Blogger Widgets

15 Eylül 2011 Perşembe

SSS - C5-03 CFW Atma İşlemi

C5-03'üme CFW atmak istiyorum. Fakat "Dead USB Flashing" seçeneği işaretlenmiyor.
"Dead USB Flashing" seçeneğinin aktif olabilmesi için, üst Connections çubuğunda bulunan listeden, bağlanıtnızı "NO CONNECTION" olarak ayarlamanız gereklidir.

Flash atarken telefon açık mı yoksa kapalı mı olmalıdır?
Flash atarken Dead-USB'yi seçtikten sonra telefonunuzun açık olması gerekir.


Flash atarken telefonumda SIM kartı veya Hafıza kartı bulunmalı mı?
Hayır. Flash atmadan önce SIM ve Hafıza kartınızı çıkarın.

Flash atarken batarya seviyem ne durumda olmalı?
Flash atmadan önce, her ihtimale karşı %100 bataryanızı şarj edin. 

Bu konuyla ilgili başka sorunuz varsa bu konu altından yorum ile bildirin.

28 yorum:

Adsız dedi ki...

ben sim kart ve hafıza kartı içindeyken c5-03 cfw flashladım bişey olmadı

Symbian Türkiye dedi ki...

Zorunlu değil, fakat Flash esnasında bir sorun çıkarsa içlerindeki tüm bilgi de silinebilir. Bu nedenle çıkarmanız tavsiyemdir.

Adsız dedi ki...

Zaten flashladıktan sonra herşey silinmişti rehber felan ben önceden oviden senkronize etmiştim onları attım tekrar :)

Symbian Türkiye dedi ki...

İşte bu yüzden :)

Adsız dedi ki...

RM697_011_U002.uda dosyası cfw dosyaları içinde yok kardeşim.

Symbian Türkiye dedi ki...

RM697_11.0.000_008_U001.uda.fpsx dosyasını da kullanabilirsiniz, CFW dosyalarının içinde mevcut.

Adsız dedi ki...

RM-697 diye bir klasör yok products kısmında

ahmet dedi ki...

rm697 klosorünü kopyaladıktan sonra hangi dosyaları silecez

Adsız dedi ki...

CFW ATARKEN YÜKLEME İLERLEDİ SONRA HATA VERDİ BENDE USB KABLOSUNU ÇEKTİM TELEFON AÇILMIYOR NE YAPICAM :(

Symbian Türkiye dedi ki...

@9, dosyaları eksik koymuş olduğunuzdan veya hata sırasında aniden USB'yi çekmiş olmanızdan kaynaklanıyor olabilir.

Bu gibi durumlarda, Navifirmden modelinize ve sürümünüze uygun tüm dosyaları indirip Dead-USB ile Flash atın. Çalışacaktır.

Symbian Türkiye dedi ki...

@7, olması gerekmiyor; siz oluşturacaksınız.

Symbian Türkiye dedi ki...

@8, C5-03'e CFW Atmak adlı yazımın 15. yorumunda hangi dosyaları sileceğinizi belirttim.

Adsız dedi ki...

Kardeş ben cfw attımmı bilmiyorum quik office var dili ilk ingizce açıldı sonra kendim türkçe yaptım tel hafızasında hack klasörü var ve sertifikasız uygulamaları yükleyebiliyom sence cfw oldumu?

Symbian Türkiye dedi ki...

Hayır. Dil tamamen ngilizce oluyor ve Quickoffice gidiyor. Büyük ihtimalle yalnızca UDA dosyasını yüklemişsin.

Adsız dedi ki...

Hayır. Dil tamamen ngilizce oluyor ve Quickoffice gidiyor. Büyük ihtimalle yalnızca UDA dosyasını yüklemişsin.


Şİmdi yenidenmi deniyim

ahmet dedi ki...

@8, C5-03'e CFW Atmak adlı yazımın 15. yorumunda hangi dosyaları sileceğinizi belirttim.


o dosyalar rm 697 klosorü içinde mevcut değil (yok)

Symbian Türkiye dedi ki...

Garip. RM-697 ve CFW Dosyaları klasörülerinin içinde kaç dosyanın bulunduğunu söyler misiniz?

ahmet dedi ki...

tmm buldum maxicepteki alim nickli arkadaşımızın çektiği video sayesinde ama flash atmaya çok korkuyorum sizce atıyımmı

Symbian Türkiye dedi ki...

Tamamen size kalmış birşey :)

Adsız dedi ki...

telefona cfw attıktan sonra titredi ama açılmadı mecburen dead flash attım şimdi kullanabiliyorum yalnız niye açılmadğını merak ediyorum dosyaları navifirmden uygun olanı indirmiştim bilgilendirirseniz sevinirim

Symbian Türkiye dedi ki...

@20, Navifirmden indirdiğinizde çoğu kişide uyumsuzluk yaşanıyor. RM-697 klasöründekileri kullanmalısınız.

engin dedi ki...

aluminum felan yazıyor bunda ama benim telefonum graphite black sorun olurmu?

Adsız dedi ki...

listede no connectiom diye bişey yok

Symbian Türkiye dedi ki...

Önce telefonunuzu takın, USB1 - RM-697'yi seçin, Scan Product yaptıktan sonra No Connection moduna geçin.

Adsız dedi ki...

olmuyor olmuyor olmuyor yazıyı aynen uyguladım olmuyor

videoyuda izledim harfiyen yaptım olmuyor yahu


refurbishe bastıktan sonra tam olarak napılıyo biriniz anlatsın lütfen :S sıyırmak üzereyim

Berkay dedi ki...

ben cfw yapmaya calistim ama sanirim yanlis birsey sildim rm697_011_U002.uda.fpsx hatasi veriyor lutfen yardim edin acab garanti disi kalmis olabilirmi servise gotursem yaparlarmi ? acil lutfenn.

Symbian Türkiye dedi ki...

Telefonunuza orjinal yazilim ile dead usb atmaniz gerekiyor duzeltmek icin.

Berkay dedi ki...

evet yapmayi denedm ama hata veriyor genede pc hicbir sekilde telefonu gormuyor usb yi cikartin diyor dediklerini yapiyorum hic bir sekilde devam etmiyor yuklemeye.