Blogger Widgets

25 Ekim 2011 Salı

Symbian Belle Lite CFW - Kurulum


Nokia C5-03 için Symbian Anna Lite adlı CFW'nin yeni sürümü Symbian Belle Lite yayınlandı. Bu sürüm, Symbian Belle navbarını (menü çubuğunu), %99 oranında orijinalleriyle değiştirilmiş olan Anna ikonlarını ve performans arttırmalarını sunuyor.

Gerekli Dosyalar
  • ROFS2 dosyası için buraya tıklayın.
  • UDA dosyası için buraya tıklayın.
  • RM-697 klasörünün içeriği için buraya tıklayın. (Şifre: PHNTforever)
Başlamadan Önce
  • Yukarıdaki linklere göre indirdiğiniz son dosyadaki RM-697 klasörünü, Phoneix > Products içine atın.
  • Telefonunuzdaki SIM ve hafıza kartını çıkarın.
  • Telefon hafızasındaki verilerinizi Ovi Suite ile yedeklemeyi unutmayın!
Başlayalım
  • Telefonunuzu bilgisayara bağlayın ve Firmware Update işlemine kadar olan tüm gerekli işlemleri yapın. (Daha önceki yazılarımda bu işlemlerin ne olduğunu resimli bir şekilde anlattım)
  • Firmware Update > Dead Phone USB Flashing seçeneğini işaretleyin.
  • Options kısmında gelin ve ROFS2, UDA ve "C5-03_SW_MC013_42_2G_4.0.fspx" dosyalarını silin.
  • Gerekli dosyalar kısmında bulunan ROFS2 ve UDA dosyalarını aşağıdaki şekilde ekleyin:
ROFS2 dosyası için Type kısmında PPM, Use-Case kısmında ise Backup/Restore ve Refurbish seçeneklerini işaretleyin.
UDA dosyası için Type kısmında Content, Use-Case kısmında ise Refurbish seçeneğini işaretleyin.

  •  Ayarları kaydedin ve telefonunuza flash atmak için Refurbish butonuna basın
  • Keyfini çıkarın!

86 yorum:

Adsız dedi ki...

Sağol USTAM

Adsız dedi ki...

pasaportu kabul etmiyor

Symbian Türkiye dedi ki...

Pasaport derken?

Recep Salih ÖZ dedi ki...

ana ekranda yine bir değişiklik yok değil mi? Bir de bana pure albümüyle birlikte uygulamalar yayınlayabileceğinizi söylemiştiniz onlar hakkında bir gelişme var mı?
teşekkürler

Symbian Türkiye dedi ki...

Pure albümünü yayınladım. Yan çubuktan veya üst çubuktan ulaşabilirs, indirebilirsiniz.

Uygulamaları yakında yayınlayacağım.

Adsız dedi ki...

kardeş v21e olmuyor

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet, v21 test amaçlı sunulduğu için v20'nin FW'leri üzerine kurlmuştur. Downgrade yaparak yüklemeniz gerekir. Reis-i Eagles veya Maxicep'teki bilenlere sorarsanız sizlere yardımcı olacaklardır.

Adsız dedi ki...

Öyle bir ihtimal yokmuş :S

Adsız dedi ki...

Tek Ümit V21 Cfw

Symbian Türkiye dedi ki...

Hayır, S60v5 telefonlara downgrade yapılabilir, yapanlar var. Phoneix'te ayarı da var hatta.

Adsız dedi ki...

Nasıl?

Symbian Türkiye dedi ki...

http://forum.donanimhaber.com/m_45316960/tm.htm

JAF ile yapılması da mümkün. Phoneix'te ayarı olmasına rağmen yazıyor. Reis-i Eagle'da araştırırsanız bulabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar 5800 downgrade yapabilmeniz usb kobloyla mümkün değildir bunun için fbus kablo veya dku2-3 gibi bir flash kabloya ihtiyacınız var artı bir adet gerçek jaf makinasına ihtiyacınız var virtual pkey ile çalıştırılan jaf programı ile bunu yapmanız mümkün değildir denediğiniz zaman ekranınızda kırmızı karışık renkler ve ekran kararması görürsünüz buda flash işleminin başarısız olduğunu gösterir cihaz öldü diye düşünmeyin bunun dönüşü var üzerindeki sürümü aynen geri yüklemek ancak fbus kablosuda %100 sonuç veremeyebiliyor gerçek ve tam sonuç için gerçek jaf makinası ve cat5 den usv girişine uyarlanmış bi kabloya ihtiyacınız var bu arada 5800 nokia için bitmiş diyenler nokia genel müdürü symbian s60v. için 2016 yılına kadar destek sağlanacağını belirtmiştir bilginize şu an piyasadaki widget cihazlar içinde nokianın üretiminde en fazla satışı olan cihaz 5800 olduğundan bu destek kapsamındadır içiniz rahat olsun.



Ölme Eşeğim Ölme

Adsız dedi ki...

Çok Riskli

Adsız dedi ki...

tamam 20ye dönmem lazım nasıl olucak bu saçma sapan linkler atmayın lütfen jafla yapılmıcağını biliyoruz ve diğer kablolarıda alamayız

Adsız dedi ki...

n8 için belle ne zaman yayınlanıcak

Adsız dedi ki...

slm N8 için belle ne zaman gelecek peki...

Adsız dedi ki...

c5-03 konusuna n8 yazmayı kes artık kardesim!

Symbian Türkiye dedi ki...

@16-17, henüz net olarak bilinmiyor.

Adsız dedi ki...

aralık aynda yani... Sen kndi işine bak kardşm kaç saattr bi işi beceremedin yapamanda zaten blenlere götr yaptır

Talha Akbulut dedi ki...

Hocam bu cfw yi değiştirip geçen bahsettiğiniz pips'i eklemeniz mümkün mü?
Öyle bir teorim var demiştiniz olur mu acaba?

Symbian Türkiye dedi ki...

Henüz yalnızca bir teori ama evet, mümkün.

dazgir dedi ki...

Hocam telefona daha önce hiç bi işlem yapmadım. Hack vb. şeyler. Bu Belle görüntüsü gerçekten çok hoşuma gidiyor. Getirisi ne olacak bunun? Sadece belle görünümü mü yoksa belle'de kullanılan uygulamalar falanda artık telefonumuzda kullanılabilecek mi? Ayrıca bi husus daha var benim için. Klavye numarasal mı yoksa q mu oluyor cfw'yi uyguladığımızda :D

Symbian Türkiye dedi ki...

Güncelleme ile Belle'ye ait yalnızca tarayıcı geliyor. Hız belirgin ölçüde artıyor.

Belle'ye ait uygulamaların çoğu çalışmaz. Çalışanlar da S60v5'te de olan yazılımlardır.

Klavye eskisi gibi. Benim önerim Swype yüklemen. Ben Türkçe swype kullanıyorum.

Adsız dedi ki...

Erdem Sen Yükledinmi Cfw Yi?

Symbian Türkiye dedi ki...

v21'i yükledikten sonra v20 tabanlı CFW'leri yükleyemiyorum. Birkaç kez denesem de Downgrade istiyor. Hafta sonu Nokia Shop'a gidip v20'ye döneceğim.

dazgir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dazgir dedi ki...

Peki bu ana ekranın çoklu olması olayı falan var mı? Tek getirisinin tarayıcı olması çok saçma olmaz mı? Sonuçta bi kaç ay sonra yeni sürümle o tarayıcı legal olarakta gelecek.
Ayrıca 3. dosyanın şifresi hatalı gibi. Defalarca denedim inmiyor.

dazgir dedi ki...

ve son olarak. telefon türkçe mi kalacak yoksa ingilizce mi olacak :D

Adsız dedi ki...

türkçe dil yok mesajlrda '' ı ç ş ğ ö ü '' kullanamazsn gelen msjlrdada kare olarak gözkr sadece inglzce var ama interneti kullanırken her dil olur ana ekran yoktur onun içn çok ram yer

dazgir dedi ki...

arkadaşlar kurarken sim kart içindeydi ve laptop gitti. aktarma yarıda kaldı. telefon açılmıyor. ne yapmalı?

Symbian Türkiye dedi ki...

Dead usb ile deneyebilirsin ama telefon hasar almış olabilir. Önce bir dead usb dene, olmuyorsa Nokia'ya güncelleme sırasında elektrik kesildi diye ver.

Adsız dedi ki...

@31 cenabet :D açıldımı telefon yardım edelimmi

dazgir dedi ki...

beyler bu anlatımları falan var dead usb'nin. phoenixle denedim biraz olmadı. refurbish diyorum SW reset diyorum olmuyo. zaten telefonu takınca telefonu görmüyo pc. nasıl olcak bu iş?

Symbian Türkiye dedi ki...

Telefonu takınca PC'nin görmesi gerekmiyor. Phoneix'i NO CONNECTION ile açıp, Open Product ile RM-697'yi seçip, telefonunu takmalısın. Sonra Dead-USB ile olacaktır.

Adsız dedi ki...

admin kardesim bi yol bul ya ben 21i sevmedim 20ye dönmem lazım :'(

Recep Salih ÖZ dedi ki...

hocam v21 i sevmemenizin sebebi ne hız fazla mı kaçıyor tarayıcı ve adobe haricinde pek bir değişiklik yok ( merak ettim) (tabi her insanın zevki farklıdır )

Adsız dedi ki...

bu turkcellden nasıl kurtulcam off

Recep Salih ÖZ dedi ki...

hocam numaranı beleşe turkcell e taşı kurtul :) ( aman ciddiye alma bıktım zaten türksell in ((fiyat ve kalitesinden)) )

dazgir dedi ki...

beyler dediğiniz işlemde olmuyor. gelen hata şu http://img683.imageshack.us/img683/9697/kodj.jpg

Adsız dedi ki...

@40 dalgamı geçiosun CFW o ! naviden orjinal indirip at sen en son hangi fwyi atıodn

dazgir dedi ki...

ustam annayı atacaktım. iki önceki konu. yarıda kesildi dosya atma işi. şimdi ben navifirmden telefona uygun güncellemenin hepsini indirdim. devamında ne yapacağım hiç bilmiyorum.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

adminim nerdesin yaaww londra ya filan mı gitin yeni telefonlar çıktı onları tanıtmayacak mısın yoksa sınav haftası mı cevap bekleyen insanlar var

Adsız dedi ki...

42 açıksan yorum at msn verym çözelim

Recep Salih ÖZ dedi ki...

http://chart.googleapis.com/chart?chl=http%3A%2F%2Fsymbian-tr.blogspot.com%2F&chld=M%7C0&cht=qr&chs=200x200 bizim sitenin barkodu

dazgir dedi ki...

beyler emre89bilemedin90@hotmail.com şu orijinale dönme olayında yardım edecek arkadaşı bekliyorum. gün boyu çevrimiçiyim.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

bi şey sorcam şimdi belle lite nin dosyalarını indirdim navi ye baktım nasıl geri döndürürüm diye 20.0.24 ün dosyaları yok varsa nerden bulabilirim

Recep Salih ÖZ dedi ki...

buldum özür dilerim biraz beklemem gerekiyormuş

Adsız dedi ki...

emre89bilemedin90@hotmail.com ekledim kabul etmeni bekliyorum

Berkay dedi ki...

sistem çok hoş teşekkürler

hız dedi ki...

şifre nedir olmuyor şifre

Symbian Türkiye dedi ki...

PNHTforever veya PHNTforever deneyin

Adsız dedi ki...

abicim bu dediklerini bi videoya formatlayıp hepimize sorunsuz bi şekilde yardımcı olmanı arzu ediyorum senden afedersiniz ama bu dediklerinde bi şe anlamadım :)

hız dedi ki...

verdiğin şifre olmuyor

Symbian Türkiye dedi ki...

"N" ve "H" harflerinin yerlerini değiştirerek tekrar dene.

Adsız dedi ki...

Güzel cfw teşekkürler hemen kurdum telefona :D

Adsız dedi ki...

Yaw ben telefona kuruyorum telefon açılmıyor.. sonra mecburen eski haline alıyorum telefonu.. ne yapmam gerek bu durumda ?

Symbian Türkiye dedi ki...

Flash esnasında herhangi bir hata veriyor mu Phoneix?

Adsız dedi ki...

yok hata vermıyor tamamlanıyor ama tel acılmıyor bu seferde..

Adsız dedi ki...

Bana teamviewer veyatta başka bi şekilde yardımcı olabilirmisin?

Adsız dedi ki...

şifre yi yazıorum pasword invalid yazıo

Adsız dedi ki...

rm-697 klasöründe

Adsız dedi ki...

Şifre bu kardeşim PNHTforever

Adsız dedi ki...

telefonumu ilk haline nasıl getirebilirm türkçe yapmak istiyorum

Symbian Türkiye dedi ki...

Navifirim aracılığı ile Türkçe v20'yi indirebilir, aynı şekilde Phoneix ile "Dead USB" yönteminden geri getirebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

navifirmden indirdim nasıl yapacağım farklı farklı uda vs. var

Symbian Türkiye dedi ki...

Phoneix > Products > RM-697 klasörünün içindekileri silin ve indirdiklerinizi o klasörün içine koyun. Daha sonra Phoneix'te Options kısmında eğer kırmızı ile gösterilen dosyalar varsa silin, yoksa Flash işlemine devam edin.

Adsız dedi ki...

saol senin sayende v21 yükledm

Adsız dedi ki...

tel bunu yükleyince garanti dısı kalırmı we v21 e nası yüklicez?

Adsız dedi ki...

http://hotfile.com/dl/134793463/5b509fd/SymbianBelle_Lite_v4.0.rofs2.V21.html
Bu da türkçesi. :D Denedim süper :D Bazı ek programlar yüklenmiş.

Symbian Türkiye dedi ki...

@69, bu şimdilik v21'e yüklenemez. Ancak başka v21 CFW'leri var.

Adsız dedi ki...

phoneix ile nasıl eski haline getirilir?

Symbian Türkiye dedi ki...

Navifirm'den OFW dosyalarını indirip; onlarla dead USB atmak gerekir.

Adsız dedi ki...

telefon açılmıyor.geri çevirmek istiyorum.dead usb ile yapmam gerekn aşamaları yazar mısınız

Symbian Türkiye dedi ki...

Öncelikle Navifirm'den v20 Euro 2 TR Graphite Black dosyalarını indirin; o dosyaları Phoneix > Products > RM 697 klasörüne yerleştirin. Şimdi Phoneix'i açın, USB 1 moduna alın Phoneix'i; daha sonra telefonunuzu takın. Connections kısmında RM-697 adlı yazının çıkması gerekir. Onu seçin.

Sonra, Scan Product yapın ve telefonu tanıtın. Connections menüsüne gelip No Connection'u seçin ve Refurbish'e tıklayın. Dead USB'yi işaretleyin; refurbish butonuna tıklayın; bekleyin. Flash atılmış olması gerekir.

Adsız dedi ki...

Teşekkürler

Adsız dedi ki...

bişey sorucam cfw ne demek? Cfw atınca ne oluyo? Bide cfw atınca cihazın garanti gidiyomu?

Symbian Türkiye dedi ki...

CFW'nin açılımı Custom Firmware'dir. Türkçesi 'Kişiselleştirilmiş Yazılım'dır. Telefonun sistem dosyalarını değiştirip, örneğin telefonun orijinal gelen menü düzenini değiştirerek, telefonu kendinize uygun hâle getirmeye denir. CFW'yi attıktan sonra garantiniz kaybolur, fakat orijinal sürüme geri dönerseniz garantinizde hiçbir sorun çıkmaz.

Adsız dedi ki...

c5-03 v21 e uyumlu belle lite ne zamana yaparsınız

Adsız dedi ki...

pasaport o rm-697 şifresi ney

Adsız dedi ki...

phoneix nerde acemiyim de :D ??

Adsız dedi ki...

şimdi ben telefonda*0000* yapınca en üstte v21 yazıyo ama v21 in özellikleri yok belle yapsam olurmu bi cevap ya

Adsız dedi ki...

usta sifre yanlıs c5-03 te belle duzgun calısırmi

Adsız dedi ki...

orjinal sürüme nasıl geçerim

Adsız dedi ki...

phoneix nedir?

Unknown dedi ki...

evet bendede kabul etmiyor yardım edin lütfen