Blogger Widgets

23 Mayıs 2011 Pazartesi

C5-03 için 12.0.23 Güncellemesi Kullanıma Hazır!

Bu son haftalar gerçekten heyecanlı haftalar oldu. Üç farklı güncelleme hazırlandı Nokia tarafından. Symbian Anna, Symbian Belle ve 12.0.23, benim tabirimle Symbian Aurum. Öncelikle, önceki yazılarımın birinde bu güncellemeden bahsetmiştim. Neler getireceğini bazı yabancı forumlarda görüp, size göstermiştim. 

Çok geçmedi ve de bu güncelleme, Symbian Aurum, bizim için de kullanılabilir hale geldi. Benim bunu nasıl öğrndiğimi merak mı ediyorsunuz? Telefona hard format attım, tüm ayarlarım gitti. Ben de herşeyi kontrol ettim. Birden Sürüm Numarası kısmında 12.0.23'ü görünce eteklerim zil çaldı :) Aslında, ben bir erkek olduğum için etek giymiyorum o ayrı :D

Nokia Ovi Suite, benim bilgisayarımda internete bağlanamadığından onunla kuramadım, Software Updater ise şu anda "kullanılamaz" duruma gelmiş (herhalde meşguliyetten), PC Suite zaten emektar olmuştu; bu nedenle indiremedim.

Ama pek zaman geçmeden size ayrıntılı bir inceleme yapıcam.

Dediğim gibi, siz buna Symbian Aurum deyin. Daha havalı olur değil mi, tıpkı Android'ler gibi ^^

0 yorum: