Blogger Widgets

29 Haziran 2011 Çarşamba

Kısa Bir Araya Yaklaşıyoruz...

Merhaba. Blogumu takip ediyorsanız, beni biliyorsunuzdur. Aynı zamanda da kısa bir mola vereceğimi de birkaç kere (aslında bir kaç kereden birkaç bin kere fazla) söylemişimdir. Bu tarihe çok az kaldı. Yaklaşık 1-2 hafta gibi. İşin aslı gitmeden önce, bir çok soruyu topluca yanıtlamak istiyorum.

Öncelikle Polarbit oyunları konusunda birçok e-posta geliyor. Birçoğu da "Ne zaman bu oyunu hazırlayacaksın?" veya "Bu oyunun sensörlüsünü de hazırlar mısın?" gibisinden. Bu tür e-postalardan bu hafta içinde yaklaşık 20 tane aldım. Hemen buradan cevap vereyim.

Hayır, şu moladan dönene kadar bir port işi ile uğraşmıyorum. Aynı zamanda Polarbit'e de sordum. Bugün, bir Polarbit geliştiricisinden de şu yanıtı aldım: "Şu an için bu cihaz ile ilgili bir planımız bulunmamaktadır" Bu nedenle de yazın sonuna kadar bekleticem. Kendime de ayıracak vaktim olmalı.

Yalnız, bu kadar az şekle de bırakmayı düşünmedim elbette. Şu an için Melon Samurai HD / Low HD üzerinde çalışmamız bitti ve de PC sürümünü yapıyoruz. Çok yakında gitmeden onu vericem. Ayrıca da Symbian Boot Tuner adlı uygulama da yakında çıkacak. Bunun yaz sonu gibi bir tarihte çıkabilme imkanı bulunuyor. Bildiğimiz 7Booter uygulamasının çok daha genişletilmiş bir versiyonu diyebilirim :)

Geliştirciler için de birşey yapmaya karar verdim. Şimdilik yalnızca bir fikir olsa da Linux ve Windows altında S60 UI'sini kullanabilmek için bir emülatör düşünüyorum. İlk görüntülerine bugün başladım, yapılabilir diye düşünüyorum. 

Ah, bir de yeni bir sosyal paylaşım ağı kurulacak. Bu sosyal paylaşım ağı bir Türk yapımı. Bir teklif geldi ve kabul ettim. Çok yakında bu sosyal ağın  bir web uygulamasını S60v5 ve S^3 telefonlarınıza getireceğim...

Aklımda daha birçok proje ve fikir bulunmakta. örneğin bir mobil geliştirici forumu gibi. Tıpkı XDA-Developers gibi bir forumu kim istemez ki :) Böyle birşey yapmayı düşünüyorum, ve de ilerletilince çok daha büyüyeceğini umuyorum. Ama durun, daha fikir aşamasında...

Aynı zamnda Petri's Games ile Block Adventures gibi bir oyun için de anlaşıcam. Yine grafikler benden gelecek. Bu oyunun daha iyi olmasını umuyorum :)

Aklımda kendi yapacağım bir oyunum da bulunmakta aslında. Örneğin "The Rope Way" adlı oyunum gibi. Bu oyunda uzun ve dar bir şeklin içinde kenarlara çarpmadan ve az bir süreyi geçmeden ipi çizmeye çalışıyorsunuz. Güzel fikir olabilir aslında diye düşündüm :)

Kısacası, görüldüğü gibi birçok işim olacak moladan dönünce. Polarbitlerden tutun yeni sosyal ağa kadar... Şu anlık mola veriyorum. Bu nedenle de artık Polarbit oyunu gibi soruları e-posta olarak atmazsanız sevirim :)

0 yorum: