Blogger Widgets

27 Nisan 2012 Cuma

Yeni Nokia Asha 302

Bugün itibariyle yeni Nokia Asha 302 stoklarımıza girdi. Fiyatı şu anda 449 tl den satışa sunuldu. Cihazı kısaca özetlemek istedim.

Öncelikle ilk bakışta Nokia c3 ve Nokia e6 karışımı olarak ayarlanmış gibi duruyor. 2.4" lik gayet şık ve parlak bir ekranla , S40 Platformunda karşımıza gelen bu cihaz 99 gram ağırlığında. 


Kullanıcılarına 2g ile 9 saat konuşma süresi sunuyor. 3g görüntülü görüşme yapamıyoruz ancak 3.5g hızında internete bağlanmak mümkün ayrıca 1 ghz işlemciye sahip.


Chat seven kullanıcılar için WhatsApp,Facebook gibi sosyal ağları desteklerken iş alanında kullanacak olan müşteri kitlesini de unutmayıp Push mail özelliğini entegre etmişler ve tam 32 gb a kadar harici hafızayı arttırmak mümkün. FM radyo özelliğini bu cihazda da unutmayan Nokia'ya ayrıca teşekkürler :)

Cihazı kullanırken gözüme ilk çarpan şey tuş takımının gayet rahat , yumuşak bir yapıya sahip olmasıydı. Kesinlikle sade , kolay kullanım ve şık bir cihaz olarak nitelendirebiliriz.

Sanırım Nokia kullanıcıları Asha ailesinin 302 sini çok sevecekler.



Detaylı soru ve cevaplar için kardeş sitemizi de ziyaret etmenizde fayda var: www.mynokiacare.com

İbrahim KIZILIRMAK

12 yorum:

Adsız dedi ki...

süper bişiy bu yaaaa

Adsız dedi ki...

yarın bu telefonu alıcam inşallah hayırlı olur :)

Adsız dedi ki...

Ben 10 gun once aldim cok memnunum

Symbian Türkiye dedi ki...

Süper! Beğendiğinize çok sevindik.

ibrahim KIZILIRMAK dedi ki...

Şuana kadar hiç bir şikayet gelmedi. Cihaz gerçekten başarılı

Adsız dedi ki...

bugün aldım çok güzel bir telefon. aradığım her özellik var. kamerası ve ses kaliteside çok iyi. nokia nın en iyi telefonlarından diyebilirim. c3 alıcağınıza bunu alın değer. :D

Adsız dedi ki...

ben bu telefona sahibim internette gezinmek ve you tube dan video izlemek haricinde gayet guzel ben zaten bu telefonu qwert klavye ve face twiter icin aldim

Adsız dedi ki...

ben bu telefona sahıbım internete gırıcektım yenı guncellerstırme bıldırımı geldı guncelledım tarayıcı nokıa xpress ile çakıştı şu an tarayıcı ya gırmıyor bana bi yol gosterın nasıl duzelır ?

Adsız dedi ki...

Bu telefonda kişiye özel mesaj sesini nasıl saglayabilirim acabaa.

Adsız dedi ki...

internete giriyormu peki yorumlardan okuduğuma göre girmiyor !!! telefon alıcm bunu düşünüyorum ama internete giriyorsa alcm acil cevap verir misiniz ?
..................................................~ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

nasıl yani Internet'e girmiyor mu ?!

Adsız dedi ki...

daha dün aldım gayet başarılı internete giriyor whatsapp da var güzel bi telefon tavfiye ederim...