Blogger Widgets

22 Ocak 2012 Pazar

Fertile Ceres C5-03'ünüz için Hazır!


Symbian Türkiye, Fertile Ceres'i gurula sunar! Özenle geliştirdiğimiz yazılımımızın ilk sürümü Fertile Ceres, artık indirmeye hazır. SCFW serisinin ilk sürümü olan Fertile Ceres, bir anlama Beta sürümü özelliğini taşıyor. Tüm gerekli yükseltmelerin hepsini içinde barındıran Fertile Ceres'deki en son yenilikler ise şunlar:

  • Televizyon tema efektleri eklendi.
  • Podcasting silindi.
  • QuickOffice silindi.
  • Ovi Müzik silindi.
  • Çevrimiçi Paylaş silindi
  • Ovi Senkronize silindi.
  • Sosyal ağlar silindi.
  • Adobe PDF silindi.
  • SplashScreen ve SysAp uygulamaları değiştirildi
  • USB varsayılan mod "Depolama" modu olarak değiştirildi.
Diğer yenilikler için buraya tıklayın.

Yazılım altında birkaç küçük hataya rastlandı. Cihazınız açıldığında bu hatalara lütfen dikkat edin.
  • Araçlar klasöründe "OTAsync" adlı uygulama mevcuttur. Kaldırılamaz. Ovi Senkronize yazılım kalıntısıdır. Mighty Jupiter ile kaldırılacaktır.
  • Tarayıcı hafıza kartınız olmadan açılmaz. (Bunun nedeni önbelleğin hafıza kartına alınmış olmasıdır)
  • ROMpatcher altındaki "Lower CPU mod" çalışmamaktadır.
  • Müzik Çalar altındaki "Müzik Mağazasına Git" seçeneği açılmamaktadır. (Müzik Mağazasının kaldırılmış olmasından kaynaklanmaktadır.)
Fertile Ceres için gerekli dosyalar:
v21.0.003 Çekirdek Dosyalar - Bu dosyaları Phoneix > Products > RM-697 klasörü içine atmanız gerekmektedir. Navifirm aracılığı ile ayrıca C00, ROFS2 ve UDA dosyasını indirmeniz gerekiyor. İndirmek için tıklayın.
Fertile Ceres UDA dosyası - tıklayın.
Fertile Ceres ROFS2 dosyası - tıklayın
Fertile Ceres Çekirdek C00 dosyası - tıklayın
Gerekli yazılımlar:
Phoneix 2011 sürümü - Tıklayın

Hazırlık

  1.  Öncelikle indirdiğiniz v21.0.003 Çekirdek Dosyalarını (RM-697.zip) kurduğunuz Phoneix yazılımının Products klasörüne atın. Program Files > Nokia > Phoneix > Products > RM-697 (Bu klasörü siz oluşturacaksınız) klasörü içine zip arşivindeki dosyaların hepsini atın.
  2. Navifirm'i açın. C5-03 > v21.0.003 > EURO 2 TR ile başlayan ve telefonunuzun rengine uyan (siyah ise GRAPHITE BLACK) ROFS2, UDA ve Core.C00 dosyalarını da indirip, Products > RM-697 klasörünün içine atın. 
  3. Cihazınızın içinden hafıza katını ve SIM kartını çıkartın. Şarjınız yüksek olsun. Depolama modunda bilgisayarınıza takın.
  4. Phoneix'i başlatın. 
Başlayalım

  • Cihazınızı taktıysanız, Phoneix'in File menüsünde bulunan Open Product'a tıklayın ve RM-697'yi seçin.
  • Connection menüsünden No Connection'u seçin.
  • Flashing menüsünden Firmware Update'e tıklayın.
  • Product Code kısmına, RM-697 CMT ile başlayan öğeyi ekleyin.
  • SW Version kısmında v21.0.003 yazdığından emin olun.
  • Dead phone USB flashing öğesini seçin.
  • Options butonuna tıklayın.
  • Açılan pencerede bulunan ROFS, Core.C00 ve UDA dosyalarını silin. 
  • İndirdiğiniz Fertile Ceres UDA dosyasını yüklemek için "Add" butonuna tıklayın, indirdiğiniz Fertile Ceres'e ait UDA dosyasını seçin ve


  • Type kısmına "Content", Use-case kısmına ise "Refurbish" i seçin, "OK"e tıklayın.
  • Fertile Ceres ROFS2 dosyasını yüklerken "ADD"e tıklayın ve seçin; type'ı PPM olarak belirleyin, Use-case'i ise Backup/Restore ile Refurbish olarak seçin.
  • Fertile Ceres C00 dosyasını ise seçin, type'ı Image olarak belirleyin,  Use-case'i ise Backup/Restore ile Refurbish olarak seçin.
Herşey tamam ise, "OK"a tıklayın ve "Firmware Update" penceresine geri dönün, "Refurbish"e tıklayın. Tıkladıktan sonra bir uyarı gelecek, uyarı geldiğinde; telefonunuzun bataryasını çıkarın, tekrar takın ve dokunmayın. Telefonunuz USB şarj beyaz ekran ile başlarsa ve bilgisayarınızda hiçbir hareketlenme olmazsa bataryayı tekrar çıkarın, takın ve "Kırmızı" yarım saniye kadar basın. Basılı tutmayın. Bu sefer "Erasing..." ve "ASIC CMT" şeklinde ibareler çıkacaktır; telefonunuz flashlanıyor demektir bu.

Telefonunuz açılır ve "Test Mode" ile "Local Mode" çıkarsa sakın dokunmayın geçecektir. "Phoneix Flashing Succeed!" uyarısı gelir ve telefonunuz açılırken "Fertile Ceres" logosunu görürseniz; telefonunuza Fertile Ceres yüklenmiş demektir.

Bundan sonra önce Yer ve Tarih ayarlarını girin, telefonunuzun bataryasını çıkartın ve Hafıza kartınız ile SIM kartınızı takın. Tekrar başlatın, telefonunuz Fertile Ceres ile kullanıma hazırdır. İyi kullanımlar.

219 yorum:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 219   Yeni›   En yeni»
Ghost dedi ki...

Ya öncekini dün attık bu hızlı geldi :D bunu atmak için üşeniyoruz Jumper versiyon ne zaman gelir *

Symbian Türkiye dedi ki...

Bu Class 2 CFW'ye göre (eğer ondan bahsediyorsanız) çok daha gelişmiş. :) Ama isterseniz yeni Mighty Jupiter versiyonunu bekleyebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Erdem abi Cfw yi başarılı buldum Tebrikler

Symbian Türkiye dedi ki...

Teşekkürler, yüklediniz mi?

Adsız dedi ki...

uda c000 ı falan siteye yüklemişsin ya onları ayrıca bide navifirmden indirmeye gerek varmı

bilal dedi ki...

abicim bi de c6 daki gibi kaydıraklı kilit aç butonunuda ekleseydin keşke..

Symbian Türkiye dedi ki...

@5, Evet, C00 dosyaları düzenlenmiş dosyalar, normal dosyaları indirmezseniz kabul etmiyor. Veya direkt olarak RM-697'ye Fertile Ceres'i de atın ve ayarları yapmadan Flash atın. Hiç denemedim o şekilde.

@6, Hayır, birkaç kez denedim fakat sistem hatası aldım.

Adsız dedi ki...

navifirm derken? nerden bulabiliriz bu navifirm'i?

Symbian Türkiye dedi ki...

İndirmek için: http://www.symbian-toys.com/NaviFirm.aspx

ahmet dedi ki...

anlamadaım şimdi şöylemi navifirmden orjinal dosyaları indircez uda falan filan sonra onları rm697 klasörüne atcaz sonra onları sırası gelince phonixten silip buradan indirdiğimix uda falan filan :) dosyalarını bulunduğu yerden seçicez bölemi ?

Symbian Türkiye dedi ki...

v21.0.003 dosyalarını indirin ve RM-697'ye atın; Fertile Ceres dosyalarını da kısayoldan RM-697'nin içine atın; Options'a gerek kalmadan da Dead USB flash atın. Ben böyle denemediğim için uzun yoldan anlatmıştım.

bilal dedi ki...

yüklemeye çalışıyorum bakalım nasıl olcak :)

Adsız dedi ki...

yükleyen varmı ? ben şuan indiriyorum

ahmet dedi ki...

konuda anlattığın veya yorumda anlattığının arasında bi fark varmı yorumdakini yaparsak risklimi

Symbian Türkiye dedi ki...

ikisi de riskli değil

ahmet dedi ki...

BENİM NAVİFİRM DE VERSİON OLARAK 21.0.3 FARKEDERMİ SEN KONUDA 21.0.003 DEMİŞSİN

bilal dedi ki...

@ahmet

farketmez ikisi aynı :)

Adsız dedi ki...

aynen benimde 21.0.3

ahmet dedi ki...

YA ALLAH BİSMİLLAH BAŞLIYORUM ELLERİM TİTRİYO ŞU ANDA ÇOK KORKUYORUM TELİME BİŞEY OLCAK DİE

Adsız dedi ki...

korkma birşey olmaz en fazla açılmaz sonra orjinal dosyalarla dead flash atarsın :)

Adsız dedi ki...

telefon test mode'da iken phoenix'de flash operation didn't start correctly diye bir uyarı alıyorum ne yapmam gerekir?

ahmet dedi ki...

Product Code kısmına, RM-697 CMT ile başlayan öğeyi ekleyin.


cmt ile başlayan bişey yok sadece crt var

Symbian Türkiye dedi ki...

USB kablonuzu çıkarın, bataryayı çıkarın ve tekrar başlayın.

ahmet dedi ki...

pardon crt yazmışım ctr olacak neden böle bunu seçsem olurmu

Symbian Türkiye dedi ki...

@22, RM-697 yazıyorsa ekleyebilirsiniz.

ahmet dedi ki...

bataryayı tekrar takıyımmı

ahmet dedi ki...

teşekkür ederim başlıyorum

Adsız dedi ki...

Keşke POLARBİT oyunları(ToonWarz,Iron Sight,Wave Blazer,Armageddon Squadron) ÇALIŞSA :S

ahmet dedi ki...

yükledim

Adsız dedi ki...

virgülüne kadar uyguluyorum ama flash operation did not start correctly uyarısını almaya devam ediyorum... ama telefon başlarken fertile ceres logosu geliyor. ne yapmalıyım ben şimdi?

Symbian Türkiye dedi ki...

Eğer cihaz açılırken Fertile Ceres logosu gelip sizden dil ve yer vs. seçmenizi istiyorsa tamamdır. Ancak tema beyaz mavi ise tam yüklenmemiştir.

bilal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
KhaoS dedi ki...

İndirdim, yükledim ve kullanmaya başladım gayet güzel gidiyor herşey. Görüntü gayet güzel, menü geçiş hızları ve kinetik kaydırma harika olmuş.

tekrardan elinize emeğinize sağlık üstadlar...

Adsız dedi ki...

tema nokia dark, iconlar klasik.

Adsız dedi ki...

@32 HERKES SIĞINAKLARA

bilal dedi ki...

kör oldummm :D

bilal dedi ki...

flaşmala sırasında hata aldım .s

The flashing failed. Do you want to retry the flashing?

HRESULT 0x8401f141 (-2080247487)

Flash: Boot rom was not detected after phone boot up. Unable to start flashing.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

videoları telefondan nasıl ulaştırabilirim biri 32 diğeri 64 mb mga ya girmiyor telefon

ahmet dedi ki...

bilal bende aynı hatayı aldım şöle yap: telin kablosunu çekmden bataryayı çıkar geri tak sonra kırmızı tuşa bas çek sonra hemen pc nden rety e bas eğer başka bi uyarı daha varsa tamam de ben öle yaptım

Recep Salih ÖZ dedi ki...

phnt ST ortak mı yoksa sadece ST mi

ahmet dedi ki...

ayrıca cfw yi yükledim wifi hassasiyeti süper çalışıyo dokunmatik süper kinetik kaymada öle sevmediğim yönleri: eğer defoult ikon kullanıyorsanız menüde ikonlar yamuk yamuk oluyor ama anna, belle gibi ikonlar kullanıyorsanız sorun yok haa bide tel inanılmaz hızlandı son birşey daha anna veya belle ikonlu beyaz (veya canlı renkli) temalarınız varsa lütfen paylaşın

LeoFrankLy dedi ki...

dostum yükledim ellerine sağlık

Symbian Türkiye dedi ki...

@40, yalnızca ST

Recep Salih ÖZ dedi ki...

nokia store da beach diye bir tema var belle ikonlu

Recep Salih ÖZ dedi ki...

tebrik ederim :) @38 e bakarsanız

Mu®aT dedi ki...

ben OPSTIONS'a tıkladığımda böyle bi hata alıyorum. neden olabilir.

http://b1201.hizliresim.com/t/q/20nlg.jpg

ahmet dedi ki...

@40 st nedir

Adsız dedi ki...

kırmızı tuşa basınca nerde olursak olalım kapat menüsü çıkıyor onu engelleyebildiğimiz bi mod var mı

Symbian Türkiye dedi ki...

@45, tüm sistemlerde formlar çalışmıyor. Düzeltmeye çalışıyorum. Videoları multiupload veya mediafire gibi bir siteye upload edip yollayabilirsiniz. Şimdi gerekli değil, boş zamanınızda da yollayabilirsiniz.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

symbian türkiye nin kısaltması

ahmet dedi ki...

herşey çok güzel süpersin symbian türkiye

Symbian Türkiye dedi ki...

@47, St Symbian Türkiye nin kısaltılmışı.

Symbian Türkiye dedi ki...

@48, bunu da engelleyeceğim, Mighty Jupiter'a kadar minör paketler sunabilirim.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

apps facebooktan da denedim 31.2 mb ta takılıyor yarın bilgisayar cezam da kalkıyor yarın atarım ayrıca bir profiliniz baksanız iyi olur etiketlenmişsiniz

Mu®aT dedi ki...

biri banada yardım edebilirmi. biraz acemiyim ama çok merak ediyorum bu CWY'yi @40.'daki gibi bi hatayla karşılaşıyorum

Recep Salih ÖZ dedi ki...

701 teslim ettiniz mi?

Adsız dedi ki...

video lar gözükmüyo yardım lütfen

Symbian Türkiye dedi ki...

Teslim edeli çok oldu.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

peki süre kısıtlaması var mı ne kadar bende çektiğim videoları yollasam hak elde edebilir miyim

bilal dedi ki...

@ahmet çok tşk kardeşim. oldu :)

symbian türkiye ayrıca teşekkürler.

ben yükledim 2 tane pürüz buldum sanki

1. si web e girince girilen sitedeki yazılar çok küçük gösteriyo ayrıca bi de sitenin kendi formatındaki küçük yazıları telefon sistemi ayrıca bi küçültünce baya bi zorluk çektim okumakta. yazılar birbirine gömülmüş gibi duruyo.
2. si temalardan 2 tanesi çalışmıyo bende hata weriyo.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

tarayıcı belle tarayıcısı mı

Recep Salih ÖZ dedi ki...

güç tasarrufu modu yok değil mi yeni cfw ye üstten kayan bildirim çubuğu eklenecek mi

bilal dedi ki...

@recep

tarayıcı aynıı. tasarruf modu yok.

bilal dedi ki...

::..TEMA..::
http://www.zedge.net/theme/1098661/?cep=3
ben yükleyip denedim çok güzel olmasada iyi yani :)
ayrıca bu siteden istediğiniz kadar tema, zil sesi, duvar kağıdı gbi şeyleri indirebilirsiniz ;)

oguz dedi ki...

emeğinize sağlık çok güzel olmuş:) fakat yazı fontu web tarayıcısnda çok küçük görünüyor yazılar birbirine girmiş gibi zor okunuyor orijinal yazı tipi olsaydı daha iyi olurdu

Adsız dedi ki...

bazı temaları uygulerken tema bozuk hatası veriyor .s

bulent dedi ki...

Phoneix yazılımı rar dosyası oldugu için calıstırıp kuramıyorum bu programı calıstırmak için ne yapmam gerekıyor

bulent dedi ki...

firmware update kısmına product kodu bolumune rm-697 cmt yazamıyorum nasıl yazılıyor biri yardım ederse cok makbule geçer

bilal dedi ki...

Avea hat üzerinden 0.facebook a girilmiyo. Uc browser ı kurdum nete girdim biraz siteleri gezdikten sonra çıkıp galeriye girdim 100 yakın yeni fotoğraf vardı demem o ki sitelerdeki tüm resimleri hafıza kaydetmiş =D telefonu yeniden başlattım eski haline geri döndü. Sensör açıkken ev ekranına gelip telefonu ters çevirdiğimde ortaya sevimsiz bi görüntü oluşuyo . Açıkcası ben bu cwfnin sadece mini QWERTY klavyesini sevdim. Wlan da ben bi değişiklik fark etmedim . Telefonun hızı eskisi gibi zannedersem, galeriden bi fotoğraf açtığımda o malum yükleniyo dairesi yine 2 ila 3 sn dönüyo. Dokunmatik güzel olmuş biraz daha hassas hale gelmiş . Bu sürümün iyileştirilmiş halini merakla bekleyecem :)

Mu®aT dedi ki...

ben şarj ekranını geçemiyorum. flashlayamadım bi türlü. bunun yolu yöntemi nedir

Adsız dedi ki...

Ben hiç böyle bişey yapmadım.Yapmayı istiyorum ama telefona bişey olmasından korkuyorum.Eğer biraz yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum =) Şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar.

ahmet dedi ki...

arkadaşlar cfw yi attım gayet güzel fakat pompatcher da biçok yama var onların ne işe yaradığını biri anlatabilirmi ayrıca @bilal tema güelmiş :)

ahmet dedi ki...

arkıadaşlar bu cfw de seni biri arıyor diyelim kırmızı btuşa basılınca iptal olmuyo sorun bendemi bide siz deneyin

Symbian Türkiye dedi ki...

@70, telefonunuzu Dead-USB Flasha hazırlayın, SIM kartı vs. çıkartın, Refurbish'e tıkladıktan sonra gelen uyarıda bataryayı çıkarın ve takın, şarj ekranı gelirse, tekrar çıkarın ve takın; hemen kırmızı tuşa basın Basılı Tutmayın. Biraz bekledikten sonra "Update Server Loading" veya "Erasing..." türü işlemler görürseniz Phoneix'te Flash işlemi gerçekleşiyordur.

Symbian Türkiye dedi ki...

@73, InstallServer yamasına gerek yok, onsuz da herşey yüklenebiliyor.

Open4All, X-Plore ile veya FileBrowser ile her klasörü görebilmenizi sağlar sistemdeki.

C2Z, C'ye eklediğiniz bir öğenin, Z'de görüntülenmesini ve telefonu yeniden başlatana dek o ayarları sisteme uygulamayı sağlar.

Call Logs, 365 gün arama kayıtlarının tutulmasını sağlar.

Center Text, "Seçenekler" ve "Geri" butonlarının ortalanmasını sağlar, öneririm.

ReadCRoot, Dosya Yöneticisin'de C sistem dosyalarını görebilmenizi sağlar.

Record Tone OFF, kamera sesini pasifleştirir.

Remove Charger Notes, "şarj oluyor", "Enerji tasarrufu" gibi uyarıları kapatır.

Remove Show Open Apps, seçenekler menüsünde sabit bulunan "Açık Uygulamaları Göster" öğesini kaldırır.

Restart Power Button, Yeniden Başlat ekler. Ama gerek yok, sistemde bulunmaktadır.

Short Multi Tap, iki veya daha çok ardarda dokunma arasındaki süreyi kısaltır.

Show Hidden Options, menülerde sistemin gizlediği seçenekleri gösterir. Örneğin Kamera'yı açarsanız "İkinci Kamerayı Aç" seçeneği belirir.

Show System Files, sistem dosyalarını gösterir.

Show Typed Password, girdiğiniz parolaların **** şeklinde değil de gerçek biçimlerinde çıkmasını sağlar.

Small Softkeys on Landscape, yan modda "Seçenekler" ve "Geri" butonlarının küçülmesini sağlar. Önerimdir.

Symbian Türkiye dedi ki...

@73, hayır; bu sorunu da küçük yama paketi ile halledeceğim.

ahmet dedi ki...

@76 abi süpersin yaa

ahmet dedi ki...

@75 süper yamalar teşekkürler

Adsız dedi ki...

arkadaşım güncellemeyi ne zaman çıkarırsın ayrıca gerçekten harika bir cfw olmuş tek sorun aramalardaki kırmızı tuş olayı umarım onuda en kısa zamanda düzeltirsin

süpersin symbian türkiye

bulent dedi ki...

arkadasım ıyıden ıyıye kafam karıstı nasıl yukleyecegımızı bır daha anlatır mısın baştan.code kısmına yazacagım zaman neither dp 01 nor dp 02 was found for the produch, or the produch cannot be identified hatası alıyorum ne yapmam lazım yardım lutfen

Symbian Türkiye dedi ki...

@80, Code kısmına birşey yazmayacaksınız, yanında bulunan "..." butonuna tıkladığınızda liste çıkacak karşınıza; RM-697 ile başlayan öğeyi seçeceksiniz.

ahmet dedi ki...

rom patcherdaki center text yamasını tavsiye ederim süper gözüküyo haaa bide lower gpu benzeri bi yama var one ?

Symbian Türkiye dedi ki...

Bu yalnızca 5800 gibi cihazlarda çalışan bir yama. FP 1 ile kaldırılacak :)

ahmet dedi ki...

TEŞEKKÜRLER FP1 NE ZAMAN ÇIKAR BİDE ÇIKINCA NASIL YÜKLENECEK GENE UĞRAŞCAKMIYIZ PHOENİX FALAN

Azer Baykuş dedi ki...

Yükledim çok güzel oldu sağol.

Berkay dedi ki...

4 tane rompatcher yaması bende çalışmadı. Ayrıca yükleme yaparken local de phoneix hata verdi retry dedim yine hata verdi ne olursa olsun fişi çektim açtım telefon açıldı hiçbir problem yok sistem açıldı temalardan bazıları çalışmıyor durumda. Ben gözle görülebilir bir değişiklik göremedim. Ama eline emeğine sağlık , bu C5-03 denilen cihaza sağlam bir cfw yüklenemeyecek ben bunu anladım :) Keşke zamanında 5800'ı tercih etseydim :)

ahmet dedi ki...

@86 bu sadece beta sürümü gelecek cfw yi görde öle söyle sağlam cfw falan die :)

Berkay dedi ki...

@87 inşallah dediğin gibi olur symbian-tr'de bu potansiyel var bidahaki sürümü heyecanla bekliyorum :)

Recep Salih ÖZ dedi ki...

açık mısınız

Adsız dedi ki...

Dostum add auto ekliyorum rompatchrda ama telefon kapanıp açılınca yine yapmam gerekyio

Recep Salih ÖZ dedi ki...

mart ayı gibi s60v5 e büyük güncelleme gelmiş nokia shop çalışanları kendilerine mail geldiğini söyledi

Symbian Türkiye dedi ki...

Yarın Nokia Shop'a gidesim geldi birden.

Symbian Türkiye dedi ki...

Şunu bir sorayım...

Recep Salih ÖZ dedi ki...

videoları hazırlıyorum bugün video çektik telefonu zorladık kalitaeli bir şey oldu onu da arkadaştan alınca göndereceğim

Symbian Türkiye dedi ki...

Bunu nereden öğrendin?

Symbian Türkiye dedi ki...

Peki :)

Recep Salih ÖZ dedi ki...

hatta belle gibi bir şey gelecek dediler de inanmadım belki de matrak geçiyorlardır :)

Recep Salih ÖZ dedi ki...

nokia shoptan ne oldu sordunuz mu

ahmet dedi ki...

vay yavrum :) mart ayını beklemeye başlayalım ama önce şu fp1 cfw güncellemesini bi çıkarsanız

Recep Salih ÖZ dedi ki...

nokia suite nokia suite yazılım güncellemesi gelmiş videoları atarken gördüm

Symbian Türkiye dedi ki...

Hayır, ama kesinlikle yarın gidiyorum. S60v5 Belle gibi mi olacak bilmiyorum, benim böyle birşeyden haberim yok. Gerçekten böyle birşey varsa, Symbian Türkiye'ye herkesten önce eklerim :)

Symbian Türkiye dedi ki...

Bu arada, hayırlı olsun. ST Rekoru kırdık. :)

Recep Salih ÖZ dedi ki...

102 den daha fazla yorum vardı ne açıdan tıklanma mı?

Adsız dedi ki...

aramalrdaki kırmızı tuş sorununu gidermenin bi yolu varmı

Recep Salih ÖZ dedi ki...

mga ya video yu veriyorum facebook tan konuşabilir miyiz

Symbian Türkiye dedi ki...

102'den daha fazla olan bir yazım mı varmış? Her neyse, ben yorum sayısının rekor olduğunu sanıyordum; ancak tıklanma olarak şu iki gün içinde en fazla ikinci tıklanan yazının 2 katı daha fazla tıklandı.

Symbian Türkiye dedi ki...

@104, Fertile Ceres Feature Pack (FP) 1 ile mevcut hataların hepsi giderilecek; 2-3 gün sonra çıkacak.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

katkıda bulunun tamamen gitmiş ben mobil den girilmiyo zannediyordum o zaman kişisel mail hesabınıza gönderiyorum

Recep Salih ÖZ dedi ki...

25 mb ı geçiyor mail de gönderemem

Symbian Türkiye dedi ki...

www.mediafire.com adresinden upload edemez misiniz?

Recep Salih ÖZ dedi ki...

http://symbian-tr.blogspot.com/2011/10/nokia-c5-03-icin-major-guncelleme-v21.html 134 yorum :) ama böyle giderse 200 ü geçer bu konu

Symbian Türkiye dedi ki...

Böyle giderse bir de foruma ihtiyacımız olacak aslında. Upload nasıl gidiyor?

Recep Salih ÖZ dedi ki...

deneyeyim facebook tan göndersem indirme varmı idi bilmiyorum rarlasam belki mediafire kayıt istiyordu galiba

Recep Salih ÖZ dedi ki...

ben iki yerden de deneyeyim hangisi önce olursa

ahmet dedi ki...

@111 @112 ne? ne oluyor ? banada anlatın :))

Symbian Türkiye dedi ki...

@115, yorumlar hızla arttığı için, kimin kimle konuştuğunu belirtmek amacıyla böyle konuşuyoruz. Twitter gibi :)

ahmet dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ahmet dedi ki...

onu biliyorum hani rece öz le video, güncelleme falan konuşuyosunuz ya onu diyorum

Adsız dedi ki...

valla hocam ilk defa cfw attım test mode dan sonra telefonu açtım kapattım bataryayı çıkardım bir sürü hata aldım en son telefonu normal bir şekilde açtıgımda fertile ceres yazıp ev ekranı geldi yüklendi ama sorun olurmu aralarda bazı işlemleri göremedim ben yaparken

Recep Salih ÖZ dedi ki...

linkler hazır mesaj attım sıra 603 te ama siz n9 u yayınlayın

LeoFrankLy dedi ki...

1 - Kilit ekranındaki saat küçülmüş sanki yada bana öyle geliyo .d
2- Temalardan 2 tanesi çalışmıyor bu pek sorun değil ama yinede insanın canını sıkıyor
3 - rompatcherdaki yamalar add auto kabul ediyor ama telefon yeniden başladığında yeşil olmuyor ve bir kaç tane yama çalışmıyor (zaten ne işe yaradıklarını bilmiyorum.d )
4 - ev ekranı yatay döndüğünde sağ üst köşede dikdörtgen biyer kalıyor çok kötü görünüyo aşırı öyle böyle değil anlatamam .d nfrt ettim ve sensörü kapattım .d
5 - orjinal tarayıcıda küçük yazılar okunmıcak derecede ( diğer tarayıcılarda problem yok sanırım )
6 - yüklü olarak gelen dosya yöneticisi ingilizce ve pek kullanışlı değilben x-plore ı tercih ediyorum yine.
7 - mesaj yazarken rakama basılı tuttuğumuzda mesela 2 yazıcaz 2 değilde a2 şeklinde yazıyo
8 - conversationda konuşurken 3 defa yanlışlıkla kamerayı açtım nasıl oluyor bilmiyorum ama açıldı.d
9 - yok .d

Özkan Çağlayan dedi ki...

bence bu cfw olmadı. Lütfen yanlış anlamayın beni elinize sağlık birşeyler yapmaya çalışıyorsunuz ancak bu süreci hızlı tuttunuz ve bazı şeyler eksik kaldı. O yüzden cfw hatalı ve bazı konularda geri kaldı. Şuan için class 2 cfw daha iyi duruyor. Sistem hızı yükselmiş dokunmatik hassasiyeti biraz artırılmış olabilir ancak eksik çok. Kullanıcılar kusursuz bir cfw ister bu böyledir çünkü :)

bülent dedi ki...

symbian türkiye söylediğiniz simgeyi tıklıyorum söylediğim yazı çıkıyor tamam diyorum o zaman karşıma liste çıkıyor ama liste boş rm-697 dosyası yada buna benzer bir dosya çıkmıyor nerde yanlış var yardımcı olur musun 2 gündür bu cfw ile yatıp kalkıyorum

olcay dedi ki...

@128 rm dosyalarını nerden indirdn

bülent dedi ki...

symbian türkiyenin verdiği navifirm den indirdim yanlış mi olmuş

bulent dedi ki...

(Fertile Ceres UDA dosyası Fertile Ceres ROFS2 dosyası Fertile Ceres Çekirdek C00 dosyası - tıklayın) symbian turkıyenın verdıgı bu lınklerden dosyaları ındırdım.bunun dısında navifirm den de C00, ROFS2 ve UDA bu dosyaları ındırmem gerekıyor mu?yoksa bunlar aynı dosyalar mı?yardım icin şimdiden cok tesekkurler

vedohan dedi ki...

Bence bu cfw için biraz acele edilmiş bu kadar sorun ile yüklemek yerine hataların giderilip son sorunsuz halde yayınlanmalıydı.

Adsız dedi ki...

orjinal yazılım gibi olmasını beklemeyin elbet çıkıcak hatalar ufakta olsa

ahmet dedi ki...

windows 7 de sorun çıkarıyormuş forumlarda falan görmüüştüm ama çözümünü bilmiyorum

ahmet dedi ki...

fp1 ne zaman çıkacak pazar gününe kadar yüklemeliyim yoksa ofw ye dönmek zorunda kalacağım :(

Recep Salih ÖZ dedi ki...

fertile bereketli verimli demekmiş de ceres in ne olduğunu bulamadım

Recep Salih ÖZ dedi ki...

arka plan değişti

Recep Salih ÖZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

OPTİOANS A TIKLADIĞIMDA DİĞER ARKADAŞLARIN DA DEDİĞİ GİBİ HATA ALIYORUM.YARDIMMMM!!

bülent dedi ki...

bende optionsa kadar geldim ama optionu tıkladığım zaman programfiles/nokia/phoneix/produch/c00 v02 buna benzer bir ileti alıyorum sorun nedir yardım lütfen

Symbian Türkiye dedi ki...

@133, videoyu birkaç yazılımla düzenlemek istesemde, donuklar oluşuyor. Videonun kendisinde mi var yoksa benden mi kaynaklanıyor?

@135 & 136, hatanın bulunduğu ekran görüntülerini yollayabilir misiniz?

Symbian Türkiye dedi ki...

@132, Fertile Berekt demek; Ceres ise Roma mitolojisinde bereket ve tarım tanrıçasının adı. "Bereketli Ceres" anlamına geliyor. Mighty Jupiter, "Kudretli Jüpiter", Sandy Neptune "Kumlu Neptün", Sage Minevra ise "Bilge Minevra" anlamlarında.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

videonun kendisinden kaynaklanıyor .

Adsız dedi ki...

minör paketler ne zaman yayınlanacak?

Symbian Türkiye dedi ki...

@140, birkaç gün sonra.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

videoyu ben vimeo ya verdim hazır duruyor hatta size mesaj da attım neyse şimdi 603 ü upload edeyim

onda pixellenme yok

Symbian Türkiye dedi ki...

N9'un üzerine sizin adınızı ve üst köşeye N8 logosunu koyuyordum, fakat birkaç yazılım da reklam uyarısı verdi. Onları ya satın alırım ya da kırar öyle eklerim. Şimdilik ben de YouTube'a upload ettim düzenlenmemiş halini. Ancak düzenlenmiş hali ile siteye koymayı düşünüyorum.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

peki ben de 603 ü paint te hazırlamaya uğraşıyorum. dün akşam 5'ten beri photoshop cs5 i arıyorum ama her sitede bir sorun çıkıyor varsa link verir misiniz. YouTube'ta adı ne olarak kayıtlı

Recep Salih ÖZ dedi ki...

buldum YouTube'takini ama vimeoda benim koyduğum daha canlı isterseniz oraya upload edelim http://vimeo.com/35585807

Adsız dedi ki...

'symbian türkiye' gelicek paketlerde kulaklık takarken ekrana gelem seçim menüsünüde kaldırabilirmisin direk tanısın istiyorum

Recep Salih ÖZ dedi ki...

bu da 603 25 dk sonra izlenmeye hazır olacak http://vimeo.com/35624153

Recep Salih ÖZ dedi ki...

yorum rekorunu da kırdık :)

Recep Salih ÖZ dedi ki...

şu an günde kaç kişi ziyaret ediyor blogu

Recep Salih ÖZ dedi ki...

http://vimeo.com/35624153 603 hazır

Recep Salih ÖZ dedi ki...

Facebook'tan konuşabilir miyiz

Adsız dedi ki...

http://b1201.hizliresim.com/t/q/20nlg.jpg işte options a girdiğimde bu hatayı olıyorum.bide dosyaları birleştirirken taşı ve değiştir mi diyoruz?

Symbian Türkiye dedi ki...

Birleştiriken derken? Daha önce RM-697 klasörüne birşey attıysanız hepsini silin. Onun üzerine verilen dosyaları ekleyin.

bülent dedi ki...

hata veren ekran görüntülerini hangi adrese göndereyim adres verir misin symbian türkiye

Adsız dedi ki...

ADMİN TELEFONUM AÇILMIYOR! yükleme yaparken yarıda kaldı ve ne yaptıysam devam ettiremedim telefonun kırmızı tuşuna basınca sadece titreşim var gerisi yok ekranda hiçbir haraketlilik yok tekrar yüklemeeyi denedim oda olmadı telefonu görmüyor pc ne yapıcam allah aşkına yardım et!!

Symbian Türkiye dedi ki...

@155, telefonun kırmızı tuşuna basılı tutmayın; yalnızca basın.

Şu şekilde yapın:

İndirdiğiniz dosyaları anlatıma uygun şekilde Phoneix'te reburbish aşamasına kadar getirin. "Dead USB Flash" seçeneğini aktifleştirin ve refurbish'e tıklayın. Şimdi uyarı gelecek; dediğimi yapın. Bataryayı çıkarın, takın ve kırmızı tuşa basın, basılı tutmayın; yani telefonu açarken basılı tutuyorsunuz ya, onu yapmayın. Sadece parmağınızı basın kaldırın. Şimdi birşeyler gelmiş olmalı ekrana; olmadıysa tekrar deneyin.

Symbian Türkiye dedi ki...

@154, www.imageshack.us veya www.tinypic.com adreslerine yükleyebilirsiniz.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

son durum ney videolar hakkında ben ikisini de vimeo ya upload ettim yazıya koymak için de html lerini vereyim de iframe kabul etmiyor

Recep Salih ÖZ dedi ki...

*ney değil de nedir

Adsız dedi ki...

admin faceden konuşalım?

Çamaçıkan Mehmet dedi ki...

Emeğine sağlık çok güzel olmuş bir tek şu kırmızı tuş meselesi bozuk oda olsun nazar değmez

Symbian Türkiye dedi ki...

@158, ben düzenleyerek eklemeyi düşünüyordum ama biraz erken yayınlamamız gerek sanırım. Bugün yazı olarak yayınlayacağım.

Symbian Türkiye dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ahmet dedi ki...

@161 evet oda olmasa dört dörtlük olacak umarım hemen çıkar

Adsız dedi ki...

açık mısınız Ben Recep bi facebook'a girin konuşalım

Adsız dedi ki...

Recep faceni versene

Adsız dedi ki...

Bende gördüğüm problemleri ileteyim...

- QT'yi kurarken "SWI error 0 e:\private\10202D56\import\packages\2001385\backup_registration.xml" hatası veriyor. Bileşenleri tam kuramadığım için fMobi çalışmadı.
- Aramızda deneyen varmı bilmiyorum. Web browser üzerinden youtubeden video izlemek istediğimde ses gelmiyor. Ancak real player üzerinden açarsam sesi duyabiliyorum.

Adsız dedi ki...

Ya bn yükledim ama telefon açılmadı galiba yalıs ykledim ne yapmalıyımm kardeşş acill ltfenn

Adsız dedi ki...

nokia radioya girdigimde hiçbir radyo kanalı çalmıyor bunu yeni çıkacak olan Ft 1 ile düzeltirsiniz umarım sabırsızlıkla bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

youtubeden video izlerken ses gelmiyor

ahmet dedi ki...

kardeş fp 1 ne zaman çıkacak

Symbian Türkiye dedi ki...

Peki, bunların hepsini düzeltebilmem için daha fazla zamana ihtiyacım olacak. Şimdilik şunlar tamam:

Tema efektlerinde bir hata bulunuyordu, düzeltildi.
Yazı tipleri düzeltildi.
Lower CPU clock kaldırıldı.
Bozuk temalar kaldırıldı.

LeoFrankLy dedi ki...

Dostum Rompatcher oto add oluyor ama yeşil olarak değil. mavi kalıyor onuda halledebilirmisin. birde şu kırmızı tuş arama kapatamıyoruz.d

LeoFrankLy dedi ki...

168. yanlış birşeyler yapmıssın herhalde navifirmden yanlış dosyları indirdin . telefonuna uygun olanları indir yazılanları tekrar tek tek dikkatlice uygula sorun olmaz. yine yapamazsan dead flash atarak telefonu diriltebilirsin

ahmet dedi ki...

@172 benim için tek sorun kırmızı tuş

Symbian Türkiye dedi ki...

@175, sorunun kaynağını halen bulamadım. StaticFeatures.dll den kaynaklandığını düşünüp birkaç kez farklı olarak değiştirdim ama işe yaramadı. Onu yapana kadar da FP1 çıkmayacak.

İyi haber de var. Adobe Flash Lite 4'ü portladım. Videolar çok daha akıcı. Daha fazla Flash içeriği oynatılabiliyor.

Adsız dedi ki...

Ya Rica etsem Filebrowser yerine X-plore yi birde photobrowserı gömebilirmisin

sefa dedi ki...

Bencede x plore daha güzel olur yapabilirsen, St den çok umutluyum valla :) Erdem abi sn kralsın :)

Adsız dedi ki...

c6 ev ekranı istiyoruz üstad :D

bulent dedi ki...

symbian turkıye verdıgın adrese hata veren durum fotolarını yukledım bır bakıp cevap yazar mısın yukleyım artık su fc yi

Adsız dedi ki...

@176, boşver kırmızı tuşu falan flashlite 4'ü ver sen bize :D

Adsız dedi ki...

ya ben republish e yada options a tıkladığımda hata veriyo!ilgilenin artık!!!

aydın dedi ki...

benim için çok karışık yapamam keşke daha basit olsaydı

Symbian Türkiye dedi ki...

@180, tamam da adresi burada paylaşmamışsınız ki.

Symbian Türkiye dedi ki...

@178, peki X-Plore'un tam sürümünü de eklerim.

Symbian Türkiye dedi ki...

@179, C6 ev ekranı üzerinde çalışıyorum. Şu an için yapabilecek tek kişi Symbianize'de bulunuyor.

Symbian Türkiye dedi ki...

@182, sizin sorununuz 152. mesajda bulunan görseldeki sorun mu?

Adsız dedi ki...

yapılabilicek bişeymi acaba o ev ekranı çok iyi olur başarırsan

Adsız dedi ki...

Ben yükledim.Yüklemez olaydım.Sensör ayarları çok kötü.Kırmızı tuşa bastığımızda direk güç yönetimi çıkıyo.2 tane tema bozuk.Telefon yatay pozisyonda ana ekran kötü durumda.Ama genel olarak Nokia C6 White teması iyi.Gereksiz şeylerin kaldırılması iyi olmuş.Conversations iyi olmuş.Yukarıda saydıklarım hariç gayet iyi..

Symbian Donna'da bütün bu buglar giderilirse daha hoş olur =)

Symbian Türkiye dedi ki...

@189, sensör ayarları düzeltildi. Bozuk temalar silindi. Conversations'un da Türkçe versiyonu eklenecek.

Adsız dedi ki...

O zaman çok hoş olacak.Bi de eklemeyi unuttum e-posta ayarlarında nokia messaging'e tıkladığımızda bi hata veriyo hafıza kartıyla alakalı.Bu arada font tipi de çok hoş olmuş.Emeğinize sağlık.Symbian Donna ne zaman çıkar ve bu güncellemeleri kaldırmak mümkün mü ? Yanıtlarsanız çok sevinirim =)

Adsız dedi ki...

Eklenmesini istediğim şeyler:
-Popüler temalar.
-Opera.
-Conversations(Türkçe)
-Ev ekranı değişimi.
-Son olarak conservations'ın yüklenmiş uygulamalar'da değilde direk mesajlarda aktif duruma geçmesi.
-OtaSync ve RnDTools'un kaldırılması.

Buglar :
-Nokia Messaging hatası.
-Youtube ses hatası.
-Güç yönetimi hatası.
-Sensör ayarları.

Bunları symbian donna'da gerçekleştirebilirseniz çok mutlu olacağım =) Biliyorum çok şey istedim ama sizin o yazılımcı elinizden bunlar çıkabilir =)

Adsız dedi ki...

telefonu fertile ceres yapmak için telefonun v20 olması mı lazzım yoksa v21 mi?

Symbian Türkiye dedi ki...

@193, v21 olmalı.

ysin dedi ki...

bi arkadaşta görmüştüm c6 ev ekranı çok güzel yeni sürü:)mde olursa çook süper olur hakkaten

Adsız dedi ki...

gösterilen herşeyi uyguladım fakat tema hala eskisi gibi görüntülerde gösterilen belle halini almadı

Adsız dedi ki...

Biz c5-03 çler olarak en çok fotoğraf çekmede sıkıntı yaşıyoruz diyebilirim:) virtual key adlı bi program var onu daha kullnışlı hale getirebilirmisiniz gömüp

Symbian Türkiye dedi ki...

@197, en gerekli yazılımlar haricinde bunun gibi yazılımları bir paket halinde de yayımlayabilirim. İstediğiniz paket yazılımlarını yorum olarak gönderirseniz değerlendirilip eklenecektir.

Adsız dedi ki...

Güncelleme yüklendikten sonra kaldırılabilir mi?

Symbian Türkiye dedi ki...

@199, orijinal sürüme dönmek için Nokia Suite'i bile kullanabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Nokia Suite nasıl kullanılıyor yardımcı olabilir misiniz?Orjinal sürüme dönmek için.

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 219   Yeni› En yeni»