duzeltebılırm

Adsız dedi ki...

kardeşim ben telefona şöyle bisi yaptım sanırım komple bozuldu yardım ederseiz sevinirim.
Telefonuma nokia 500 un cfwsini kuruyım dedım phoenix erasing dedı hata verdi.
neyse olmuyor deyıp nokianin eski yazılımını kuruyum dedım
kurdum sonra nokia yazısı cıkıyor tam el ısaretı gelıcekken telefon kapanıyor yardım edersenız sevınırm

Adsız dedi ki...

c5 03 boyle yazıyor açılısta
phone startup failed. contact the retailer
ne yapmam lazım eski yazılımı kurdum phoneixden yine bisi yok olmuyor

Adsız dedi ki...

yazılımı eksiksiz yükledim. telefon açıldı başarılı bir çalışma olmuş fakat kamera açılmıyor ne yapmalıyım?

Adsız dedi ki...

ST ..
C5 03 UMU CFW YUKLERKEN SANIRIM YANLIS FARKLI BIR CFW YUKLEDIM
SONRA PHOENIX YUKLERDEN HATA VERDIGINDE C5 03 OFW ORJINAL YAZILIMI YUKLUYIM DEDIM 22.00.007 YI SONRA ONU KURDUM. PHOENIX KURULDU DIYE HATA VERDI VE TELEFON ACILDI ACILDIGINDA ISE ..
TELEFONDA PHONE START-UP FAILED . GIBI UYARI YAZISI ALIYORM NOKIA YAZISINDAN SONRA ACILMIYOR YANI. HARD FORMATTA ATTIM OLMADI . 10 KERE FELAN YENIDEN KURDUM OFW YI YINE DUZELMEDI .. BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM .
MSN : ahmettopcu@bozkir.com

Unknown dedi ki...

Bu güncelleme hangi cihazlar için geçerli.

Adsız dedi ki...

herşey çok iyi olmuş fakat tek sorun kameranın açılmaması. Lütfen bu soruna bir çözüm bulun

Özkan Çağlayan dedi ki...

sorun sadece kamerada değil örneğin birini aradığınızda kapatamıyorsunuz kırmızı tuş işe yaramıyor sonra açılışta çok zorlanıyor telefon yormaya değmez whatsap gibi uygulamaları yükleyemiyorsunuz hemen hata veriyor. ayarlar-bağlantı'ya girmediğiniz sürece 3G'den bağlandığınızı göremiyorsunuz. mağazadan haritaları yüklediğinizde çalıştırmıyor. biri sizi aradığında numarası kayıtlı olduğu halde ismi yazmıyor. ben geri eskisine döndüm ama şuan hatırladığım hatalar bunlar.

Adsız dedi ki...

Bu çok hatalı bi cfw olmuş telefon yavaş açılıyor kamera galeri web açılmıyor yukarda bahsedilen özellikler yok ev ekranı boş gösteriyor aramada kırmızı tuşla telefon kapanmıyor sonrasında telefon donuyor kısacası bunu yüklemeyin telefona yazık edersiniz elinizde kalabilir....

Adsız dedi ki...

@50, @51 arkadaşlar siz yanlış bişeyler yapmış olmalısınız bende herşey çok iyi çalışıyor ama tek sorunum kametanın çalışmıyor olması.

Symbian Türkiye dedi ki...

Ev ekrani hatasi ile karsilasanlar Preview UDA si ile flashlamayi denesinler. Tarayici hafiza karti olmadan acilmaz. Diger sorunlari gozlemlemedik.

Özkan Çağlayan dedi ki...

yaptığınız işe saygı duyuyorum ama sorunlarıda göz ardı edemeyiz biz uydurmuyoruz sorunları yaşadığımız için yazdık ayrıca burda belle yine gömülü olarak gelmedi program açılışta çalıştırılmış hepsi bu yani. devamlı kamera hatası alıyor arkadaşlar ben yeni bir cfw öneriyim daha güzel ve ev ekranı daha fonksiyonlu;

maxicep

http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/c5-03-bm_leo-sflite_fire-v22-0-007-30-07-2012-a-676002.html

buyrun bunu deneyin birde

Adsız dedi ki...

verdiğiniz dosyaları yukledım refles olanları belle shell... hicbirşey cıkmadı 2 gün kullandım bayağı hata verdı

Mustafa Koruk dedi ki...

arkadaşlar kameram çalışmıyor :S

Mustafa Koruk dedi ki...

Şu kamera çalışmaması problemine bi göz atar mısınız acaba herkes bundan sorun çekiyor ve 5.0 megapixel kamerası olan bi telefonu da yalan edemem ama cfw de güzel..

Unknown dedi ki...

Telefonum hiç acılmıyor admın allah rızsı için yardım

Symbian Türkiye dedi ki...

@Serhat Araz orijinal surumu Flash atin.

13 yorum internet sitemizden kaldirilmistir. ST ekibi bu yazilimi yuklerken sizin bizim hukuki bir sorumlulugumuzun bulunmadigini kabul ettiginizi varsayar.

Adsız dedi ki...

telefonum açılmıyor ne ypamalıyım ?

Unknown dedi ki...

Merhabalar.
Cwf yüklerken telefonu açılmayan arkadaşlar iyi dinleyin :)

Navifirm 1.6 programını indirin ordan Nokia C5-03(RM-697) bulun daha sonra Euro Graptihe black dosyalarını seçin hepsini indirin. Rm-697 klasörü oluşturun içine atın Sonra Phoneix açıp No Connetiction seçin Uptade Softawera tıklayın telefonunuz yeniden açılcaktır.

Unknown dedi ki...

Merhabalar yukardaki yorumuma ilaven;

Türkçe olması için Euro Graptihe black dosyası seçmeniz yerine;
"059C506 EURO2 TR GRAPHITE BLACK" bunu seçmelisiniz yüklediğinizde türkçe olacaktır.

Unknown dedi ki...

Emeğinize Sağlık Güzel Olmuş ... Ancak Belle Shell Çok Hafıza yediğinden Ve Sevmediğim den Dolayı Sildim ... OVI MAPS'IN KALDIRILMASI KÖTÜ OLMUŞ YANI BU YENILENME FP2 YE GÖRE BİRAZ DAHA AZ STABİLİ VAR YİNE GRAFİK EFECTLERİNİ ÇOK BEGENDİM SENSÖRÜ YAN KAYDIRDIGIN ZAMAN TELEVİZYON GİBİ OLMASI SÜPER ... BEN FP2 NIN ESKI SURUMUNE DONECEM GİBİ :)

KAMERASI TARAYICISI VB ÖĞELERİ ÇALIŞMAYANLAR İLK ÖNCE HAFIZA KARTINI TAKIN SONRA ÇALIŞIR ...

Unknown dedi ki...

22.00.7 Yukleme ... NaviFirm den V23 yükle Sonra Phoenixle tekrar kur Flahlamayı Doğru duzgun yaparsan açılır ... Ben V23 Kullanıyorum Zaten Oyun Moyunda Oynamıyorum V23 Adam Gibi Adam Olmuş Bu sefer

Adsız dedi ki...

c5 03 için yeni bir cfw gelecek mi?

Adsız dedi ki...

e72 dead phone için hangi yöntem denenmeli telefonum hiç açılmıyor her türlü yöntemi denedim. rm-530 e72-1 0573569 phoneix'de phone informationdan baktığımda 0587336 olarak gösteriyor ne yapmam gerek bilmiyorum. telefonu evkurdan almıştım nokia servis almıyor ücretli bakarız diyorlar. yardımcı olabilirmisiniz?

Adsız dedi ki...

ben iki defa denedim aynı hatayıalıyorum sorun şu http://www.upload.gen.tr/d.php/www/1gfwduqt/error.PNG.html

Adsız dedi ki...

admin c5-03ün kulaklık sesine el at nolur kardeşim çok az çıkıyo lütfen cfw yüklemedim daha önce bilmiyorum karışık görünüyo gözüme patch varmış bi sitede buldum yükledim oda bi halta yaramadı ne kulaklığı takarsam takayım aynı başka c5-03tede aynı sorun var istanbulun trafiği malum otobüste müzik dinlemessem sıkıntıdan patlıyorum androidte ses yükseltmek için bir sürü program var ama nokiada yok bilen varsa yardım etsin

Adsız dedi ki...

admin telefonum çalışmıyor sadece titreşim var nolur acil yardım edin..

Unknown dedi ki...

maxicepten POWER MP3 YUKLE SIGNED ...

Unknown dedi ki...

V22 Yi Yukle FP2 yi yükledikten sonra tekrar dene eger olmazsa 23 e geç bir süre bekle yeni cfw gelir

Unknown dedi ki...

Phoenix'i kapa tekrar aç düzelmezse Fer Ceres FP2 yükle sonra tekrar dene

Ahmet Pelenkoğlu dedi ki...

bunu 23.0.15 versionu icin yapmıyacakmısınız ona güncel sekilde

Unknown dedi ki...

V 23.0.015 içinde bu cfw yi uyarlayacakmısınız?Ya da bir önceki sürüme dönmek mümkün mü?

Adsız dedi ki...

malesef mümkün değil :( bende bekliyorum

Adsız dedi ki...

v23 için ne zaman çıkacak özellikleri nasıl olucak

veyselkocabey dedi ki...

v23 için yokmu gerçekten

Unknown dedi ki...

nokia 500 için feature pack 1 nokia pc suitten güncelleme ne zaman açılacaktır?

Adsız dedi ki...

v23 için ne zaman çıkacak

Adsız dedi ki...

nokia suite den v23 ü v22 ye düşürmek mümkünmü

Adsız dedi ki...

Phoenix Flasher 2011 sürümünü link ölü indirilmiyor yardımm

Unknown dedi ki...

Ne zaman V 23 için ne zaman çıkaracaksınız ¿

Emin Deniz dedi ki...

garanti dışı olmuyor değil mi?

Adsız dedi ki...

Phoenix i kapadım tekrar açtım ancak sorun kalkmadı Fer Ceres i yükleyince düzelti teşekkür ederim.
genç odası