Blogger Widgets

18 Şubat 2012 Cumartesi

Fertile Ceres FP2


Fertile Ceres için gelecek son güncelleme olan FP2 çok yakında C5-03 kullanıcılarının kullanımına sunulacak. Yalnızca FP1 ve FP0 üzerine kurulabilecek ve v21 tabanlı olacak. Bu nedenle, eğer Fertile Ceres kullanıyorsanız ve FP2'ye güncelleyebilmek istiyorsanız, v22 güncellemesini yapmanızı önermiyoruz.

Fertile Ceres FP2 güncellemesinin en önemli özellikleri ise şu şekilde:
  • Cihazınıza en yüksek kalitede grafiklere, seslere, duvar kağıtlarına ve müziklerine sahip, multimedya içeriği.
  • Arayüz içinde işlemcinin %130'u kullanılıyor. Bu nedenle menüyü açtığınız andan itibaren her şey oldukça akıcıdır.
  • Tercihleri düzenlerken üç boyutlu ses efektleri seçeneklerini düzenleyebilme.
  • Sorunsuz Flash Lite 4 Mevcut sorunlar düzeltildi
  • Picsel Smart Office (yeni sürüm) güncellendi
  • Adele - 21 albümü, tüm Fertile Ceres FP2 kullanıcılarına ücretsiz sunuldu
  • RomPatcher+ için gerekli 30'dan fazla yama sistem ile birlikte gelir
  • Güncellenen "Sohbetler" uygulaması, yenilenen uygulama simgesi ve Türkçe dil seçeneğiyle.
  • Photo Browser eklendi
FP2'nin v22'nin yerini doldurması için üzerinde çalıştığımız yeni özellikler ise şöyle:
  • Güncellenen İnternet Tarayıcı (v22)
  • Güncellenen hızlı Nokia Mağaza (v22)
  • Swype klavye
Fertile Ceres FP2 çok yakında kullanıma sunulacak.

124 yorum:

Cihani Sultan dedi ki...

Güzele benziyor.Hayırlısı olsun.

Adsız dedi ki...

ben v22 ye geçtim

Adsız dedi ki...

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=61328.0

bu cfw den daha iyi olamaz

Symbian Türkiye dedi ki...

@3, fakat biz Fertile Ceres'in Symbian^Nimble'dan daha iyi olduğu hakkında bir iddia ortaya atmadık. Bunu söylemeniz saçma oldu doğrusu. Ki, o CFW Türkçe bile değil.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

v22 mi çıktı ?

Recep Salih ÖZ dedi ki...

dünyadan haberim yok euro 2 ye bile gelmiş hemen güncellemem lazım ama fp2 yi mi yüklesem bilemedim ? sizce

Symbian Türkiye dedi ki...

@5-6, Evet. v22 çıktı. Ancak küçük çaplı bir güncelleme. Nokia Evolve teması eklenmiş, mağaza biraz daha hızlandırılmış ve tarayıcıdaki seçeneklere basmak daha kolay.

Adsız dedi ki...

bu güncelleme v22 tabanlı mı?

Qxtay dedi ki...

bu CFW lerin v22 için de bir yamasını ne zaman göreceğiz ? bir de Fertile Ceres yüklemiş birisi FP1 i yüklemeden FP 2 yi yükleyebilir mi ?

Adsız dedi ki...

alın fıstik gibi cfw hem de türkçe

http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/rm-697_22-0-007_prd-rofs2_bm_s-nimble-pro_candy_turkce-604691.html

Symbian Türkiye dedi ki...

@8, gelecek güncelleme yani Mighty Jupiter v22 tabanlı ve oldukça fazla yenilikle geliyor.

@9, Mighty Jupiter 1 - 1.5 ay kadar sonra çıkartılabilir. Evet, FP1'i yüklemeden de FP2 yüklenebilecek.

ahmet dedi ki...

vay yavruuuu ne adamsın symbian tr eline sağlık merakla bekliyorum sırf bu fertile ceres için v22 yi yüklemedim :)

ahmet dedi ki...

game api haledile bildi mi

Adsız dedi ki...

ben v22 güncellemesi yaptım . ama bunuda kullanmak istiyorum en yapacm şimdi :(

Adsız dedi ki...

@14 deniceksin, olmazsa tekrar v22 den devam etceksin :)4

Symbian Türkiye dedi ki...

@14, v22 kullanıcıları için FP2 sunulmayacak. Bunun yerine daha sonra gelecek olan Mighty Jupiter olacak.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

evolve ikonları full ikonlar mı ? yoksa sadece menü ikonları olan evolve mi ? ayrıca bir midnight teması yükleyemediler bizim telefonlara

WaterCity dedi ki...

Mighty Jupiter'i bekliyorum emekleriniz için teşekkürler

Symbian Türkiye dedi ki...

@17, v22'de mi? Hayır, bildiğimiz Nokia Evolve. Hiçbir değişiklik yok.

Adsız dedi ki...

game api ne halde ?

Adsız dedi ki...

Helal kardeşim sana teşkkür ederim Mighty Jupiter'i heycan içinde bekleyeceğiz senin yaptıgın çalışmalar gercekten güzel bir ara densizlere kızmıştın küfürlü konuşuyorlar hemde faydalanıyorlar diye ama yaşın yanında kuruyuda yakma her keze burda paylaş öle kötülük yapanlar allahından bulur kardeşim.

XeoN dedi ki...

ST Üstad Harikasın Sana Laf Edecek Olana İnsan Denilemez C5-03 Sen Geliştirdin Emek Verdin Oldu, Senin Çalışmalarında Gerçekten Güzel Ama v22 Geçtiğim İçin Donna"yı Bekleyeceğim Artık,İstesem Bunuda Kurabilirim Ama Zamanım Şu Aralar Dar Arkadaş Haklı Sen Yayınla Burda Çalışmaları Onlar Gibi İnsanlıktan Nasibini Alamayanlar Saden Bir Yerden İllaki Bulur. Sana Tekrar Tekrar Şükranlarımı Sunuyorum İyi Çalışmalar Dilerim!...

Sefa dedi ki...

Üsteki yorum yapan iki arkadaşa tamamen katılıyorum biz c5-03ü senle sevdik, cfwyi senle ögrendik :) bende v22ye geçtigimden donnayı bekleyecem kesin muhteşem bi çalışma bekleyecek bizi, bu arada ev ekranıda olursa daha bi güzel olur :)sana güveniyoruz kardeşim

Adsız dedi ki...

v22 ye geçenler bitane cfw hazırlıyorum ama bakıcaz :S

Sefa dedi ki...

inş ya güzel bi cfwye ihtiyacımız var

ahmet dedi ki...

ne zaman çıkaca fp2 bugün yüklemem lazım

Feyzullah dedi ki...

bir an önce çıksa çok sabırsızlandım :(

Feyzullah dedi ki...

ST admin şu çoklu ev ekranı donna da olcak mı?

Adsız dedi ki...

Ne kadar temasını, yeni özelliklerini merak etsemde telefonuma sırf bu Fertile Ceres belası yüzünden v22 güncellemesini yapmadım. :)

Daha öncede dediğim gibi üstad, "bu telefonu iyi ki almışım...!" lafını senin sayende söyledim.

Adsız dedi ki...

ST Yardım lazım v22 için cfw yapıyoru başkalarının cfwsini düzenleyince oluyo ama orjinali düzenleyince telefon açılmıyo napabilirim ? Bide bu cfw lere saçma sapan programlar ekliyolar onların resource kodunu nasıl bulucam :(

Adsız dedi ki...

Fertile Ceres'ten v22'ye nokia suite ile güncelleyemez miyiz.Bu konuda bana yardım edin,çok önemli.

Symbian Türkiye dedi ki...

FP1 versiyonunu kullanıyorsanız, cihazınızı Ovi Suite modunda bağlayın, Nokia Suite'in en son sürümünü yükleyin ve güncellemeleri kontrol edin.

Symbian Türkiye dedi ki...

Fertile Ceres FP2!yi sindire sindire, hatası olmadan çıkarmayı planlıyorum. Bu nedenle de biraz uzun sürede çıkabilir. 1 hafta sonra gibi.

@28, Donna (Mighty Jupiter) için bunu hazırlamaya çalışıyoruz. Eğer düzgünce portlayabilirsem, Twitter üzerinden bildirilecek.

@29, çok teşekkürler. :)

@30, evet. CFW'yi düzenleyebilmek için özel işlem uyguluyorsunuz. Ancak bilmiyorsanız, direkt olarak bir CFW'yi alın ve düzenleyin derim.

Feyzullah dedi ki...

Sağol admin kardeş bir an önce çıkartın FP2'yi yavv

Adsız dedi ki...

@33 Anlatırmısın işlemi adresime mail atabilirsin :)

Adsız dedi ki...

FP0 versiyonunu kullanıyorum .s

Adsız dedi ki...

ata şendil kardeşim candy cfw var ya onun üzerinde çalışsan iyi olur bence

Adsız dedi ki...

@37 çalıştım telefonun tarayıcısını radyoyu falan tüm araçları kaldırdım sadece müzik çalar hesap ve dosya yöneticisi var onun dısında kinetiği hızlandırabildim 62 mb ram oldu bi kaç kere rom patcher 3.1 ekledim ramblow winrar falan var ama pek iyi olmadı sanırım baya değiştirebilirsem uplarım

Adsız dedi ki...

Tamam OFW den yapmayı basardım :) uygulama kaldırıyorum ama ikonları kalıyor ne yapmalıyım?

Adsız dedi ki...

valla kardeşim ben anlamıyorum ama anlayan st yardımcı olabilir sana :) ya bizimde güzel bi cfwmiz olmalı :)

Symbian Türkiye dedi ki...

@38-39, henüz yeni geldim, ve gördüğümde çok mutlu oldum. Bu 3. Türk tarafından yapılan yazılım oluyor, istediğin zaman yazılımını Symbian Türkiye'de yayınlayabilirim senin isminle.

İkonları kaldırmak için tüm rsc, mif ve mbm dosyalarını kaldır uygulamaların. Nerede olduklarını bulamazsan, aynı uygulamaların sis dosyalarının içeriğine SIScontents ile bak veya Nokia FW Cleaner ile öğren.

Adsız dedi ki...

x-ploreri yükleyemedim açılmıyor , ybrowser koydum ama o iyimi hiç kullanmadım bilgin varmı ?

Symbian Türkiye dedi ki...

@42, aslında X-Plore en iyi ve Y-Browser'i hiç denemedim. Güzel gibi göründüğünü söyleyemem.

Adsız dedi ki...

Dosya yöneticisini tekrar yükledim :(

Adsız dedi ki...

Ortalama kaç güne gelir admin??

XXXXX dedi ki...

V22ye nasıl güncelleyebilirim fertile ceres olan telefonumu ? v22 güncellemesinden sonra da başka bir cwf yükleyeceğim ondan basit bi yol olursa işim kolaylaşır.Lütfen bu konuda yardımcı olun.

ahmet dedi ki...

BU CFW DE GAME APİ SORUNU HALEDİLDİMİ

Adsız dedi ki...

@47 game api hiç bi zaman olmucak .

Beta CFW Linki http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/c5-03-turkish-krofessional-edit-beta-1-0-a-606262.html#post4385833

Adsız dedi ki...

nasıl game api hiç bir zaman olmayacak kardeşim o nasıl söz biz kullanamayacakmıyız

Talha Akbulut dedi ki...

Ata dostum ben de Cfw yapımına başlamak istiyorum da sana bir kaç sorum olacak:
Ofw den düzenleme yapmak istiyorum da bu yöntemi bana anlatır mısın?
Nasıl tema ekleyebilirim?
Nfe de hangi dosyayı indirip düzenlemem gerekiyor?
Şimdilik bu kadar yardım edersen çok sevinirim...

Ata dedi ki...

sendilata@gmail.com mail at 2 gibi bilgisayarda olurum

Talha Akbulut dedi ki...

talha.akbulut@hotmail.com
Attım...

Adsız dedi ki...

ST yardım lazım

Symbian Türkiye dedi ki...

Yardıma hazırım.

Adsız dedi ki...

opera mini yada mobile nasıl yüklenir

Symbian Türkiye dedi ki...

SIS dosyasını alıp, parçala. İçindeki uzantılara göre yerleştir. Ama bazı uygulamalar düzgün yerleşmeyebiliyor.

Adsız dedi ki...

Denedim sende denermisin bi

Adsız dedi ki...

ceres cfw sini daha kolay şekilde yükleme , flashlama seçeneği yokmu.

Adsız dedi ki...

n8 widgetli nezaman görecez c5-03 telefonlarımızda

Adsız dedi ki...

@59 Symbian Türkiye bu yorumları görüp dikkate alabilirse belki görürüz ama sanmıyorum.

Adsız dedi ki...

@60 O kadar kolaysa yap paylaş canım ?

Adsız dedi ki...

Ben yapabilirim demedim,symbian türkiye yorumları görüp bize cevap vermeye tenezzül ederse belki görebileceğimizi ama yapmasının zor olduğunu ifade ettim.

Symbian Türkiye dedi ki...

@57, denedim fakat sonuç olumsuz oldu.

@58, C5-03 için yapılması gereken en basit adımlar bunlar. İstenirse FP2 anlatımını resimli hale getirebilirim.

@59, S^3 ana ekranından önce C6-01 ana ekranını yapmaya çalışıyoruz.

@61, Çok sağol. Ancak benim robot olduğumu sanan ve günün her saniyesi burada cevap yazmaktan başka işim olmadığını düşünüyor arkadaş. Size bunca aydır kim tenezzül edip de cevap yazıyor? Tenezzül etmesem C5-03 için ilk CFW'yi, çalıştırılabilir iki Polarbit oyununu ve bunca birçok şeyi de yapmış olmazdım (:

Feyzullah dedi ki...

Haklsızlık etmeyin ST ye o olmasa bizim tel ölmüştü tekrar teşekkürler ST

Adsız dedi ki...

farketmez swf olmayan widget ve telefonu cevirince dönen ana ekran olsunda ne olursa olsun sabırsızlıkla bekliyoruz... kolay gelsin! :D

Adsız dedi ki...

Ben de sizi anlıyorum ama burada bende Fertile Ceres'ı yükledim ama orjinal sürüme dönmek istiyorum.Yardım istedim en az 6-7 kere.Hiçbirinde ayrıntılı bi şekilde anlatılmadı.Biliyorum gayet güzel çalışmalar yaptınız ama şu konulardaki yorumlara biraz daha dikkat edip ona göre şekillendirebilseniz gerçekten mükemmel olacak =)

Adsız dedi ki...

ev ekranı ne bok yapıcak sadece ram yicek

Feyzullah dedi ki...

resimleri atabilir misiniz? CFW nin

Symbian Türkiye dedi ki...

@66, peki. Orjinal sürüme dönebilmek için şunları yapın: Phoneix'i açın ve ROFS, UDA ve CORE dosyalarını Fertile Ceres dosyaları ile değiştirme işlemine gelene kadar her şeyi aynı şekilde uygulayın. Orijinal dosyaları değiştirmeden, Dead USB Flash seçeneği ile Refurbish butonuna basın ve orijinal sürüme dönün.

Symbian Türkiye dedi ki...

@68, şu an için değişen pek bir şey yok. Büyük ihtimalle yeni CFW TV modunu da destekleyecek özelliğe sahip olacak. Bunun üzerinde çalışmalarım sürüyor. Aynı zamanda bir yamaya gerek kalmadan orta yazı düzeni de eklenecek.

Talha Akbulut dedi ki...

Tv modu derken telefonu Tv ye bağlamayı mı kastettiniz?

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet, ondan bahsediyorum. TV Çıkış modu şu an C5-03 için etkinleştirilmemiş. Bunu düzeltmeye çalışıyorum.

Adsız dedi ki...

widget ekleyeceğiniz cfw bumu ?

Adsız dedi ki...

ata 5800dada var gayet hızlı ramleri aynı.

Adsız dedi ki...

sayın st rica etsek amatörlerinde anlayacağı bir şekilde resimli paylaşırmısın.

Feyzullah dedi ki...

evet resimli paulaşım yapar mısın rica etsek???

Symbian Türkiye dedi ki...

FP 2 yükleme anlatımını istediğiniz gibi hazırlarım.

ddelii dedi ki...

st bişi sorucam ben fp1 kullanıorum tel teli açarken titrio ama mesaj ve arama geldiğinde tel hiç bir şekilde ne sessizde ne genelde titremio fp2 bu düzelirmi yazılımdan mı kaynaklanıo ltfn cvp bekliorum

Feyzullah dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=qOrcdoLsFLo&feature=related



buradaki tema effektini atabilir misin?? CFW ye ben bilmiyorum nasıl atıldığını bilseydim atardım şimdiden teşekkürler

Feyzullah dedi ki...

ddelii o senin dediğin

ayarlara gir> kişisele gir> tercihlere gir> istediğin bir tercihin üstünde tıkla sonra kişiselleştire tıkla> aşağıya in titreşimli uyarıyı açık yap o kadar

Recep Salih ÖZ dedi ki...

ben de CFW yapma furyasına katılayım Recepsalih14@gmail.com gnderirseniz sevinirim :)

Symbian Türkiye dedi ki...

@79, gönderdiğiniz videodaki efektler Symbian^3 cihazlara uyumlu. Bu nedenle de yapamam.

@81, bana mı dediniz?

Feyzullah dedi ki...

ginede sağol uyumlu olup olmadığını nasıl anlıyorsunuz

Symbian Türkiye dedi ki...

Tema efektlerinin yapısı da birçok şeyle birlikte Symbian^3 ile değişti. Bu nedenle Belle - Anna ve önceki S^3 sürümlerinde bulunan tema efektleri S60v5 ile uyumsuz.

Adsız dedi ki...

ne zmn çkcak

Recep Salih ÖZ dedi ki...

@82 evet size dedim

Feyzullah dedi ki...

sağol admin kardeş o zaman güzel bi teme effekti koyar mısın?? lütfen!!!

ddelii dedi ki...

st ben onu yaptım ve telefonu açıp kapattım sonra olmadı bataryayı çıkarıp aynısını tekrar denedim yine olmadı bi çözüm var mı

Symbian Türkiye dedi ki...

@88, tüm dosyaları ekleyip, dediklerinizi de yaptıysanız; sorun başka bir yerde. Phoneix 2012 sürümünü yükleyip, onunla deneyebilirsiniz.

Feyzullah dedi ki...

ne zaman çıkacak?? bide güzel efekt eklediniz mi ??

Feyzullah dedi ki...

Qt sorunu olmasın ST admin!!!! bide GameAPI sorunu çözülebildi mi??

Adsız dedi ki...

dediğiniz her sey olsun dimi hazırlayın bakalım istediklerinizi koyun paylaşın laf atmak kolay

Feyzullah dedi ki...

farkın daysan önceki yorumlarıma bak kendim yapabilsem yapardım dedim önce dikkatli oku ata şendil ST admin senden ricam Qt sorunu olmasın çünkü oviden uygulama indiremiyorum :( :( :(

Adsız dedi ki...

st sabırsızlıkla beklıyoruz ne zamana cıkar bı gun verebılıyormusunuz

Feyzullah dedi ki...

ne zaman çıkacak???

Feyzullah dedi ki...

Fotograf:http://www.maxicep.com/attachments/107569d1329490712/ şurdaki gibiekranın yanından çıkan şeyi yükleyebilir misin???

Adsız dedi ki...

@33, 1 haftayı doldurduk üstad, önüne bir engel çıkmadı umarım.

Feyzullah dedi ki...

MİX EFFECT VİDEO:http://www.youtube.com/watch?v=YiT4lNGxo00&feature=player_embedded

LİNK:http://www.4shared.com/file/DB2lBNXV/Hybrid_Swyfe_by_joeyfrankiko.html

2. LİNK:http://www.multiupload.com/E67635UO4H

uygunsa bu effecti ekleye bilir misin rica etsem :(

Bide Bu sitede http://forum.donanimhaber.com/m_46099324/mpage_1/key_/tm.htm
bir sürü şeyler var alt tarfında onlardan bakabilirsin TV modu vs.

Feyzullah dedi ki...

4x4 menü yapabilir misin??

Feyzullah dedi ki...

öneri

http://www.yukleresim.com/images/pvAJ.png

Feyzullah dedi ki...

resimin olduğu CFW:


http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/t-c-k-v1-beta-3-c6-tabanli-cfw-cilgin-turkler-guclerini-birlestirdi-tum-rmler-343-541173.html


burdan bulursun özellikleri

Symbian Türkiye dedi ki...

Lütfen, istek üzerine ekleme yapmıyorum. Zaten o modların çoğu C5-03 için değil. Çalışmıyor. Denedim.

Feyzullah dedi ki...

tamam sağol ST kardeş ne zaman çıkacak FP2

Unknown dedi ki...

St çıkacağı zamanı söyleyebilirsen iyi olur calışma zamanımın yüzde 20 sini bu siteye bakmakla geçiriyorum

Feyzullah dedi ki...

ST kardeş ne zaman çıkacak kesin bir tarih var mı?????

Feyzullah dedi ki...

şuraya bi bak admin kardeş lumia 800 c5 03 te
video:http://www.youtube.com/watch?v=BTkq4lYmSws&feature=related

link:http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=59776.0

Symbian Türkiye dedi ki...

@105, bunu CFW'ye eklemem. Çünkü yetersiz ve Metro arayüzü ile alakası yok. İsteyen FLV olarak indirip deneyebilir.

Feyzullah dedi ki...

tamam admin kardeş ne zaman çıkacak kesin zaman belli mi bide TV modu oldumu ???

Unknown dedi ki...

C5-03 telefonumdaki bataryanın altındaki etiket silindi nokia servisi bunu yenileyebilirmi ?

Adsız dedi ki...

http://www.pdaviet.net/showthread.php?187727-CFW-RM-697-V-22-0-007-C5-03-by-Nikoabe incelersen iyi olur sadece rof2 dosyası değişiyor http://www.mediafire.com/?g3aa5xa2j9qpt3u 8 ev ekranı 10 uygulama var telefon hafızası 65 mb fakat orijinal firmwarede olan herşey var içinde stabil çalışıyor arayüz iyi daha iyi olabilirdi

Adsız dedi ki...

sayın admin bu gelice fertile ceres 2 de overclock yaptınmı misalen 600 mhzden 680 mhz e çıkartırmısın.

Adsız dedi ki...

çok yakında dedın bır ay oldu neredeyse barı bı tarıh versende ona gore beklesek demı

Feyzullah dedi ki...

ne zaman çıkacakkkk????

Feyzullah dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Feyzullah dedi ki...

http://mobilecorner.funkruti.com/2010/10/cfw-3-symbian-v52-for-nokia-5800-and.html

Adsız dedi ki...

"Fertile Ceres FP2'yi takip edenlere duyurumuz: Yazılımınızı v22'ye güncelleyebilirsiniz. FP2 sürümü v22 ile yenilenerek geliyor."

Facebookta yazmışsınız ama buraya tek satır bir not düşme olmamış. Biz ha bugün ha yarın çıktı cıkacak diye beklerken. FP2 gelecek diye yeni sürüme geçmeyip v21'li FP1'i kullanmaya devam ederken yaklaşık 3 hafta önce duyurduğunuz FP2 yaması birden v22'ye dönüyor ve gene bir bekleme aşaması ile karşı karşıya kalıyoruz...

resat dedi ki...

hadi beee ST admin ne zaman çıkacak v22 olsa bile çıksın artık tarih verebilir misiniz?? rica etsem

Adsız dedi ki...

artık kımsenın salladıgı yok sımdılık belle ıle ugrasıyorlar bu tamamen ıkıncı planda onun ıcınde kımseyı muhatap bulamıyorsunuz bı ıs yapıyorsun arkasında dur barı cokda sallamayın cıkmaz artık buu

Adsız dedi ki...

facebookdan takip ederseniz gelişmeleri hemen öğrenirsiniz,araştırma yapmadan kimseyi suçlamayın bu adamlar size ellerinden geleni yapmaya çalışıyor !!!

Adsız dedi ki...

Merak etme oradan da takip ediyoruz. Ama 10 martta developer sürümü çıkcak demiş 13ü oldu aksilik oldu gecikecek bile denmiyor. Ellerinden geleni yaptığını senden daha iyi biliyoruz da bu kadar insanın cevapsız bırakılmasıda hevesimizi kaçırıyor.

Adsız dedi ki...

ne zaman çıkcak yaa

CilginTurk1 dedi ki...

Ustaa ne zaman çıkacak gerçekten?Artık iyice sabırsızlanmaya başladık.Bu heyecana kalp dayanmaz :)

Symbian Türkiye dedi ki...

@107, FP2 üzerinde çalışmıyoruz ancak son çalışmalarda TV modu olmuştu.

@108, IMEI'nin bulunduğu etiketten mi bahsediyorsunuz? Bunun hakkında bir bilgim yok ancak deneyin.

@109, bilgi için teşşekürler. Geleckek yazılımlarımızda buradaki bazı özellikleri de dahil etmeye çalışacağız.

@110, İşlemci kullanımı arttırıldı. Ancak S60v5 cihazlara overclock yapmayacağız. Çünkü S60v5 cihazlardaki işlemcilerinin sınırı pek de yüksek değil, çok fazla performans artışı sağlayamaz, üstüne cihazı yakma ihtimaliniz de olur.

@121-120-119-118-117, Fertile Ceres Feature Pack 2, Ozone Preview sürümünden hemen sonra gelecek.

Adsız dedi ki...

Peki Yeni gelecek olan Feature Pack 2 v22 tabanlı C5-03 lere olacak mı? Bililendirirseniz sevinirim...