Blogger Widgets

16 Ekim 2011 Pazar

Türkçe Geliştirici Ansiklopedisi



Ülkemizde, mobil geliştirici sayısı çok az. Bu nedenle de Türkçe uygulama sayısı da çok az. Aynı zamanda kaynaklar ve öğretecek kişilerin sayısı da bir elin parmaklarını geçmiyor.

Qt API Mapping aracı ile beraber, Symbian Türkiye olarak, Türkçe Geliştirici Ansiklopedisi etkinliğini başlatıyoruz. Ülkemizde, Türkçe kaynak sayısının çoğalması için atılan önemli bir adım.

Siz de Türkçe Geliştirici Ansiklopedisi'ne katkıda bulunabilirsiniz!
Bulabildiğiniz yabancı kaynakları Türkçeleştirmek ile işe başlayabilirsiniz. Kaynağı çevirdikten sonra, isminizle beraber bize yollarsanız, Türkçe Geliştirici Ansiklopedisi'ne hemen ekleriz!


Kendi Derslerinizi de Gönderebilirsiniz!
Bu konu hakkında bilginiz mi var? O zaman kedni hazırladığınız derslerinizi de bize gönderebilirsiniz.


Konu hakkında ayrıntılı bilgi: Tıklayın
Bu kampanyaya Kayıt Olmak için: Tıklayın
Dosya Gönderme Sayfası: Tıklayın

30 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam acil telefonla ilgili bir mesele vardı çok acil açıksanız bir yorum atar mısınız?

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet?

Adsız dedi ki...

Hocam şu symbianize sitesindeki cfw yi telefona yükledim yükleme bitti usb kablosunu çektiö şimdi açıyorum telefonu bir kere titriyor ama açılmıyor

Symbian Türkiye dedi ki...

Telefonunuza eksik flash atılmış. Navifirm'den v20'ye ait dosyalarla tekrar telefonunuza flash atın.

Adsız dedi ki...

bunu nasıl yapıcam

Adsız dedi ki...

acil hocam lütfen

Symbian Türkiye dedi ki...

http://symbian-tr.blogspot.com/2011/09/c5-03e-cfw-atmak.html adresindeki konuda Navifirm'den dosyaları nasıl indireceğinizi belirtmiştim.

İndirdiğiniz dosyaları Dead USB yoluyla (aynı şekilde) Flashlayın.

Adsız dedi ki...

Telefonu bağlıyorum bir ses geliyo bağlama sesi telefonu nasıl okutabilirim

Symbian Türkiye dedi ki...

Dead USB ile telefonun okutulması gerekmez.

Symbian Türkiye dedi ki...

Yalnızca usb portuna takın.

Adsız dedi ki...

Flashing bölümünde firmware update diye bi yazı yok multiflash var

Adsız dedi ki...

Ne yapmalıyım?

Symbian Türkiye dedi ki...

Olması zorunludur. No Connection moduna geçip telefonunuzu bağlayın. Flashing > FW Update olması gerekir.

Adsız dedi ki...

Hocam durum tam olarak şu telefonu bağlıyorum telefonu bağladığıma dair win7 de bir ses geliyor telefon bağlı ama sonra çıkardığıma dair bir ses geliyor. Programı açıyorum. Flashing bölümünde FW Update bölümünde MultiFlash ve Prommer Maintenance var ne yapmalıyım ?

Symbian Türkiye dedi ki...

Hayır, Phoneix'i açın; önce No Connection moduna ayarlayın; daha sonra telefonunuzu takın.

Adsız dedi ki...

Yine olmuyo FW Update diye bir yer yok off :(

Adsız dedi ki...

Tmm hocam oldu

Symbian Türkiye dedi ki...

Şimdi Navifirm'den indirdiğiniz C5-03 EURO 2 TR dosyalarını RM-697 klasörünün içine atın ve Dead-USB yöntemi ile flashlayın.

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun hocam şu an yükleniyor :))

Adsız dedi ki...

Telefon geri döndü de bu symbian anna v1.2 niye yüklenmedi acaba?

Symbian Türkiye dedi ki...

Flash esnasındaki bir hatadan kaynaklanmış olabilir.

Adsız dedi ki...

Siz bunu yüklerken options ayarlarını nasıl yaptınız?

Adsız dedi ki...

Bir de şu dosya signed işleminde imei numarasını vermek doğru mu sizce bildiğiniz güvenilir bir signed sitesi var mı?

Adsız dedi ki...

Raging Thundera Nasıl Sensör Eklenir?

Polarbit Oyunları Ne zaman Çalışcak?

Symbian Türkiye dedi ki...

@23, artık IMEI vermeyin. Dr.Web Antivirüs yazılımı ile hacklemek en güvenli çözüm.

@24, şu an için çalışma yapmıyorum, fakat CFW'lere entegre edilebilecek genel bir çözüm buldum diyebilirim.

Adsız dedi ki...

@25, Şu an sizin cfw lerinizi bekliyorum.
Peki bu yöntem kesin işe yarar mı?

Trex dedi ki...

merhaba x-6 kullanicisiyim symbian anna yuklemek istiyorum fakat dosyayi bi turlu bulamadim yardimci olurmusunuz flash atmayi biliyorum bu arada

Trex dedi ki...

x6 ya symbian anna yuklenmez demeyin yeterki youtubta adam videoya cekmis yuklemisler:)

Symbian Türkiye dedi ki...

Nokia X6'ya Symbian Anna yüklenemez. Symbian Anna yalnızca Symbian^3 tabanlı telefonlar içindir. Sizin gördüğünüz Anna'ya benzetilen ama aslında S60v5 sürümü olan CFW'lerdir.

Bu CFW'leri PNHT forumunda veya Maxicep adlı forumda bulabilirsiniz.

Trex dedi ki...

Pekı Sızden Son Bısey Istesem Anna ya Benzetılen Bı cfw Nın Bana Lınkını Atma Imkanınız Varmı Eyer Varsa Sımdıden Tesekur Ederım