Blogger Widgets

22 Haziran 2011 Çarşamba

Hoşgeldin MeeGo!

Hepinize tekrar merhaba. Bu hafta gerçekten yoğun ve yorucu geçti. Aslında daha haftanın yarısındayız ama Nokia'nın beklenen yeni telefonu N9, Melon Samurai ve diğerleri çok yorucu oldu.

Symbian Türkiye olarak yalnızca Symbian ile ilgili şeyleri paylaşmadığımı anlamışsınızdır. Nokia ile ilgili haberlerden de paylaşım yapıyordum. Şimdi de Nokia N9 üzerine yoğunlaşıp MeeGo üzerine de haber yapıcam. Aslında, çok yakında Windows Phone 7'li Nokia'lar da çıkacaklar ve artık logomun "Symbian, Nokia, MeeGo ve Windows Phone 7 blogu" sloganını kaldıracağını pek sanmıyorum. Bu nedenle büyük ihtimalle yeni bir bloga taşınabilirim.

Herneyse, öncelikle ilk yazımda MeeGo hakkında bazı şeylerden bahsetmek istiyorum. Öncelikle MeeGo'nun Symbian gibi olmadığını düşünüyorum. Şu anda piyasada bulunan diğer popüler işletim sistemleri gibi (iOS 5 ve Android) reklam ve destek uygulanırsa, MeeGo'nun çok popüler olacağı aşikar bence. Özellikle de Nokia desteğini ona tam olarak gönderirse. Nokia N9, eğer MeeGo'nun kullanımı Nokia için bitmemiş olsaydı çok güzel bir telefon olabilirdi. Çünkü zamanının ötesinde sayılabilecek birkaç özelliğe de birden sahip.

Herneyse, çok yakında MeeGo haberlerimle de görüşmek üzere...

1 yorum:

ilhan dedi ki...

Nokia nın vindovslu telefonları olan lumialar neden Türkiye pazarına bir türlü girmedi