Blogger Widgets

1 Şubat 2012 Çarşamba

Fertile Ceres FP1 Hazır!



Fertile Ceres Feature Pack 1 hazır ve birçok hatayı gideriyor. Öncelikle yapılan yenilikler şu şekilde:
  • Kırmızı tuşun eski işlevi yerine getirildi.
  • File Browser kaldırıldı.
  • Ovi Senkronize geri yüklendi.
  • Tema Efektleri değiştirildi.
  • Fontlar düzeltildi.
  • Mini QWERTY klavye kaldırıldı.
  • Nokia N9 Zil sesleri eklendi.
  • Ev ekranı sensör sorunu çözüldü.
  • Splashscreen yenilendi.
  • Native Suite Support (NSS) FP1'den orijinal sürüme geçiş için Nokia Suite kullanılabilir.
  • QuickOffice ve Adobe Reader yerine Picsel Smart Office eklendi.
Mevcut hatalar:
  • FlashLite 4 nedeniyle dosya yöneticisinde oynatılan .flv videolar açılmadığı için FlashLite 3.x'in en güncel sürümü tekrar yüklenmiştir.  Bir sonraki sürümde düzeltilecektir.
  • Picsel Smart Office uygulama menüsünde görünmemektedir, en kısa zamanda Picsel Smart Office'i yükleyebileceğiniz bir SIS dosyası kullanıma sunulacaktır.
Gerekli dosyalar
Fertile Ceres FP1 ROFS 2 - Tıklayın
Fertile Ceres FP1 CORE - Tıklayın
Fertile Ceres FP1 UDA - Tıklayın
RM 697 - Paket 1 / Paket 2 
 Nasıl Yükleyeceksiniz?

  • Cihazınızı taktıysanız, Phoneix'in File menüsünde bulunan Open Product'a tıklayın ve RM-697'yi seçin.
  • Connection menüsünden No Connection'u seçin.
  • Flashing menüsünden Firmware Update'e tıklayın.
  • Product Code kısmına, RM-697 CMT ile başlayan öğeyi ekleyin.
  • SW Version kısmında v21.0.003 yazdığından emin olun.
  • Dead phone USB flashing öğesini seçin.
  • Options butonuna tıklayın.
  • Açılan pencerede bulunan ROFS, Core.C00 ve UDA dosyalarını silin. 
  • İndirdiğiniz Fertile Ceres UDA dosyasını yüklemek için "Add" butonuna tıklayın, indirdiğiniz Fertile Ceres'e ait UDA dosyasını seçin ve


  • Type kısmına "Content", Use-case kısmına ise "Refurbish" i seçin, "OK"e tıklayın.
  • Fertile Ceres ROFS2 dosyasını yüklerken "ADD"e tıklayın ve seçin; type'ı PPM olarak belirleyin, Use-case'i ise Backup/Restore ile Refurbish olarak seçin.
  • Fertile Ceres C00 (core) dosyasını ise seçin, type'ı Image olarak belirleyin, Use-case'i ise Backup/Restore ile Refurbish olarak seçin.
Her şey tamam ise, "OK"a tıklayın ve "Firmware Update" penceresine geri dönün, "Refurbish"e tıklayın. Tıkladıktan sonra bir uyarı gelecek, uyarı geldiğinde; telefonunuzun bataryasını çıkarın, tekrar takın ve dokunmayın. Telefonunuz USB şarj beyaz ekran ile başlarsa ve bilgisayarınızda hiçbir hareketlenme olmazsa bataryayı tekrar çıkarın, takın ve "Kırmızı" yarım saniye kadar basın. Basılı tutmayın. Bu sefer "Erasing..." ve "ASIC CMT" şeklinde ibareler çıkacaktır; telefonunuz flashlanıyor demektir bu.


Telefonunuz açılır ve "Test Mode" ile "Local Mode" çıkarsa sakın dokunmayın geçecektir. "Phoneix Flashing Succeed!" uyarısı gelir ve telefonunuz açılırken "Fertile Ceres" logosunu görürseniz; telefonunuza Fertile Ceres FP1 başarıyla yüklenmiş demektir.

Cihazınızı flashlamadan önce SIM kartını, MicsroSD'yi (Hafıza Kartı) çıkartın. Bataryanız %90 olmalı. 

218 yorum:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 218   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

Deneyelim bakalım.Sonraki sürüm ne zaman çıkar?

samet dedi ki...

navifirm le bi işimiz yok mu bunu yaparken ? Öncekinde navifirm de kullanıyorduk da

Symbian Türkiye dedi ki...

@1, Eğer bunda kritik sorunlar ortaya çıkarsa FP 2 sürümü kısa bir süre sonra yayınlanır. Çıkmazsa, Mighty Jupiter için 2-3 ay beklersiniz.

@2, hayır. Gerek yok :)

Unknown dedi ki...

sonunda yaaaaaaaa =))) --hemn deniyom--

samet dedi ki...

ama ben ilk fertile ceres i yüklememistim, yine de gerek yok dimi navifirme. Kusura bakma symbian türkiye acemiyim :)

Symbian Türkiye dedi ki...

@5, hayır, gerek yok.

Adsız dedi ki...

ilk başta fertileyi yüklerken indirmiştim ben rm 697 klosorüü şimdi bidaha indirmee gerek varmı

Symbian Türkiye dedi ki...

@7, RM-697 klasörünün içeriğini silip 2 paketi tekrar ekleyin, garanti olur.

Adsız dedi ki...

rm 697 neden iki paket halinde, ne farkları var

Symbian Türkiye dedi ki...

Navirimden indirilmesi gereken dosyalar da paketin içine dahil edildi.

XeoN dedi ki...

Eyw Güzel Kardeşim Sorunsuz Oldu Gayet Güzel Kırmızı Tuş İşlevi Flen HARİKA. Mükemmelsin Sen...

Symbian Türkiye dedi ki...

@11, çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

bu paketlerin içindekileri nerde kullanıyoruz. Anlatımda bulamadım

Symbian Türkiye dedi ki...

Paketleri Phoneix > Products > RM-697 klasörüne atacaksınız.

Adsız dedi ki...

Önce iki paketide rm-697ye mi çıkaracağız?

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet.

Adsız dedi ki...

RM 697 Paket 1 / Paket 2 2 sinidemi indircez nasıl olcak??

XeoN dedi ki...

Basit Sorular Sormayın Anlatım Açık Ve Net...

St Açıklar Kapanmış Araştırıyorum Açık Bulursam İletirim Ama Helal Sana Walla Güzel Yapmışsın Eline Koluna Sağlık.

Adsız dedi ki...

symbian türkiye herşey için teşekkürler Allah razı olsun senden. Ilk defa flaşlama yapcam inşallah başarabilirim. Tekrar teşekkürler :)

XeoN dedi ki...

@19 Biz burdayız kardeşim yardımcı oluruz sana inşallah kazasız belasız atarsın dikkatli yap ama bu işin şakası yok... Benden başka yapan varmı?

Çamaçıkan Mehmet dedi ki...

İndirdim henüz bir sorun yok zaten öncekindede kırmızı tuş haricinde sorun yoktu bana göre emeğine sağlık.

Mu®aT dedi ki...

Harika !! eline emeğine sağlık @ST

Symbian Türkiye dedi ki...

@17, İkisini de indirin, lütfen.

XeoN dedi ki...

İndiren Arkadaşlar SymbianTürkiye(ST) Bir Teşekkür Etmeyi Çok Görmeyelim Onca Uğraştı Emek Verdi ve Ayrıca Çok İlgili Sorularınıza Anında Cevap Atıyor Hakkaten Böle İyi Bir İnsan Zor Bulunur,C5-03 Yavaş Yavaş Adam Oluyor Harbiden :)

Mu®aT dedi ki...

bu arada ev ekranında ikonlarda falan değişiklikler varmı yoksa orjinal tema ve ikonlarlamı kuruluyo ?!

Symbian Türkiye dedi ki...

@25, Fertile Ceres sitemin ikonlarını eklemeyen bir CFW. Performans için uyarlandı. Mighty Jupiter ise tamamen Symbian Anna ikonları ve Midnight Theme Gray ile gelecek.

Azer Baykuş dedi ki...

Eline sağlık, adamsın.

samet dedi ki...

harbiden öyle kardeşim, ST harika bi insan. Teşekkürler ST :)

Adsız dedi ki...

peki bu işlemleri yapmak için bilgisayarda nokia suite kurulu olması gerekiyo mu, onunla bi işimiz var mi

Symbian Türkiye dedi ki...

@29, Anlatımda Nokia Suite ile ilgili birşey var mı?

Adsız dedi ki...

peki bu işlemleri yapmak için bilgisayarda nokia suite kurulu olması gerekiyo mu. Onunla bi işimiz var mi

Symbian Türkiye dedi ki...

@31, Kendim cevaplıyorum: Anlatımda Nokia Sute ile ilgili birşey yok.

Adsız dedi ki...

özür dilerim hocam kusura bakma

bilal dedi ki...

mini klavye gitti yaa ben de onu çok sevmiştim. Neyse yine de bu sistem benden başka büyük kullanıcı kitlesi sahiplerinin ihtiyaçlarını karşılıyor :) bu iyi haber :)
@st teşekkürler :)
Kullanan herkese hayırlı olsun :) gözünüz aydın :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu işi yaparken telefon kapalı olacak dimi ?

Symbian Türkiye dedi ki...

@35, anlatımı tekrar okuyun. Bataryayı çıkardığınızda telefon kapanıyor zaten :)

Adsız dedi ki...

bataryayi çıkaracağımız zamana kadar açık mi olacak yani

_K@YIP_ dedi ki...

TEŞEKKÜRLER BİRAZDAN İNCELİCEM

Symbian Türkiye dedi ki...

@37, Dead USB işlemi ile uyguladığınızdan fark etmez.

Adsız dedi ki...

teşekkürler ST :)

Adsız dedi ki...

daha yeniyimde kardes phoenix diye program yok indircem deyilmi?

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet, ancak 2011 sürümünü indirmeniz gerekiyor.

Adsız dedi ki...

Teşekkür Ederim Saolun. Bişi Daha Telefonu USB bağladım bilgisayara şarjını cıkarmama gerek yok birde kapalı olcak demi telefon



Şimdiden Saolun

Mehmet dedi ki...

Telefonun şarjını çıkarmana gerek yok çünki Dead USB işlemi uygulayacaz gerek yok kapalı olcak evt

XeoN dedi ki...

@43 Nasıl Yüklenir Diyor Orda Dikkatli Okuyup Ona Göre Yap Orda Ne Zaman Ne Yapcağın Yazıyor!

Adsız dedi ki...

önceki sürümde de bundada test mode 'ye gelince bir hata veriyor.

bağlantıyı kesin
pili çıkartın
pili takın
usb takın
tekrar deneyin

şeklinde bir yol izlememi istemiş. yapıyorum yine aynı hata nedeni nedir.

şuan logo ve mavi arkaplanı geliyor ama devamı yok. yani tam atılmadı gözüküyor flash

ilk defa yapacak arkadaşlar. Korkmayın açılmasa bile tekrar orjinal dosyalarla flash atabiliyorsunuz.

Adsız dedi ki...

hocam Picsel Smart Office nerede bulamadım, hariçten kurmaya çalışınca da dahili bileşen uyarısı veriyor

Adsız dedi ki...

E-posta kurulum hatası alıyorum."Yükleme paketi yok,hafıza kartının takılı olup olmadığına bakın." Hafıza kartı takılı,şarkılar rehber falan çalışıyo.Lütfen yorumu görmezden gelmeyin benim için önemli bi sorun.

Adsız dedi ki...

bu orjinal yazılım kullanan c5-03 için kulaklık sesini arttırmanın bi yolu varmı. Kulaklık sesi sesli ortamlarda nerdeyse duyulmuyo. O kadar az yani.

Adsız dedi ki...

Bu RM-697 isimli iki paket halinde indirmemiz gereken dosyalar içinde bizim telefonumuzun orjinal dosyaları mı var? Varsa indirmiyim çünkü pc'mde duruyolar. Kusura bakma biraz fazla oluyosak :)

XeoN dedi ki...

@E-Posta Kurulmuyormu Denemedim Ama Kurulması Lazım.

XeoN dedi ki...

@47 Başka Sürüm Kurmayı Deneyebilirmisin Ondada Olmazsa Sorun Var Demektir!

Unknown dedi ki...

ana ekranda sensör sorunu çözüldü derken tamamen kaldırmaktan mı bahsetmştn @ST , bide flashlitle nin bu sürümü ne kazandırdı?

Adsız dedi ki...

benim telefonum White alimunyum Bn rm 697 yi yne buna ykleyeblrmym ?

samet dedi ki...

FP 1 in görüntülerini paylaşabilecek arkadaş var mi rica etsek

seb dedi ki...

Arkadaşlar bu sürümle OFW'e ne gibi değişiklikler yapılmış oldu. Bana OFW den çok farklı gelmedi

Mehmet dedi ki...

Uygulamalar>Araçlar>Telefon Ayarları Açılmıyor Nasıl Sesini Feln Değiştircez?

Adsız dedi ki...

Ovi senkronize gereksiz , temaların yaptığı şeyde ramı kullanmak temaya gerek yoktu çok istiyolarsa c6 white yükleyebilirdin o fazla kasmıyo smarf officede öyle gereksiz telefonda kullanan yok onunda linkini paylaşabilirdin bunun dışında umarım güzeldir

Adsız dedi ki...

@53 bişey kazandırmadı
@54 evet
@56 hiç bisey sadece tatmin olmak :p
@58 haklısın

Adsız dedi ki...

Ben telden rockettubeye giriyom ama izlenmiyo napabiliriz :S

Symbian Türkiye dedi ki...

@60, Nokia N8 henüz Vimeo'ya bile giremiyor. FlashLite 4 destekliyor. Her içeriği destekleyemez.

Symbian Türkiye dedi ki...

@56, Fertile Ceres'in performans CFW'si olduğunu söyleyeyim. Görsel olarak uygulamyabileceğimiz neredeyse hiçbir şey yok. Symbian^3 stili portre modunda menü, Nexus tema efektleri görünüm modlarından. Mesajlardaki Conversations eklentisi ekstra uygulamalara bir örnek. Batarya kullanımı, ekran yenileme hızı, sensör hızı, UI ve oyun performansı, müzik çalar heap boyutu, dokunma hassasiyeti, kintetik kaydırma, uygulama heap boyutu, açılış hızlandırması, tarayıcı önbelleğinin e ye alınması, sistem uygulamalarının RAM'i verimli kullanması gibi birçok performans arttırması bulunuyor. Fertile Ceres ile Speedy Go adlı yazılımda C5-03 için rekor seviyelere ulaşılabiliyor. RAMblow ile 65 MB boş RAM'e kadar çıkılabiliyor.

OFW'ye göre Fertile Ceres arasında büyük fark var. Mighty Jupiter altyapısı ile de OFW ile görünüm olarak da çok farkı olacak.

Adsız dedi ki...

La ben yazılım attım şimdi phoenix hata verdi ama yüklendi fertile ceresle açıldı temada yok smart officede yok

Adsız dedi ki...

Dil eklemeyi çıkarmayı biliyorum , sis yada sisx dosyasını system klasörüne atılacak şekle getirebiliyorum , dosya düzenleyebiliyorum ama atınca açılmıyo :(

Adsız dedi ki...

@61 ama buda boru değilki beklemez :/

Adsız dedi ki...

mini klavyeyi kaldırmasaydın keşke beeeeee

Adsız dedi ki...

@66 mini klavye berbat çok küçük , istiyosan swype yükle

hızır dedi ki...

ST uygulamalar>araçlar>telefon ayarları acılmıyor bendemi sıkıntı var birisi cevap versin..

seb dedi ki...

@62 açıklamalar için teşekkürler, çalışmalarınızda da başarılar diliyorum...

seb dedi ki...

Picsel Smart Office nerede bulamadım, hariçten kurmaya çalışınca da dahili bileşen uyarısı veriyor. Buna yapacak bişeyimiz var mı?

hızır dedi ki...

uygulamalar>araçlar>telefon ayarları acılmıyor acabilen var mı ya ?

Adsız dedi ki...

@70 st yanlış yapmış programı eklemis ama ikonlar olmamıs.
@71 o senin sorunun açılıyor tekrar yazılım at ama telefon açıkken at

Adsız dedi ki...

uygulama yükleyemiyorum bu ne ????

Adsız dedi ki...

@73 ben yüklüyorum

Recep Salih ÖZ dedi ki...

flash lite 4 flash kaça kadar destekliyordu?

Adsız dedi ki...

Tamamen bozmuşsun herieyi ST !

samet dedi ki...

OLMUYO OLMUYO OLMUYO. bataryayı çıkarıp takma kısmına kadar herşey tamam. ama orda sürekli hata alıyorum. biri bana yardım etsin lütfen :(

Symbian Türkiye dedi ki...

@71, bu sorun yalnızca sende var.

@73, PSO verilen sürümde dışarıdan yüklenemiyor. Diğerleri rahatça yüklenebiliyor. PSO'yu yükleyebilmeniz için SIS dosyası yapıp vereceğim, dahili bileşen hatası vermeyen. FP2 yolu göründü bize.

Symbian Türkiye dedi ki...

@77, ne hatası alıyorsunuz?

seb dedi ki...

@78, @71 in sorunu bende de var. Bir de az önce yüklediğim bir programı kapatınca program uçtu ikonu da yok ortalık da...

_K@YIP_ dedi ki...

Polarbit Oyunlarına Hasret Kaldık :C

Symbian Türkiye dedi ki...

@80, 10 tane uygulama yükledim FP1'de. Uygulamanın ismini alsam, belki ondan kaynaklanıyordur.

Azer Baykuş dedi ki...

Eline sağlık ama önceki font daha iyiydi bence.

Symbian Türkiye dedi ki...

@83, fakat tarayıcı ile ilgili sorunları vardı.

Adsız dedi ki...

ST bunlar cidden acemi eski konulara yönelt bence :)
Ve biliyoruzki temalar sadece ram'i kullanır ve hafıza yer temaya gerek yok hatta orjinal temaları silebilirsen harika olur sadece dark kalsa yeter uygulama yüklemeyi bende denedim hata verdi yüklenmiyor ebuddy falanda denedim olmadı :( yabancı cfwler daha kullanışlı adamlar herşeyi çıkartıyor onlara dil ekleyip link atabilirim istersen , office yazılımları çok kullanışsız boşuna ekleme sisteme ev yapımında paylaşabilirsin en iyisi bu olur isteyen yükler , midnight theme 2 aydır bekliyorum bi sorun varsa belki yardım edebilirim

adsız dedi ki...

kardeşim biz bunu c5-03 için gelen ilk cfw gibi yapsak olmaz mı ?
nawifirm den indirip yapsak ? o daha kolay geliyo da :D

Adsız dedi ki...

@86 arada fark yok

Adsız dedi ki...

telefon açılmıyo ne yapcam ben şimdi ST ? eski haline nasıl geri getircem. nokia suite ile güncelleme de yapamıyorum. telefon açılmadığı için bilgisayar görmüyo :( yardım edin lütfen :(

Adsız dedi ki...

@88 orjinal dosyalarla dead phone yap

Symbian Türkiye dedi ki...

@88, Phoneix'i açın, Dead USB'yi seçin ve "Options" kısmında uyguladığınız ayarları yapmadan yalnızca 5M-697 klasörü içindekilerle flash atın.

Adsız dedi ki...

orjinal dosyaları nerden bulcam ? dead phone ne ?

Adsız dedi ki...

@91 sendilata@hotmail.com gel gel

Adsız dedi ki...

sayın ST lütfen biraz daha açıklayıcı anlatır mısınız acemiyim ben lütfen, gitti telefon yaa :(

Adsız dedi ki...

olum kime diyom ekle

Adsız dedi ki...

@93 panik yapma gitmedi telefonun :D orjinal dosyaları tekrar flash la düzelir. adam ekle anlatıcam diyo.

Adsız dedi ki...

@95 adam internet kafedeymiş phoenix i yüklemeden bozmuş.

Adsız dedi ki...

st olmuyor ya bende yapiyorum ama telefon ayarları acılmıyor nerde yanliş var çözemedim her seyi dediginiz gibi yapiyorum ama olmuyor off eski haline ovi suite döner deyilmi :((

Adsız dedi ki...

telefon ayarları açılmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

@97-@98 tekrar atsana yazılımı ama telefon açıkken deadsız

Adsız dedi ki...

hmm olurmu dersin

Adsız dedi ki...

olur olur

Adsız dedi ki...

Olmuyor Dedigin Sekilde Dead İşaretlemedim olmadi Sen nasıl kurdun en bastan bi anlatsan hocam super olur :(

Unknown dedi ki...

@ST, hataları söylüyorm kardşm.. (yani, sadece bende oldğunu dşünmyrm)...

-tuş kilidi, ekran takılıyo ve takılmalar oluyo ve sinir bozucu.(en önemlisi)

-"uygulama yüklenmiyor" hatası var(-dı hallettm.d)

-ROMPatchr yamalarına noldu... Epi topu 5 tane patch var..

XeoN dedi ki...

@102 ßence sen hard format attın cfw kurmadan önce sağlıklı olsun diye ondandır.Senin yapacağın basit eski haline döndür telefonu sonra telefon ayarlarını kurcala zil sesini flen deyiştir telefonun ismini flen deyiştir temasını flen deyiştir kurcala sonra cwf yükle olması lazım...
Anlatıma Geçim:
C:>program files>nokia>phoenix>product buraya yeni klasör aç adını RM-697 yap ve paket 1 ve 2 yi oraya cıkar.Sonra Bağla telefonu ST"ninde dediği gibi adımları izle.He buarada Product Code kısmına, RM-697 CMT ile başlayan öğeyi ekleyin demiş o RM-697 CTR ile baslıyor O tamam mı? Hadi Kolay G3L3....

Adsız dedi ki...

esski hale nerden getircez xzeon

Azer Baykuş dedi ki...

Benim telefon yavaşladı yükledikten sonra. Görselde pek bir destek yok.

Adsız dedi ki...

@102 no connectionstan seçim yaptnmı

Adsız dedi ki...

Ekranı yan yatırınca menüde falan saatin dakikası ... olarak gözüküyor çağrı modunda ana ekranda 7Çağrı yazıyor

Adsız dedi ki...

@106 en iyisi orjinal yazılım yaptığımız şeyler sadece kurcalamak bozmak
@105 ofw yükle

Adsız dedi ki...

her şeyi yaptim yok olmuyor uygulamalar>araçlar>telefon ayarları açılmıyor peh. onca ugraştim ama nese @109 dediği gibi garanti dısına cıkmadan programları kuralim.he bu arada symbian türkiye saol genede ama olmayınca olmuyor artık s60 v5 belle ye flen cevirdim flen desen hayatta kurmak haram bana

XeoN dedi ki...

Ayıp oluyor.Hazırladı uğraştı bunları demen yanlış , olmaz diye bir şey yok nerelisin bakayım izmitliysen bana getir beraber yapalım ve ya istanbuldaysan falan hallederiz.Takma yani kafana dünya boş.

Adsız dedi ki...

@102 Evt kardes yaptımda olmadı yükledim fakat aynı sorun yine telefon ayarları açılmıyor saol senide yordum eywllah

XeoN dedi ki...

Telefonu Eski haline getir 3 dakikada hack maxicep yaz google cıkan sayfaya gir sensition nun konusudur ordan hackle sonra cfw at bu sefer olur telefon ayarları vs. olur tamam mı?

XeoN dedi ki...

113 Yazdıgım mesaj 110 sitem eden arkadaş içindir sorununu çözdüm dua edersin artik :D :))

Adsız dedi ki...

Çok hata var sanırım birdaha CFW yüklemiycem

XeoN dedi ki...

Ne Hataları Say Düzeltilir yada ip ucu veririm

Adsız dedi ki...

Tarayıcıda adres çubuğunda arama yapımıyor , menüyü yan tutunca saat göstermiyor , çağrı modu 7ÇAĞRI gözüküyor , uyguama yüklenmiyor , takılma donma çok

Symbian Türkiye dedi ki...

@114, İki ve üçüncü sorunlar yine yazı tipi ile alakalı. İstediğiniz yazı tipini Hafıza Kartınızdaki Resource > Fonts klasörüne düzgün kombinasyonlarda atıp yeniden başlatırsanız özelleştirebilirsiniz. Uygulama yüklenmiyor derken? Uygulama yükleyebiliyorum, hem de çok rahat. Takılma ve donma çok olabilir farklı bir sistem denendi. Daha fazla RAM için arayüzde işlemcinin yalnızca %45'i kullanılıyor. Bu sayede cihaz 65 MB RAM seviyesinde başlıyor.

Adsız dedi ki...

farklı sistem falan yok sadece dosya değiştiriyorsun ama temele dokunamazsın o yüzden ne yaparsan yap işe yaramaz

Ata Sendil dedi ki...

118 asında haklı sadece kendimizi kandırıyoruz

ahmet dedi ki...

eski cfw de ki short multi tap bide yan ekrandaki seçenekler tuşunu küçülten yamayı paylaşırmısın

Symbian Türkiye dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
XeoN dedi ki...

@118 @119 temele nasıl dokuncak kardeşim en ufak deyişiklik telefona bedel olabilir.Tamam haklısınız ama yapcak bişi yok o zamn nokia suiteden orjinale dönün.Çok gelişmiş sistem çıkaramaz nokia dışındaki uzmanlar illaki bu işin uzmanları var ama ufak tefek hatalar olur illaki kim hatasız saden ben bu sisteme geçtiğim gün beğenmedim döndüm orji. ST kırmamak için hataları göz ardı ettim beğenmediysen sende dön kimseyi suçlama. hx patch flen var onları kur fw atmış gibi oluyor saden....!

Symbian Türkiye dedi ki...

@118, size sistemin altyapısının nasıl değiştirildiğini anlatmak zorunda değilim. En basitinden ROFS dosyalarını kombine etmek bile altyapı ile oynamak sayılır. Ki, benim yaptığım bu da değil.

FP1 başarısızlığından sonra, Mighty Jupiter sürümünü yalnızca kişisel olarak hazırlamaya karar verdim, yani yeni sürümler çıksa bile Symbian Türkiye'de sunulmayacak, yalnızca küçük bir gruba sunulacaktır.

Mighty Jupiter'da şu anda yaptığımız en büyük özellikler ise şu şekilde:

-> Arayüzde işlemcinin %130'u kullanılmakta.
-> Nokia C6-00 Fotoğraflar uygulaması dahil edildi.
-> Tüm dosyalar ROFS2'de toplandı ve C6 port edilmekle uğraşılıyor.
-> OTA (Yazılım Güncelleme uygulaması) üzerine yapılan küçük bir değişiklikle, telefon üzerinden küçük güncellemelerin yapılabilmesi. (Tek gerekli olan ise gelecek sürüm ve uygun sürücü bağlantısı)

Her neyse, umarım şimdi daha iyi anlamışsındır sistemin altında da ayarların yapılabileceğini.

emreb dedi ki...

ya kardeşim zorlamı yükleyin diolar size istemeyen yüklemesin,emeğe saygıı

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

V22 ÇIKMIŞ AMA TÜRKÇE YOK EKLEDİM DİLİ ŞİMDİ ATIYORUM İSTERSENİZ UPLARIM

XeoN dedi ki...

Upload Yap Üstad...

Adsız dedi ki...

Kendime atıyorum düzelse uplarım ama değise gerek yok çünkü geri alınmıyor malesef

Adsız dedi ki...

Çok hızlı baya fark var + anna ikonları sosyal ağlardada face twit u2be var sadece

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

sanırım flashplayer9 var 3 siteden baktım adobedende 9 diyor chip onlineye girdim tüm flash içeriğini gösterdi :) yanlısta olabilir ama içeriği gösterdiyse bilmiyorum...

hız dedi ki...

v22 türkçe olarak yüklesen hotfileye

Talha Akbulut dedi ki...

Bende gördüm de Türkçeyi bulamayınca yüklemedim. Denedin mi Ata dostum nasıl, ne gibi değişiklikler var?

Adsız dedi ki...

130da dediklerimden baska göremedim ama açılışta ve tarayıcıda hızlanma var biraz

Adsız dedi ki...

MJ sürümünü 2 aydır bekliyorum yapma.

Talha Akbulut dedi ki...

@133, Dostum peki Türkçe mi senin kullandığın?

Adsız dedi ki...

135 hayır denedim kabul etmedi yaparsam maxicepte paylaşırım

Symbian Türkiye dedi ki...

@134, iyi bir test ettikten sonra seninle de paylaşırım. Görünüşe bakılırsa v22 üzerine tekrar hazırlamam gerekecek.

XeoN dedi ki...

ST üstad benlede paylaş onca savunduk seni yeteneksilin lafım yok ama bu denyolar adamı deli ediyor benlede paylaş MJ rica ediyorum.Ama şunuda diyebilirsin seninde diyerlerinden farkin yok dersen işte o zman ayıplarım seni başarını taktir ediyorum deneyişler ugraslar içindesin lakin yaş odunun yanında kuruyuda yakma derim....

Symbian Türkiye dedi ki...

@136, kabul etmesi için UDA'yı boşalt. Boşaltırken resource ve private içindeki bazı dosyaları (varsa) ROFS2'ye at. Sonra dil dosyasını yükle ve ROFS2'de bulunan "Bootdata" adlı klasördeki metin dosyasını "14 ,d" olarak değiştir.

Symbian Türkiye dedi ki...

@138, tabii ki paylaşırım. Benim derdim yalnızca bazı kişilerin; mesela @129 gibi; hem yararlanıp hem de üstüne küfür etmesi.

Adsız dedi ki...

tamam denicem bu da linki ama hazır değil http://www.fileserve.com/file/SGmuYRw/Yeni WinRAR arşivi.rar

Adsız dedi ki...

sadece türkçe ekledim dille ilgi not deftrni düzenledm udayı sıfırladım denicem simdi

Symbian Türkiye dedi ki...

@142, peki :) Dosya yüklendi mi?

Adsız dedi ki...

udada hiç bişeyi rofs2ye atmadım sorun olrmu :D

Adsız dedi ki...

http://www.fileserve.com/file/SGmuYRw/Yeni WinRAR arşivi.rar

ama sadece naviden inenler var bunda test edicem simdi olursa uplarım downgrade yapılmadığı için garantilemem lazım

XeoN dedi ki...

ST kardeşim MJ Erkenmi Çıkarcanız yoksa :)

Adsız dedi ki...

olmuyo normal udaylada denedim :(

Symbian Türkiye dedi ki...

Bir de ben deneyeyim. İndiriyorum dosyaları

Adsız dedi ki...

geri dönüşü yok biliyosun :S

Symbian Türkiye dedi ki...

Downgrade yapmak basit aslında. S^3 altında yalnızca dead usb ile flash atmak yeter.

Adsız dedi ki...

s60v5 ?

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
XeoN dedi ki...

beyler Siz v22 TR dönüştürüp Flashlamak mı istiyorsunuz

Adsız dedi ki...

evet olmuyo

XeoN dedi ki...

ST Bu Arada Senden Bir şey Rica edebilirmiyim Ferile Ceres FP1 Kullandıgın Rompatch ile Mesaj Convert. paylaşırmısın maxicepde flen ve ya burda?

XeoN dedi ki...

Az Bekleyin TR Olanı Cıkcak İlk Diğer Ülkelerin Çıkıyor Sonra Bizimki Cıkıyor

XeoN dedi ki...

çalışan bir link atarmsin buraya aklima bir fikir geldi deneyecem bakalim olcakm,i tr :)

mehmet çam dedi ki...

v21 kullanıyorum belirli bir düzenim programlarım flen var v22 gelince kursam hard format gibi her şey gidermi yoksa sürümü güncellemiş olur ayrıca programlar flan yer şey aynı dururmu

Adsız dedi ki...

upload hızım 100kb/sn çok yavas naviden indirsen ? cache klasöründekileri sil aç

XeoN dedi ki...

tmm kardesim sabahlayacam bakalim tr yapabilcem mi aslında 1 2 hafta beklesek gelirde nese. bu arada bişi sorcam ben bunu kendi tel. denedim tr yaptım diyelim arkadasta nokia dagıttıgı v22 tr kurdu indirdi varolan düzeni mesela yüklü programları menü düzeni zil sesi ekran korucusu teması flen gidermi hard format gibi v21 den v22 yükseltirken ?

tnsl dedi ki...

öncelikle eline sağlık çok güzel olmuş dediklerini harfiyen uygulayarak kurdum. tek sorunum flash attıktan sonra telefonu pcye usb ile bağlamaya çalıştığımda telefon restart atıyor bunun dışında hiçbir sorun yok bunu nasıl çözebilirim.

XeoN dedi ki...

:) Yanşil Yapılan Bişiler Vardir İllaki Geçenlerde Biride telefon ayarları açılmıyor die yakınıyordu sesi kesildi sende hata yapmış olabilirsin

tnsl dedi ki...

diğer cfwye kadar böyle idare edeyim artık :)

XeoN dedi ki...

Tekrar Dene üstad dogru yaptıgından emin ol ayrica virüs taramasindanda geçir pc"ni bide phoenix 2011 sürüm demi sendeki eski sürümde flen yaptiysada olabilir....

XeoN dedi ki...

@162 En iyisi saden fertile ceres fp1 "in fp2 cıkar yada MJ (Diyer Adıyla Donna) çıkacak az bekle böle idare et v22 sürümünü halletsinler günceleştilmiş daha iyi cfw cıkarır üstadımız... ST :))

tnsl dedi ki...

evet 2011 sürümü indirdim öyle yaptım usb çok önemli değil benim için üstad yenilerini çıkarsın onlarla sorunsuz yüklerim inşallah :)

XeoN dedi ki...

Bende v22 TR Yapılmasıyla bizzat ilgilence bir dönüstürürsem yer yerinden oynar cfw den anlayan varsa az cok biraz ugrassin naviden indirin deneyin rof deyiştirmek lazim aklima gelen bir şey var bakalim insin deneyecem nasipse hadi iyi geceler beyler :)

XeoN dedi ki...

Sende Uygulamalar>Araçlar>Telefon Ayarları Açılıyormu bi bak bakalim n9 zil sesleri flen varmi

XeoN dedi ki...

@165 inş. bu nokia ayıp ediyor biraz önde gelen ülkelerin dillerini erken cıkarıyor v22 sürümünde bizi bekletir 1 2 hafta bekletir desem az olur sanirim 1 2 ay flen bekletir. :)

tnsl dedi ki...

ayarlar açılmıyor ama n9 zil sesleri var

tnsl dedi ki...

hay öyle nokianın :D

XeoN dedi ki...

xdddd N9 ZİL SESLERİNE NERDEN BAKİON O ZMAN :)

tnsl dedi ki...

tercihlerden :D

ati dedi ki...

v22.0.7 ye Türkçe dil yükledim sorunsuz flashlandı fakat telefon açılmadı, tekrar orijinal v22 yükledim sorun yok Türkçe fw çıkana kadar İngilizce devam :)

XeoN dedi ki...

akıllı harbi sende telefon ayarları acılmıyormu ?

XeoN dedi ki...

Ben Deniyorum az işim kaldi sonra flash atcam :)

tnsl dedi ki...

yok açılmıyor ama önemli değil sanırım

XeoN dedi ki...

nese hallederiz güzel kardeşim takma v22 cıkınca cfw gelir yine ben tr yaparsam 2 3 güne gelir sanirim yeni cfw iyi geceler :)

XeoN dedi ki...

Olmuyor ya telefon açılmaz oldu pf ama pes etmek yok denemye devam :) sabaha kadar ugrascam sonra yatarim. :)

Adsız dedi ki...

v22nin bu sürümleri sanırım türkçe olmaz hepsini denedim ama olmuyo bootunda bi sorun var gereksiz bi harfi değiştirip denedim açılmadı iyi korunuyo heralde yada ben bok gibiyim en fazla 2 ay'a euro 2 gelir hallederiz 3 kere düzgün flashladım succedded oldu ama açılmadı sadece orjnlni kabul ediyo :'(

Adsız dedi ki...

admin uyudumu acaba lan

XeoN dedi ki...

2 aya euro 2 gelir dionda one oluryor yav :)

XeoN dedi ki...

2 aya euro 2 gelir diyorsun o nedir hocam :)

XeoN dedi ki...

2 aya euro 2 gelir diyorsun o nedir hocam :)

mehmet çam dedi ki...

NAVİFRİRM HANGİSİ DİLİN HANGİSİNİ İNDİRCEZ?

Adsız dedi ki...

FP 2 gelecek mi ya da ne zaman gelecek?Ona göre orjinal sürüme döneceğim.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ŞU CFW ye bakın:http://www.symbianize.com/showthread.php?t=594501

adamlar uçmş ıphone tarzı kilit yapmışlar

Adsız dedi ki...

navifirm hangi dilin hangi dosyalarını indiyorz cevap lütfen

Adsız dedi ki...

boşverin siz bizi bekleyin

Adsız dedi ki...

v22 sürümünü yükleyen arkadaşlar bu sürümde ne gibi değişiklikler var ?

Adsız dedi ki...

telefonu flshladım bi hata geldi usb çıkar batarya çıkar-tak-başlat falan ama telefonu açtığımda fertile ceres yazdı sizce oldu mu .yada tam olduğunu nerden anlarım

WaterCity dedi ki...

Symbian Türkiye birkaç kendini bilmez için yaptıgın işlerden bizleri mahrum etme yorumların hepsini okudum dengesiz insanlar maalesef heryerde var adam hem kullanıyor hem küfrediyor neyse. İlk cfw yi kullanıyorum yorumlar ışıgında bunu yüklemedim fp2 çıkarsa onu beklicem telefonun en belirgin özelligi hız gerçekten opera-nimbuz-telefonun kendi tarayıcısı gibi programlar aynı anda açıkken hiçbir kasma yok orjinal yazılımda aynı anda bikaç uygulama açtımmı telefon res atıyordu.

WaterCity dedi ki...

@186 oldu ilk cfw de aynısı bana olmuştu hata aldım ama telefon açılmıştı

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş FP1. Tema da yükledim arkada oyun falan da açık bırakıyorum yine de kasmıyor. :)

Adsız dedi ki...

asit cmt olduysa olmuştur...

Adsız dedi ki...

Fertile Ceres yüklü ve yorumlar sayesinde bunu yüklemedim.FP2 ne zaman çıkar?

aydın dedi ki...

Burası açemilere göre değil anaşılan bu kadar karışık olmasa tek doya içinde olsa tek tıklamayla yüklesek nekadar iyi olurdu

Adsız dedi ki...

bi değişiklik yok yi sadece tema efektleri var

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 218   Yeni› En yeni»