Blogger Widgets

21 Ocak 2012 Cumartesi

Fertile Ceres'ten Beta Görüntüleri


Nokia C5-03 için hazırladığımız yazılımımız Fertile Ceres çok yakında Symbian Türkiye'de yayınlanacak. Fertile Ceres sürümü yayınlanmadan önce, Beta görüntülerini ve özelliklerini paylaşmak istiyorum.

  • Ekran yenileme hızı 40'a çıkarıldı. Yeni!
  • Oyun ve arayüz hızlandırıldı ve akıcı hale getirildi.
  • Batarya süresi uzatıldı.
  • Başlangıçta bazı uygulamaların önbelleğe alınması engellendi.
  • Heap boyutu arttırıldı.
  • Ekran dönüş hızı arttırıldı.
  • Arkaplanda bazı uygulamaların önbelleğe alınması engellendi.
  • FOTA önbelleği silindi. Yeni!
  • Tüm uygulamalar yüklenebiliyor.
  • Tarayıcı önbelleği hafıza kartına taşındı.
  • Geliştirilmiş Nokia Dosya Yöneticisi eklendi.
  • Dosya Yöneticisi ile SIS, SISX ve JAR dosyaların gönderim engeli kaldırıldı. Yeni!
  • Nokia 5800 ses codecleri eklendi. Yeni!
  • Müzik Çalar heap boyutu arttırıldı. Yeni!
  • Menü genişletildi.
  • Mesajlara "Conversations" eklendi.
  • Önbellek arttırıldı. Yeni!
  • Wi-Fi hassasiyeti arttırıldı.
  • Dokunmatik ekran hassasiyeti arttırıldı.
  • Tarayıcıda silinemeyen gereksiz klasörler kaldırıldı ve iki yeni kısayol eklendi.
  • Sistem yazı tipi değiştirildi.
  • Sistem geçiş efektleri değiştirildi.
  • Windows Phone 7 zil sesleri eklendi. Yeni!
  • Nokia N9 zil sesleri eklendi. Yeni!
  • Bold albümünden "Lumia" zil sesi eklendi. Yeni!
  • Mini-QWERTY klavye eklendi.
  • Symbian^3 Alfasayısal klavye eklendi.
  • Standart C++ kütüphaneleri yazılıma dahil edildi. Yeni!
  • Kinetik kaydırma geliştirildi. Artık Symbian^3 gibi. Yeni!
Ekran Görüntüleri







38 yorum:

Engin dedi ki...

Dostum sabırsızlıkla bekliyorum yarın felan yayınlıcakmısın?

Symbian Türkiye dedi ki...

Yarın veya Pazartesi günü yayınlamayı planlıyorum.

oguz dedi ki...

cfw yi attıktan sonra menü simgelerini klasik simgelere çevirebiliyo muyuz?

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet.

Adsız dedi ki...

süper ama sorun şu cfw nasıl atılır bilmiyorum !!! forumlardaki anlatımları ne kadar okusamda mutlaka kafama bişeyler takılıyo ve yapmaya korkuyorum sayın 'symbian türkiye' lütfen cfw çıkınca bana adım adım ayrıntılı bi şekilde anlatırmısın ben maxicep forum üzerindeki ahmetc503 lütfen yardımlarını bekliyorum

Talha Akbulut dedi ki...

Bugün yayınlar mısınız yoksa yarına mı bırakıcaksınız?
5800 GameApi'lerini yüklediniz mi?

Symbian Türkiye dedi ki...

Bugün yayınlayabilirim, birkaç şey daha eklemem lazım o kadar. Ayrıca QuickOffice, Podcast, Çevrimiçi Paylaş ve Ovi Müzik gibi şeyler kaldırıldı.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

ana ekran ve vidget lar ?

Talha Akbulut dedi ki...

GameApi'yi de denicem demiştiniz.

Adsız dedi ki...

ev ekranı varmı c6 vb.

Symbian Türkiye dedi ki...

@8, hayır henüz bunu ekleyemedim.

@9, GameAPI'yı denedim fakat çalışmadılar.

@10, Hayır, yok. (Şimdilik)

Adsız dedi ki...

5. yorumda bi arkadaşımızda demiş cfw atmayı bilmiyorum diye onun gibi aynen bende bilmiyorum atmayı. cfw çıkınca ayrıntılı bir anlatım yaparmısın? teşekkürler

ahmet dedi ki...

teşekkürler

Talha Akbulut dedi ki...

Ekran yenileme hızını 40'dan yükseltebildiniz mi?

Adsız dedi ki...

yükseltildi yazıyor. sabırsızlıkla bekliyoruz

Talha Akbulut dedi ki...

En son 40'a yükselmiş.60'a yükselticem diyordu.

Adsız dedi ki...

arkadaşım lütfen ama lütfen cfw çıkınca bizi navifirm falan uğraştırma bütün dosyaları rofs2 uda falan hepsini siteye upload edermisin bu benim için çok önemli çünkü telimi geçen navifirm yüzünden bozacaktım

Adsız dedi ki...

swipe to unlocksuz olarakta ekleyebilir misin orjinal kilit ekranı daha güzel

Symbian Türkiye dedi ki...

Swipe to Unlock henüz eklenemedi zaten.

Talha Akbulut dedi ki...

Bugün saat kaç gibi yayınlarsın?

Symbian Türkiye dedi ki...

Şu anda upload'a başlayacağım. Uzun sürebilir.

Adsız dedi ki...

woww bu gece atıyorum o zaman kardeşim bütün dosyaları eklermisin lütfen navifirm olunca titriyor açılmıyor

Talha Akbulut dedi ki...

Dosyalar büyük mü yaklaşık ne kadar sürer?

Adsız dedi ki...

inşallah kotayı doldurmaz

ahmet dedi ki...

ne zaman çıkacak

Adsız dedi ki...

beklemedeyiz.d

Adsız dedi ki...

arkadaşlar öncelikle merhaba bu gün (22.01.12) symbian türkiye adlı sitede carla adlı cfw yayımlandı

Beğendiğim yönleri
1-) kinetik kayma süper (kasma yok)
2-)wi-fi çekim hassasiyeti geliştirilmiş
3-)tel acayip hızlanmış(n8 gibi veya onun benzeri işlemcisi yüksek teller)
4-)dokunmatik hassasiyeti artmış
5-)tel hafızası 67mb olarak geliyor ve ram kullanmımı oldukça iyi
6-)tel hackli ve birçok yama olarak geliyor (rompatcherda)
BEĞENMEDİĞİM YÖNLERİ
1-)örneğin müzik çalar dasınız kırmızı tuşa bastığınızda eskisi gibi ana ekrana atmıyor kapat yeniden başlat genel falan filan o çıkıyo işte
2-)menü de anna veya belle ikon kullanıyorsanız sorun yok ama eğer başka bir ikon kullanırsanız ikonlar yamuk yamuk oluyor(anna veya belle ikonlar süper gözüküyor) (aslında çok yamuk yamuk da değil gözünüz alışırsa oda güzel)
3-)yazı tipi



beğendiğim ve beğenmediğim yönlere daha da ekleyebilirim (özellikle beğendiğim ) ama şimdilik bu kadar yeter sonuç olarak c503 üm adam oldu herkese tavsiye ederim symbian türkiye ye teşekkürler symbian türkiye carla cfw bide bana açık renkli güzel anna ikonlu veya belle tema verirmisiniz
aynen katılıyorum ayrıcaaa telle konusunca kapanma tuŞu aramayı sonlandırmıyor vveee bi uygulamdan çıkmak için geri geri gerii demekten başka çareniz yok kapanma kırmızı tuşu işlevini yitirmİşşşşşş

Symbian Türkiye dedi ki...

İlk Fertile Ceres FP 1'de bu hatalar düzeltilecek :)

Adsız dedi ki...

Fertile Ceres FP 1 bu sürüm ne zaman çıkıcak ? suankini yüklemeyi düşünüyorum begenmeme gibi bi durum karşısında geri döndürme imkanı warmı? ha birde yorumlara bakılırsa kesinlikle yüklenmeli bir sürüm olduqu kanısındayım aslında.

Adsız dedi ki...

Ben yükledim.Yüklemez olaydım.Sensör ayarları çok kötü.Kırmızı tuşa bastığımızda direk güç yönetimi çıkıyo.2 tane tema bozuk.Telefon yatay pozisyonda ana ekran kötü durumda.Ama genel olarak Nokia C6 White teması iyi.Gereksiz şeylerin kaldırılması iyi olmuş.Conversations iyi olmuş.Yukarıda saydıklarım hariç gayet iyi.

Adsız dedi ki...

bunu yaptıktan sonra yeni çıkan fw leri atamıyo muyuz ?

Adsız dedi ki...

admin yüklerken işlem yarım kaldı ve telefon artık açılmıyor. kırmızıya basınca sadece bir titreşim war gerisi yok. tekrar yüklemek istiyorum en aznından makine açılsın die fakat pc telefonu görmüyor nolur bana yardım et!

Adsız dedi ki...

YAW BİRİ YARDIM ETSİN NE OLUR

BİROL YILDIZ dedi ki...

dOnna hakkında bir gelişme var mI ACABA

Adsız dedi ki...

symbian türkiye cfw atınca telefonun garantisi gidiyomu? bide cfw nasıl atılır. pek bilmediğimden atmaya korkuyorum.

Adsız dedi ki...

garanti gider ama ofw atarsın geri gelir

Adsız dedi ki...

uğultu

Adsız dedi ki...

bu yazılım c5 06 içinde uygun mu ve ne zaman upload yapacaksınız?