Blogger Widgets

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Nokia Lumia 800'ü Ele Geçirdik

Evet arkadaşlar sonunda cihaz elime geçti. Sizlere somut bilgiler aktaracağım.
Önceki telefonum N9 du onunla kıyaslayacak olursak ekran boyutunun 3.7 '' olması hiç bir sıkıntı yaratmamış tam tersi avuca oturmasını daha da kolaylaştırmış.

Özellikleri konusunda bu adresi ziyaret ediniz ancak gözüme çarpan en önemli etkenler ; hızı ve kullanım keyfi oldu.Ekran bildiğiniz üzere çizilmiyor.
İnternet kullanımına diyecek yok.Önceki cihazlarda (n8,e7,n9) giremediğim bir çok web sitesine Lumia 800 de kolaylıkça giriyorum.

Kamerasını henüz test edemedim. Fiyatı henüz belli değil. Türkçe dil seçeneğine gelecek olursak şimdilik, Allah büyük diyorum :)




Navigasyon , konum paylaşma daha eğlenceli hale gelmiş. Sosyal medya  canavarları bu cihaza bence bir göz atın ;)

Office programlarını açıp okuyup kolayca düzenleyebiliyorsunuz. Marketplace de henüz fazla içerik olmasada tok içeriklerin olduğu kesin. Boş içerikler uygulamalar yok şimdilik :)

N9 da Whatsapp  kullanamıyorduk bu sorun Lumia 800 de yok. Ayrıca 3g görüntülü görüşme için en çok kullanılan Tango programını bu cihazda da kullanabiliyorsunuz.

Menü , web  , mesajlarda sesli komut girebiliyorsunuz.
Ses seviyesi bir çok cihazla eş değer olsa da n9 a göre çok iyi durumda.

En bomba konu ise xbox ile yaptığı anlaşma. Bu cihazda bu oyunlar olduğu sürece şarjı bana 6-7 saat gidecektir :)

Daha detaylı sorularınız için lütfen kardeş sitemiz olan www.mynokiacare.comu ziyaret ediniz.


                                                                             İbrahim KIZILIRMAK

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen önceki "Symbian Türkiye" yazılarını yazan adam değilsin, değil mi?

ibrahim KIZILIRMAK dedi ki...

Benim 2. konum bu. Sadece cihazları tanıtıyorum. Önceki yazımda 302 yi tanıtmıştım.