Blogger Widgets

1 Eylül 2011 Perşembe

Symbian Türkiye ve Geliştirilen Yazılımlar Hakkında

Merhaba.

1 Eylül'e girmiş bulunmaktayız. Size söz verdiğim gibi bazı gelişmeleri buraya yazacağım.
Öncelikle Global Raging (Raging Thunder) adlı oyunun sertifikalı sürümünü yayınlayacağımı söylemiştim. Birkaç gün daha beklemeniz gerekebilir, en azından bugün yayınlayamam. Bu nedenle hepinizden çok özür diliyorum.

İkinci olarak, geliştirilmesine ara vermek zorunda kaldığım %100 Anna temasının da geliştirilmesine 3 Eylül ile yeniden başlıyorum. Çoğunuzun bildiği gibi, üzerinde çalıştığım tema, Midnight temalaranın %100 Symbian S60v5'e portlanmasından ibaret. Şu ana kadar orijinal tüm Anna ikonlarını topladım (Podcast, Sözlük ve diğer ofis uygulamaları da bunlara dahil), birkaç eksiğim olsa da Symbian Anna Liste ve Araç Çubuğu ikonları da elimde. Geriye tema elemanları kalıyor ki işin en zor kısmı.

E-Postalarıma uzun zamandır yanıt vermiyorum, daha doğrusu kişisel e-postama. Bu arada birçok e-posta gelmiş. Yarın ile başlayarak hepsini cevaplamaya başlayacağım. Aynı zamanda birçok iletişim formu da birikmiş (yalnızca 3-5 tanesini yanıtladım) onların da hepsini yanıtlayacağım.

Melon Samurai HD sürümlerinin yayınlanacağı haberini yapmıştım. S^3 ve S60v5 sürümlerini de yayınlayacağım, bilgisayar sürümünü ise güncellemeyi hazırladıktan ve yayınladıktan sonra buraya eklemeyi planlıyorum.
Son olarak, Symbian Türkiye'nin altında bulunacak (aklımı uzun bir süredir meşgul eden) ufak çaplı bir forum için yer ayıracağım. Forumun içeriği ne mi olacak? Genellikle Türkçe Symbian Geliştirici derslerini yazıp, bazı kaynakları ekleyeceğim. (Örneğin Z klasörlerinin içeriği ve öğelerinin açıklaması) Aynı zamanda üye olup farklı içerikler de ekleyebilirsiniz.
 
Yeni gelişmeler için beni takip etmeye devam edin.

0 yorum: