Blogger Widgets

27 Mayıs 2011 Cuma

Nokia Masterpiece ve Nokia Stunts Melodileri!


Son projem ile karşınızdayım :) En sevilen Nokia Reklam müziklerini HD kalitesi ile topladım, tüm orjinal bilgilerini ve kendi kazırladığım albüm kapağını ekledim. Hatta isimlerini bile ben ekledim! Kısaca, müzik başlasın :)

Nokia Masterpiece, Nokia N8 videolarında çıkan müzik. Masterpiece ismine sahip olmasının nedeni; isminin anlamı gibi Nokia'nın başyapıtı olması.

Nokia Stunts ise bana yeteneklerimi hatırlatıyor :) Bu nedenle "Hünerler" anlamına gelen Stunts ismini ekledim :)



2 yorum:

^^X-RaY^^ dedi ki...

Nokia N8'in bir reklamı daha var ya hani "What will you do with it" diyen. Onun melodisini de böyle yaparsanız sevinirim. Stunts tam bana göre :)

Symbian Türkiye dedi ki...

Bulabilirsem koyarım. Teşekkürler ;)