Blogger Widgets

13 Haziran 2011 Pazartesi

Windows Phone 7 Arayüzü

Bu aralar "Ara Uygulamalar" çıkartıcam. Şu sıralar üzerimdeki yük çok fazla. Örneğin Raging Thunder'ı C5-03 altında çalıştırmak veya BootStand adlı web uygulamasını hazırlamak gibi. Bu nedenle de azıcık mola verip eğlenceli birşey yapayım dedim ve her ne kadar sevmesem de Windows Phone 7 arayüzünü S60 telefonlara entegre etmeye başladım.

Uygulama basit bir Flash uygulama olacak aslında; fakat güçlü özellikler de eklemeyi düşünüyorum. Şu anda yalnızca kilit ekranını tam olarak bitirmiş bile değilim.

Yaptıklarım şunlar:
  • Kilit ekranında not defteri uygulamacığı.
  • Telefonunuzla entegre çalışan saat.
  • Canlı resimler uygulamacığı.
  • Menüde "Telefon" uygulaması
  • Telefonun bilgilerini gösteren küçük uygulamacık.
Not defteri uygulamacığı ile her türlü yazım şekli entegre edilmiş bir not defteriniz oluyor.

Telefonunuzla entegre çalışan saat ise telefonunuzun saatini değiştirseniz telefon saatine geçiyor. Telefonla %100 uyumlu.


Canlı resimler uygulamacığı, hoş bir blur efektli slayt ile resimler gösteriyor.


Bilgiler uygulamacığını henüz bitirmedim, yakında Operatör adı veya Dil gibi şeyleri gösterecek. Şimdilik yılı ve ülkeyi gösteriyor.


Menüde yalnızca telefon uygulamasını yapabildim. Sizi rehbere yönlendiriyor.

İki ekran gösrüntüsü. Biri menüden diğeri kilit ekranından:


Yapmayı planladığım diğer özellikler:
  • Menüde kinetic scrolling özelliği.
  • Orjinal Windows Phone geçiş efektleri.
  • Telefonun UI ile aynı görünmesini sağlayacak bir tema.
  • Google araması.
  • UI'yi ayarlayabilmeniz için bir ayarlar özelliği.
Yakında hazır olacaktır diye düşünüyorum. İyi günler ;)

6 yorum:

Joker. dedi ki...

Bu nezaman Çıkaçak C5-03 içinde uyumlu olucak dimi

Symbian Türkiye dedi ki...

Şu anda geliştirmiyorum, çıkınca S60v5 ve S^3 telefonlarda kullanılabilir olacak.

Adsız dedi ki...

2 aya yakın bir süre geçti halen bitmedi mi

Adsız dedi ki...

bekliyorum.

Joker. dedi ki...

Halen Hazır Değil mi ?

Symbian Türkiye dedi ki...

Uygulamanın geliştirilmesi durduruldu.