Blogger Widgets

17 Ocak 2012 Salı

C5-03 CFW (v21.0.003 - Class 2)

Nokia C5-03 için yeni bir CFW yayınlandı. Geleceği olduğunu gördüğümüz bu CFW'yi diğerlerinden ayıran özellikler ise Türkçe dilni barındırması ve v21.0.003 sürümü üzerine kurulu olması. CFW, vedohan tarafından geliştirilmiştir.

Class 2 CFW'sinde yapılan radikal değişiklikler şunlar:
  • Güç tasarruf modu sayesinde uzun batarya ömrü.
  • Özgürce uygulama yükleyebilmek için dahili InstallServer.
  • Otomatik My Nokia kaydı kaldırıldı.
  • Önbellek arttırıldı.
  • RomPatcher v3.1 ve güncel yamalar.
  • Tarayıcı önbelleği hafıza kartına taşındı.
  • Mesajlarda Conversations eklentisi.
  • SMS gelen sayısı 999'a çıkarıldı.
  • Değiştirilen tema efektleri.
  • Değiştirilen sistem yazı tipi.
  • Ekran dönüş hızı arttırıldı.
  • Eklenen popüler temalar.
  • Türkçe dil desteği.
  • v21.0.003 tabanlı.

CFW için gerekli dosyaları buradan indirin. C5-03 için nasıl CFW kurulacağını bilmiyorsanız burada bulunan yazıdaki talimatları okuyun.
CFW için gerekli dosyalar yalnızca CORE, ROFS2 ve UDA dosyalarını içermektedir. Tüm sistem dosyalarını indirmek için Navifirm adlı yazılımı kullanarak Nokia C5-03 EURO2 TR v21.0.003 dosyalarını indirin.

27 yorum:

Özkan Çağlayan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Talha Akbulut dedi ki...

Symbian^Nimble'da N8 kilidi vardı. Bunda da var mı acaba?

vedohan dedi ki...

Hayır yok orijinal kilit

Talha Akbulut dedi ki...

Teşekkürler ''vedohan'' Cfw size mi ait?

Adsız dedi ki...

o resimler gerçek mi yani 4 tane ana ekran eklenebiliniyor mu?bileşen eklenebiliniyor mu ?

vedohan dedi ki...

Evet cfw bana ait görülen herşey gerçek şu anda kullanıyorum çok güzel bence çok degişiklik yapmak istemedim hem orijinaldan kopmak istemedim sade ve güzel

Adsız dedi ki...

vedo seni burda da buldum kardeşim :D ben melihcaneker1 :D

Adsız dedi ki...

bu cfw leri nasıl yapıyorssunuz söylesenize bizde kendimize göre ayarlayalım

emreb dedi ki...

k.bakmayın birşey sorcam.bu rm-697 içindeki dosylar bu cwf den indirdiklerimizmi .yoksa navifirmden indirilenmi .hangisi anlamadım.teşekür ettim

vedohan dedi ki...

Navifirm den RM-697 indirip sonra linkdeki dosyalar ile degiştireceksin rar içindekiler add yapacaksın

HomeFront dedi ki...

bu iş ne kadar tehlikeli acaba. ya da yükleme sırasıdna bir problem ile karsılasıp yükleme yarım kalırds yapılmalı ?

emreb dedi ki...

teşekürlerr.

Adsız dedi ki...

phoenix optionsu açarken checksum hatası veriyor ne yaptıysam olmadı .s

vedohan dedi ki...

dead phone ile yapıp sonra options gireceksin Phoenix Service Software 2011.38.003.46817 ile

Adsız dedi ki...

bunu usb kablosu olmadan yapamıyor muyuz?

vedohan dedi ki...

data kablosu olmadan yüklenmez

Recep Salih ÖZ dedi ki...

widget ekleniyo mu harbiden

mustafa dedi ki...

phoneix 2010 ile atmamızda sakınca var mı ?

Adsız dedi ki...

Usta C00 adlı dosyayı ekliyemiyoruz phoenixe nasıl eklicez onu ? Content ppm felan söleseniz ?

mustafa dedi ki...

bi cevap yazsanız yaa ?

vedohan dedi ki...

prd.core.C00 image/backup/refurbish şeklinde olacak

Adsız dedi ki...

dead phone işaretli değil yardımcı olursanız sevinirim nasıl işretliyebilirim

Adsız dedi ki...

navifirmde en sağda dakilerin hepsinimi indirecez euro t2 yi seçtikten sonra

Adsız dedi ki...

dostum ev ekranı öyle olmadı benim?

Adsız dedi ki...

ben daha önce yazılım güncellemiştim şu an yazılımım 22.0.007 ben Nokia C5-03 EURO2 TR v22.0.007 dosyasını mı indireceğim

Unknown dedi ki...

bu cfw türkçemi

Adsız dedi ki...

link kırık