Blogger Widgets

30 Haziran 2011 Perşembe

Nokia'dan Belle'li N5 ve Fazlası

Birkaç gün önce internete "Nokia N5" adında bir Nokia prototip telefonu çıktı. Telefon, Belle ile çalışıyor. Bu telefonun Nokia'nın yeni bir "Amiral gemisi" olmasını açıkçası da beklemiyorum. Her neyse, sizlere resimleri göstereyim:

Belle Menüsü

Yazılım Sürümü ve Diğer Bazı Bilgiler

Bu konuda birşey söylemek istiyorum. Yazılım sürümü "111.001.0906" Belle için ne kadar yazılım sürümü var acaba?


N5, arka kısmından böyle görünüyor. Aynı zamanda bu bize bir ipucu da veriyor: N5, N8 kadar renkli olabilir.


Belle ana ekranı böyle görünüyor. Biraz Samsung'un TouchWiz'ine benzemiş doğrusu. Biraz daha yakından bakalım:



Herneyse, N5 tasarımına gelelim. Nokia bize çok yakında üst düzey sayılabilecek 1 GHz işlemcilere sahip birçok Symbian^3 telefon çıkaracağını söylemişti. Bunlardan ilki herhalde N5. Daha sonra Zeta, Helen, Cindy gibi diğerleri gelecek... Açıkçası ben tasarımı beğenmedim. Özellikle de bombeli yapılmış "Aç / Menü / Kapa" tuşlarını. Ekran da kasaya göre çok ufak duruyor. Kısaca, bana göre tasarım olarak çöp bir telefon...

Gün geçtikçe haberler vereceğim :) İyi günler...

0 yorum: