Blogger Widgets

13 Haziran 2011 Pazartesi

Raging Thunder C5-03'te!

Raging Thunder (Polarbit) artık C5-03'te. Arkadaşlar biliyorsunuz Polarbit ve Gamelion oyunlarının yıldızı bir türlü C5-03 ile barışmıyordu. Ancak önceki yazılarımdan biri ile bunu bozmuştum. Şimdi tekrar karşınızdayım ve size Polarbit Raging Thunder'ı sunmaktan büyük bir onur duyuyorum.

Bugün bana blogumun yakın takipçisi olduğunu söyleyen bir arkadaşım iletişim ile mesaj attı. Raging Thunder'ın ne zaman geleceğini sordu. Ben de üzerine çalışıyorum ve gerçekten öncekinden zor demiştim. Evet, gerçekten de öncekinden daha zor bir işlemdi. Farklı bir yöntem uyguladım ve artık GameAPI derdi Raging Thunder'da da yok. 


Oyunun şimdilik tek eksiği sensör. Maalesef oyunun en büyük özelliği zaten bu. Ama oyuna entegre edilmiş dokunmatik kontrol ile oynayabiliyorsunuz ve kaliteli sayılabilecek grafikler en azından durumu kurtarıyorlar. Sensör özelliğini de yakında halledicem.


Ayrıca oyunda sensör var diyebilirim. Dikey modda da oynayabilirsiniz. Bu eklediğim bir özellik. Oyuna karışamasam da bunu yapabiliyorum. Herneyse dikey moddan bir görüntü vereyim isterseniz:



Düşündüğümden çok daha erken bitirdim diyebilirim. Bu sensör özelliği yine beni çok yorucak. Bu nedenle de şimdilik yalnızca bu kadar. Bu arada sertifika derdi olmadan indirip kullanabilirsiniz. Yalnız şunu unutmayın, bu paylaşımı benden izinsiz yapmanız tamamiyle yasaktır. Paylaşımı yaparken indirme linkine yazının adresini koymanız gerekmektedir. Blog veya forum olsun.


14 yorum:

Sebahattin Çelik Art dedi ki...

Polarbit raging'i dendim, ellerinize kollarınıza sağlık süpersiniz. :) yalnız sürükleyerek biraz zor kontrol ediliyor ama oyunun açılması bile çıldırttı beni :) Tek kelimeyle muhteşemsiniz,

Symbian Türkiye dedi ki...

Teşekkürler :) Yakınsa sensör özelliğini de ekleyeceğim şu anda üstünde çalışıyorum :)

Adsız dedi ki...

kardeş sensörde gelirse bu oyun çok güzel olur sensörlüsünü bkliyorum :)))

Symbian Türkiye dedi ki...

Uuzn bir aradan sonra onlarla ilgileneceğim. Şimdilik 2 farklı yazılımı çıkartıcam. 7 Booter'ın yeni sürümü (farklı bir isimle) ve de Melon Samurai HD / PC / Low HD sürümleri.

Adsız dedi ki...

tamam yakın takipçilerindenim ;) :))

Adsız dedi ki...

kardeş ne zaman geliyor sensörlüsü ?

Adsız dedi ki...

sensörlüsü tam olarak ne zaman cıkar bi aydınlatırmısın kardeşim ?

enes dedi ki...

hem yazı yazıyosun hem yorumlarla ilgilenmiyosun bi ilgilenir misin ya. sensörlüsü ne zaman çıkar diye soruyodum ?

Symbian Türkiye dedi ki...

Arkadaşlar; bu yazılımın sensörlüsünden önce; uygulamaların doğal hallerinde çalışabilmeleri için GameAPI'yı C5-03 altında çalıştırmak için birkaç yöntem denemekteyim.

teq1n dedi ki...

inanın konuyu görünce kalp atışlarım hızlandı beynime kan hücumu başladı fakat bu uzun sürmedi çünkü link kırık çıktı yani indiremiyorum :) link i yenileyebilirseniz sevinirim sensörsüz de olsa denemek istiyorum

Symbian Türkiye dedi ki...

@10, sensörlü olan Raging Thunder Global Raging'i indirebilirsiniz, bu oyunu önermiyoruz.

Adsız dedi ki...

sensörlüsü çıkıcak mı ?

Adsız dedi ki...

aynen ya sensörlüsü çıkıcak mı?

Adsız dedi ki...

kardeş sensörü eklenicek mi oyunun yoksa böylemi bu oyun bi ilgilenirsen konuyla seviniriz...