Blogger Widgets

10 Haziran 2011 Cuma

C5-03'te Racing Thunder Devri!

Nokia C5-03 ilk çıktığından beri hiçbir Polarbit veya GameAPI gerektiren oyunu oynayamıyorduk. Bu telefonun en büyük yazılımsal eksikliklerinden biriydi. Uzun araştırmalarımın sonunda size ilk meyveyi sunuyorum: Raging Thunder Global Raging!

İşte Nokia 5800'ların en sevilen oyunlarından biri olan Raging Thunder Global Raging artık Nokia C5-03'te. Hem de Nokia 5800'dan hızlı, Türkçe ve Tüm Özellikleri ile bilrikte. Nokia C5-03 altında arkadaşlarınız ile bluetooth üzerinden sensörlü bir araba yarışı oynayabileceksiniz.

Unutmayın, yalnızca Symbian Türkiye'de! Lütfen emek hırsızlığı yapmayın, paylaşacağınız sitelerde yalnızca duyurun ve bloguma link atın.

Kendi telefonumda denedim. Başka Nokia C5-03'lerde de denedim. Çalışmaktadır. İyi kullanımlar.

48 yorum:

Adsız dedi ki...

daha "global race racing thunder" ile "polarbit raging thunder"ı karıştıran kişisiniz. ikisi de gerek isim gerek tip olarak birbirine benzese de, tamamen farklı 2 oyundur ve asla polarbit oyununun zevkine ulaşamazsınız. Bilginize...

Symbian Türkiye dedi ki...

Yazının içinde Global Racing kelimesini kullanmıştım. Bu oyunda Nokia C5-03 altında çalışmıyor. Ayrıca, bu da bir Polarbit yapımı. Bilginize.

Adsız dedi ki...

diğerine polarbit değil demedim efenim, adında polarbit geçen raging thunder'un tadına varamazsınız dedim. Fakat bu cevap bile seviyenizi belli ediyor efenim. Bilginize...

Symbian Türkiye dedi ki...

"daha "global race racing thunder" ile "polarbit raging thunder"ı karıştıran kişisiniz."

Ben bu kısım için ne dedim:"Yazının içinde Global Racing kelimesini kullanmıştım."

Seviyesiz ise neden böyle yorum yazdığını merak ediyorum.

Symbian Türkiye dedi ki...

Burada kavga etmiycem. Bu nedenle bu iş bir tartışma bile olmasın.

Adsız dedi ki...

yaa bu sertifika hatası diyip duruyo

Symbian Türkiye dedi ki...

Uygulama sertifikasız. Sertifikalamanız gerekir. Nasıl yapılacağını bilmiyorsanız; iletişim bölümünden e-posta atın.

Adsız dedi ki...

çok süper olmuş

Symbian Türkiye dedi ki...

Teşekkür ederim. :)

Adsız dedi ki...

teşekkürler oyun sorunsuz çalışıyor.Diğer polarbit oyunlarıda çalıştırma konusundada bişeyler yapabilirsen mükemmel olur.Tekrar teşekkürler.

Adsız dedi ki...

evet sertifika almayı biliyorum ama imei falan istiyo

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

bunu sen mi yaptın yoksa çaldınmı?, sen yaptıysan helal

Symbian Türkiye dedi ki...

Teşekkürler :) Sorunu bulduktan sonra çözmesi kolay oluyor aslında. İki port çalışmasında da GameAPI bileşeni yok. GameAPI 3D İvme Ölçeri çalıştırıyor. Bu nedenle de ikinci port çalışmasında sensör ayarı kullanılmıyor. Hatalı biraz :)

Adsız dedi ki...

allah aşkına bunun sertifikalısını bulabilirmyiz

Adsız dedi ki...

sertifika istiyooo :(

Adsız dedi ki...

dalgamı geçiıonuz ya bırakın siz telefonları sertifika bulamıolar

Symbian Türkiye dedi ki...

Sertifika sorununu halletmeye çalışıyoruz. 1 Eylül ve sonrasını bekleyin lütfen.

Symbian Türkiye dedi ki...

Ayrıca, Opda.cn adresinden kendinize özel sertifika almıyorsanız (uzun bir bekleme süreci hâlâ gelmemişse) http://helloox2.com/?page=signed adresinden IMEI numaranızı vererek sertifikalı HelloOX2 alabilir ve de telefonunuzu hackleyerek %100 kullanabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

bunun gibi kaliteli ve sensörlü signed bir araba yarışması önerebilirmisin

Symbian Türkiye dedi ki...

Asphalt 4 HD, telefonu kassa da sensörlü güzel bir yarış oyunu.

Adsız dedi ki...

o oynanmıyo aşırı kasıyo

Symbian Türkiye dedi ki...

Kasmaması için kaynak (resource) dosyalarındaki giriş sesini silebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

???

Adsız dedi ki...

kardeş imei vermeden nasıl hacklenir

Symbian Türkiye dedi ki...

C5-03 CFW Atmak adlı konudaki CFW, kendiliğinden InstallServer yüklü olarak gelir. Bu nedenle de sertifika yüklemeden hacklemiş olursunuz CFW ile. Onun dışındaki HelloOX2 veya Just Hack It! gibi yazılımlar da hackler, ama önce sertifika ister.

Adsız dedi ki...

Ya bilader siz bizle dalgamı geçiyonuz sertifika hatası diyo nasıl alcaz bare onuda söleyin

Adsız dedi ki...

ya biri adam gibi sertifika almayı sölesin öf yeter 1 aydan beri alamadım

Adsız dedi ki...

Adam bu kadar çalışmış uğraşmış abi.Yapamayan varsa da yorumlara bir göz atsın.Daha da olmuyorsa e-mail!Bu kadar basit :)

Adsız dedi ki...

sertifika hatası diyorr ne yapabilirim

enes dedi ki...

arkadaşım sensörlüsü çıkıcak mı çıkıcaksa ne zaman çıkar bi söyler misiniz. bu arada sertifika sorunu yaşayanlar ben sorunumu burdan hallettim hemde ımeı vermeden http://www.maxicep.com/symbian-3-sistem-modifikasyon/bilgisayar-kullanmadan-en-basit-sekilde-tum-symbian-telefonlari-hackleme-anna-s-3-s60v5-s60v3-547684.html

Symbian Türkiye dedi ki...

Bu uygulamanın sensör kontrolleri mevcut zaten.

macera dedi ki...

kim ne derse desin, bu oyun çok güzel bence.
araba yarışı oyunları

asdfkljhs dedi ki...

çok teşekkürler . hiç kasma yok , çok güzel bi oyun =)

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler sensörlü şekilde ve kasmadan oynayabiliyorum.

Adsız dedi ki...

Beyler biri tam olarak anlatsın bunun sertifikası nasıl alınıyo dalga geçmeyin bilmio diye siz söyleyin de öğrenelim

xmfyx dedi ki...

bağlantıya tıklıyorum sayfa görüntülenmiyor.bu arada c5-03 için başka sensörlü oyun isimleri verebilirmisiniz.. tşklr

Adsız dedi ki...

link kırık

Adsız dedi ki...

kırık link

Adsız dedi ki...

Birinci olarak bunadn başka sensölü oyun söylermisiniz c5-03 için bir de şu raging thunder sorunu ne zaman cözülecek admin bi cevap ver lütfen...

Adsız dedi ki...

linkler kırık bi el atsan

Adsız dedi ki...

Linkleri yeniler misiniz?

Adsız dedi ki...

linkleri yenileseniz çok makbule geçer

Adsız dedi ki...

link yenilerseniz çok güzel olur

Adsız dedi ki...

link yenilermisiniz

Adsız dedi ki...

kardeş oyunu yükledim nokia c5-03 telefonum ama oyuna giremiyorum sorun ne olabilir bi yardım edersen sevinirim

Unknown dedi ki...

link yeilermisniz

Unknown dedi ki...

lütfen linki yeniler misiniz