Blogger Widgets

24 Haziran 2011 Cuma

Belle Geliyor

Bir ara çıkan Belle görüntülerini ve Twitter tweetlerini sizinle uzun bir yazı altında paylaşmıştım. Daha sonra da forum ve tartışmalarda Belle'nin aslında gerçek olmadığını yalnızca Nokia'nın MeeGo 1.2 Harmattan UI'si olduğunu söyleyenler vardı. Ancak son görüntüler ve haberlere göre pek de öyle değil.

Yani anlatmak istediğim şu: Symbian Belle gerçek ve de Anna'dan sonra da gelecek. Belle'nin Symbian^3 cihazlara 2011 Sonbaharında gelmesi bekleniyor.


 

Resimlerden de gördüğünüz üzere, Symbian Belle'nin gerçek olduğunu ve Anna'nın bile Belle yanında Minör Firmware sayılabileceğini anlıyoruz. Symbian'ın böyle bir UI'ye sahip olacağını kim tahmin edebilirdi ki? S60v1'den beri S^3 pek de bir UI değişimi yaşamadı. En azından menü görünümnde...

2 yorum:

cihan köse dedi ki...

büyük sabırsızlıkla bekliyorum. ayrıca ben telefonlara ve yazılımlara çok meraklıyım sitede bana göre bir iş varsa çalışabilirim. cevabınızı bekliyorum :))

Symbian Türkiye dedi ki...

Tatile çıkmama çok az kaldı. Bu sırada Symbian Türkiye'nin kalıcı yazarlarından olabilirsin :)