Blogger Widgets

23 Eylül 2011 Cuma

C5-03 CFW: Symbian^3 Lite

Symbianize adlı bir forumda, bir iletişim formunda gördüğüm, ve yöntemi PHNT'den alınmış olan (bizim yöntemimiz); Symbian^3 Lite adlı CFW'yi huzurlarınızda sunuyorum.

Bize ait olmayan bu CFW'de amaç, performansı ve güzel görünümü birleştirmek. CFW'yi kurup yükledim, açıkçası gerçekten de hızlı. Zaten işlemci ve RAM kullanımının verimli hale getirildiği de yazıyor.

CFW ile birlikte gelen değişiklikler
  • İşlemci ve RAM kullanımı çok daha verimli hale getirilmiş. X-Plorer altında işlemci hızı 1000 MHz, RAMBlow altındaysa Temel ev ekranı görünümünde 66 MB RAM elde etmek mümkün.
  • Symbian^3 stili yatay modda dönebilen arama ekranı.
  • Yenilenen Anna tema efektleri.
  • Mağaza güncellemesi ile direkt olarak "Nokia Mağaza"ya terfi ediyorsunuz.
  • Symbian^3 stili menü düzeni. İkonlara çok daha fazla yer ayrılmış.
  • Güç yönetimi (kapat tuşuna bastığınızda açılan ekran) ekranına "Yeniden Başlat" seçeneği eklenmiş.
  • Telefon boş hafızası 70,8 MB olarak geliyor. Quickoffice gibi gereksiz yazılımlar da kaldırılmış.
  • CFW'yle birlikte Installserver geliyor. Her türlü uygulamayı yükleyebilmenizi sağlar.

CFW'nin kötü yanları
  • CFW tamamen İngilizce olarak geliyor. (Yerden tasarruf amaçlı olduğunu düşünüyorum) Bununla beraber; ses komutları ve klavyede eksiklikler oluyor.
  • İnternet tarayıcısında Yer İmleri (Bookmarks) ve Geçmiş (History) kısımlarında tarayıcı otomatik olarak atabiliyor.
Çok yakında nasıl yükleyeceğinizi anlatan bir yazı da ekleyeceğim, dosyalar bu yazı ile birlikte gelecek.

19 yorum:

Adsız dedi ki...

çabuk oool heycanlandım türkçeye gerek yok gerçide düzenleyip ingilizceyide kaldrp sadece türkçe bırakabilirmisn

Adsız dedi ki...

Evet ya bende çok heyecanlandım...

Adsız dedi ki...

yanlız bu beklediğiniz c6port değil bu

Adsız dedi ki...

ooo sağol çak aydınlattın

Adsız dedi ki...

Peki bununla symbian 3 teki oyunları ve ya 5800 daki sensörlü oyunları oynayabilecek miyiz?

Adsız dedi ki...

POLARBİT OYUNLARINI NE ZAMAN OYNUYACAĞIZ?

Adsız dedi ki...

Hadi hocam şu sorulara bi cevap verin bide nasıl yüklicez onu yazın...

Adsız dedi ki...

Admin abi bu işi işe yarar bir şekilde yaparsanız CWF bekleyen çoğu c5 kullanıcısının teşekür ünü belki de hayır dua sını alırsınız yani lütfen ha gayret

Symbian Türkiye dedi ki...

Bugün saat 19:30'a kadar İnternet Erişimim olmadı. Yarın anlatımını ve dosyaları yükleyeceğim.

Adsız dedi ki...

yüklenen dosyalar kayboluyomuydu yoksa güncelleme gibi bi şey mi

Adsız dedi ki...

admin abiler şu an itibariyle C5-03 ümle ovi mağaza ya girecektim ve mağaza güncellemesi var dedi ve nokia mağaza oldu

Sefer dedi ki...

sabırsızlıkla bekliyoruz admin :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende c5-03 kullanıyorum normalde tv izleyemiyorum bunu yükleyince tv izleyebilecekmiyim ?

Adsız dedi ki...

burdaki verilenleri yükledigimde telefon açılmıyor telefon rengi degişik oldugu için bu sorun olur mu orjinal dosyaları indirip sonra da Symbian^3 Lite adlı CFW'yi ekledigimde telefon açılmıyor EURO2 TR GRAPHITE BLACK benimki bu sorun ne olabilir

Symbian Türkiye dedi ki...

@13, SPB TV adlı uygulama ile (Kablosuz ağ kullanmanızı öneririm) televizyon seyredebilirsiniz. Yalnız, suncuular kalabalık olduğundan genelde yalnızca ses duyarsınız.

Symbian Türkiye dedi ki...

@14, CFW'yi yüklerken TR'yi değil, paketle berbaer gelen RM-697 klasörü içindekileri kullanın.

T@r!k dedi ki...

5250 telfonum var,çoğu oyununu açmıyor,sizce değiştirmeli miym

Symbian Türkiye dedi ki...

Nokia'nın diğer S60v5 sürümlü akıllı telefonlarında olduğu gibi 5230'da da grafik işlemci bulunmuyor, aynı zamanda RAM yetersiz.

600 TL'ye HD oyun oynayabileceğiniz C6-01 alabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

admın ben önceden hiç hack falan yapmadım tele sadece yazılımını oviden güncelledim şimdi v21 olarak gözüküyo tel belle yi yapsam olurmu c5-03 yukarda anlattığınız özelliklerin hiçbiri yok ama v21 kafa karıştı acil bi yardım