Blogger Widgets

15 Nisan 2012 Pazar

Fertile Ceres Ozone Geliştirici Ekibi'ne Katılın

Fertile Ceres ile büyük bir başarı elde ettik. Dünya üzerinde benzeri görülmemiş özellikleri barındıran yazılımımızın yalnızca bir cihazın için çıkarttığımız Önizleme sürümü bile Symbian Türkiye'nin hatırı sayılır derecedeki trafiğini üçe, hatta dörde katlamaya yetti.

Yalnızca birkaç hafta önce, Fertile Ceres'in tüm S60v5 Nokia akıllı telefonlara geleceğini duyurduk. Bu bizim için oldukça büyük bir adımdı ve Feature Pack'lerimizi tüm S60v5 cihazlar için hazırlıyoruz. Geçen hafta ise daha büyük bir duyuru yaptık ve tüm Nokia Belle akıllı telefonlar için Fertile Ceres Ozone'u hazırlamakta olduğumuzu duyurduk. Harika bir arayüz, ki biz bu arayüze Crossroad UI adını verdik, muhteşem performans ve diğer inanılmaz özelliklere sahip olan Fertile Ceres Ozone ismi bile birçok kişiyi heyecanlandırmaya yetti.

Şimdi ise Crossroad UI üzerinde çalışmalarımız meyvelerini veriyor. Ancak bir ekibe ihtiyacımız var. Fertile Ceres Ozone Geliştirici Ekibi'ne katılmak isterseniz yalnızca bize aşağıdan söyleyin. İşte bize yardım edebileceğiniz konular şu şekilde:
  • Nokia Belle cihazınız mı var? (N8, C7, C6-01, E6, E7, X7, 701, 603 ve 700) Cihazınızı test cihazı olarak kullanabilmemize izin verin. Fertile Ceres Ozone'u ilk olarak siz görün, kullanın.
  • Firmware düzenleme konusunda yetenekli olduğunuzu düşünüyor musunuz? Bu konuda deneyiminiz var mı? Daha önce hiç firmware modlayıp, kullanıcılara sundunuz mu? Eğer bunların cevabı evet ise bize firmware düzenleme konusunda yardımcı olabilir, tüm Fertile Ceres Ozone kaynağına erişebilirsiniz.
  • Fertile Ceres Ozone'u duyurabilirsiniz. Biz duyurduğumuzda, tek ihtiyacımız olan biraz tanıtım. Bunu bize siz sağlayabilirsiniz. Sosyal medya artık internet ve insanların önemli bir parçası. Siz de arkadaşlarınıza Fertile Ceres Ozone'u Facebook, Twitter ve Google+ gibi sosyal ağlar üzerinden tanıtabilirsiniz.
  • Daha önce hiç vektörel grafiklerle veya Carbide Theme Editor ile uğraştınız mı? Nokia Belle için tema yaptınız mı? Bu konuda deneyiminiz varsa Crossroad UI izlerini taşıyan ana temamızı birlikte geliştirelim.
Bizimle birlikte Ozone'u geliştirmek istiyorsanız aşağıya istediğiniz görev ile birlikte yorum olarak yazın veya buradan bize e-posta gönderin.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Cihazını verecek birinin çıkacağını sanmıyorum

Symbian Türkiye dedi ki...

Test cihazı gibi kullanma izni cihazı tamamen almak demek değildir. Ozone imajlarını yollayacağız, flash atacaklar cihazlarına. Zaten test cihazı olarak bağış yapmak isteyen ekip üyeleri çıktı.

Adsız dedi ki...

ne zaman çıkar bu yazılım ?

Symbian Türkiye dedi ki...

İki veya üç ay içerisinde Nokia E6-00 için ilk Ozone'u tanıtacağız. Şimdilik yalnızca Alpha 1 hazır ve tester arkadaşlarımıza yazılımı göndermek için hazırlanıyoruz.

Adsız dedi ki...

ben katılmak istiyorum n8 kullanıcısıyim. Ne zaman kullanabiliriz tam hazır halini.orhanaltunkaynak@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selam blogunuzu hep takip ediyorum ben daha önce yazılım felan hazırlamadım bir bilgim yok ama telefon flashlama hakkında bilgiye sahibim yazılımlarınızı bana gönderirseniz kullanımını kolaylaştırabilecek vb şeyler önerebilirim ve istediğiniz soruların cevaplarını verebilirim bana ulaşırsanız sevinirim ege_akarca@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Mrb ben C7 kullanıcısıyım Bende yardımcı olmak isteriz test edebilirim telefonumda handsome_95_@hotmail.com

EMRE dedi ki...

slm bende n8 kullanıcısıyım yeni yazılımlarınızı test etmenize yardmcı olabilirim efsane54k@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Benim telefonum nokia 603 fertile ceres ozone yi fenemeyi çok isterim. Ortaya çıkan sonuçları ve yenilikleri paylaşırım.

Serhat ZAHMAN dedi ki...

cihazlar hacklı mı olacak ??? merak ediyorum bize oviden mi yollucanız....