Blogger Widgets

26 Ocak 2012 Perşembe

Nokia 603 ve Nokia N9 Video İncelemeleri


Symbian Türkiye yazarı Recep Salih Öz tarafından yapılan Nokia 603 ve Nokia N9 video incelemeleri karşınızda. Video incelemeler boyunca, ki bu gerçekten biraz vaktinizi ayırmayı gerektiriyor, her iki telefonun en ince detaylarını izleyebilirsiniz. Eğer bu aralar yeni bir Nokia almayı düşünüyorsanız; fiyat/performans birincisi Nokia 603'ün ve tasarım ve performans lideri Nokia N9'un inceleme süresince neler yapabildiklerini görebilir ve kararınızı değiştirebilirsiniz.

Nokia N9
1 Ghz işlemci, 8 MP Kamera, MeeGo 1.2 Harmattan işletim sistemi ve harika tuşsuz tasarım. 16 GB modelin fiyatı ise 1550 lira civarı.

Nokia 603
1 Ghz işlemci, 5 MP kamera, Symbian Belle işletim sistemi ve oldukça renkli eğlenceli tasarım. Fiyatı ise 650 lira civarı.

Recep Salih ÖZ tarafından gerçekleştirilen incelemeleri umarız beğenmişsinizdir ve size yararlı olmuştur. İncelemeler hakkında fikirleriniz varsa, hiç vakit kaybetmeden bir yorum bırakın!

16 yorum:

Engin dedi ki...

elimde c5-03 var alalı 5 ay felan oldu ve çok temiz kız gibi baktım :) satıp 603 felan almaya çalışssam üste ne kadar vermem gerekir acaba 603 sıfır veya ikinci el olabilir bilen biri bilgilendirebilirmi

asq! dedi ki...

Symbian Carla CFW ne zaman geliyo ? :)

hiç konuşmayan adam ilk kez dedi ki...

selam , ben,mde senin gibi bi c5-03'üm var . arka kapakta rahatsız edici bi çizik var . telefonun bu parçasını bulabilir miyim ? nerden bulabilirim ? :)

Symbian Türkiye dedi ki...

@1, alacak olan birine C5-03 300 TL'ye satılırsa iyidir. Tabii çok temiz kullanılmışsa. 603, Teknosa'da 680 lira. En pahalı bulacağın budur. 380 TL üstüne koyman gerekir.

@2, bir önceki yazıyı okudunuz mu?

@3, Nokia mağazalarına sorabilirsiniz. Eğer yoksa, herhangi bir telefoncudan da bulunabilir.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

Adım çok fazla geçiyor :( bir konuşabilir miyiz

Recep Salih ÖZ dedi ki...

Ayrıca çekimler C5-03 ile yapılmıştır o yüzden algı ve renk bozukluğu oluşabiliyor bundan sonraki videolarımızda daha kaliteli bir çekim yapacağız

Çamaçıkan Mehmet dedi ki...

xperia neo v'yi inceleyebildiniz mi? 603'ten çok farkı yok ama 200tl fiyat farkı var.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

Maalesef fakat benim ilgi alanım Nokia'nın akıllı telefonları Galaxy Note filan kullandım fakat bir inceleme gözlüğüyle bakmadım.

bilal dedi ki...

603 bana daha çok cazip geldi hem fiyat hem performans hemde kibar duruyo yani n9 gibi çok kaba deil n9 çok daha pahalı işlemci hızları aynı olmasına rağmen.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

N9 mu kaba :) hiç N8'i görmemiş gibi konuşuyorsunuz tank gibi telefon hele kamera çıkıntısı var ya. Açıkçası benim şu ana kadar rastladığım en mükemmel telefon tasarımı n9'un tasarımı.

kenan dedi ki...

ben nokia n 8 kullanıyorum sayın yorumcu salih bey nokia telefon yorumlari yapıyorsunuz n 8 in neresi kaba telefon geçen yıl çıktı hala rakibi yapamadılar lütfen

Recep Salih ÖZ dedi ki...

Benim kendi görüşümdür sizin görüşünüze de saygı duyarım fakat N8 bana kaba geliyor nedense tasarım açısından.Ben de görüşümü belirttim.

bilal dedi ki...

@recep bilmiyorum bana kaba geliyo cepte taşınması konusunda. benim bundan sonra alacağım telefon sony ericson xperia play (bu telefonda büyük ama tasarımı çok hoş ++) olacak nokia dan artık bıktım en çok o doodle jump christmas diye bi sürümü vardı onu c5-03 e uyumlu olanını bi türlü bulamadım yükleyemedim takıntı haline geldi :) açıkçası artık c5 ten tiksinmeye başladım ki bu nokia yı da içine alıyo:)

Symbian Türkiye dedi ki...

@13, Doodle Jump'ın Noel, Mezarlık, Orman, Uzay ve daha fazlasının olduğu bir sürümü Nokia C5-03 için de mevcut. Nokia Mağaza'da bulunmuyor, bulmak da zor. İsterseniz paylaşabilirim.

Bana göre bir telefonun ekranın büyük olması (belli bir ölçüde) sorun değil. Kenarları yuvarlatılmış dikdörtgen ve benzeri olan cihazlarda büyük ekran güzel durmuyor çünkü kenarları kasayı çok büyütüyor. Bkz. Samsung Galaxy Not, Galaxy SII HD LTE... Ancak Nokia N9 bana çok hoş görünüyor. 4.5"ten küçük güzel tasarımlı telefonlar alınabilir. Nokia N9, Lumia 800 ve Sony Erricson Xpreia ION aklımda olanlardan bazıları. Samsung'u ise düşündüğüm pek söylenemez. Bana klon telefonlar gibi geliyor hepsi.

Recep Salih ÖZ dedi ki...

paylaşırsanız çok iyi olur sıkıldım artık bu doodledan 64 bin puan yaptım artık daha yukarısına çıkamıyorum

bilal dedi ki...

@st :) biliyorum onu deluxe versiyonundan bahsediyorsun . Ben ondan sıkıldım zaten christmas versiyonu en güzel olanı.
@recep ben moda 98 bin skor yaptım