Blogger Widgets

1 Haziran 2011 Çarşamba

Nokia X6 Güncellemesi: Versiyon 32

Nokia Discussions'ta gezerken Nokia X6 için v32 güncellemesinin çıktığını gördüm ve incelemeye alayım dedim. Nokia C5-03 güncellemesinin ardından yine bir Minör güncelleme gelmiş. (bkz. Major ve Minör FW Nedir?)

Öncelikle size güncellemenin iyi yanlarını söyleyeyim:

  • Boot hızı zor fark edilebilecek şekilde artmış.
  • Sistem daha stabil olmuş.
Şu anlık benim görebildiklerim bunlar. Belki bir de Maps değişmiştir, o kadar. Fakat sorun ise şu, güncellemeyi OTA (Over-The-Air) yoluyla yapamıyorsunuz. Yalnızca Nokia Ovi Suite veya Nokia Software Updater ile yapılabiliyor.

Gelecek günlerde güncellemeyi incelemek üzere, hoşçakalın...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

wifi üzerinden güncellemeyi sorunsuz yaptım bilgine ve bilginize kardeşlerim..

Symbian Türkiye dedi ki...

Nokia Support ve Nokia Dscussions'a göre haberi yazdım. Bu nedenle de çoğunluğun OTA'yı kullanabilmesi halinde değiştirebilirim.

Muhammet dedi ki...

3g üzerinden denedim ama güncelleme yapmamıştı wifi ile güncelleme başarılı bir şekilde yüklendi :)

^^X-Ray^^ dedi ki...

Şimdi C7 kullanıyorum ama sizin için deniycem eski X6'ya wifi üzerinden yüklemeyi

^^X-RaY^^ dedi ki...

X6'da Wi-Fi ile yüklenebiliyor...

serdar dedi ki...

nıki x6 kullanıyorum v32 ancak anna güncellemesi gözükmüyo jaf ile atmaya çalıştım olmadı........

yardımcı olurmusunuz

Symbian Türkiye dedi ki...

Nokia X6'ya Anna veya Belle yükleyemezsiniz. Anna ve Belle Symbian^3 tabanlı akıllı telefonlar için sunulan bir güncellemedir. Nokia X6 ise S60v5 platformuna sahip bir Symbian cihazdır.

Unknown dedi ki...

kardeşim sen nasıl guncellmeyi yaptın ben yapamıyorum da