Blogger Widgets

30 Ocak 2012 Pazartesi

Fertile Ceres FP 1 Çok Yakında


İlk nesil Fertile Ceres'ten sonra belli hataları gideren ve yükseltmeleri içeren Fertile Ceres FP1 sürümü çok yakında indirmeye sunulacak. Fertile Ceres C5-03'ünüz için Hazır adlı konuya yorum yapmamanızı, 200. yorumdan sonraki yorumların gösterilmediğini söylemek isterim. Fertile Ceres ile ilgili sorularınız veya istekleriniz varsa, bu konu üzerinden yorum ile bildirin.

Feature Pack 1, 2-3 gün içerisinde sunulacak ve şu yeniliklere sahip olacak:
  • Bozuk temalar silindi
  • File Browser uygulaması kaldırıldı
  • Tema efektlerindeki sorun giderildi
  • Tarayıcıdaki font sorunu düzeltdildi
  • OTAsync kaldırıldı
  • FlashLite 4 sürümü eklendi (ancak BUG mevcut)
  • Tema efektleri değiştirildi
  • Ekran dönüş hızı hatası giderildi, şimdi çok daha hızlı
  • LowerCPU Clock yaması kaldırıldı
  • RAMblow eklendi
  • X-Plore eklendi
Şu anda üstünde çalışılan hatalar:
  • Güç menüsünün her katmanda çıkması
  • Ana ekranın dönmesi
  • Tarayıcıdaki Flash içerikten ses gelmesi
  • Türkçe Conversations yalnızca Mesajlar içinde görünecek.

119 yorum:

Adsız dedi ki...

C6 Ev Ekranıda Olsun

Adsız dedi ki...

•Swipe-to-unlock olursa harika olur

•Sistem zil sesleri, Nokia N9 zil sesleri ile değiştirilsin

•Orijinal Nokia N9 duvar kağıtları sisteme kurulu halde gelsin

Kolay Gelsin Hocam Birde Kamera FSB Artırsanız Güzel Olur..

mustafa44 dedi ki...

arkadasım saydıklarının yanına bıde bu hataları eklersen sevınırım
1-herhangı bı uygulama acıkken kırmızı tusuna basınca telefonu kapat ıabresı cıkıyor
2-bazı arkadaslar telefonu internet ve facebook ıcın alıyor ovi ve telefon ıle gelen orjınal facebooku da eklersenız cok guzel olur

Mu®aT dedi ki...

bu sorun sadece bendemi var bilmiyorum ama telefon ile çektiğim videoları oynatırken donmalar oluyo. ileri sardığımda kilitlenip kalıyo.

emreb dedi ki...

orjinal sürüme dönmek için nokia suiti kullanabilrimiyiz yoksa bu şekilde flash atarakmı yapılmalı tekrar

Symbian Türkiye dedi ki...

@1, bunu henüz yapamadım.

@2, sistemde Windows Phone ve Lumia sesleri hazırda bulunuyor. N9 zil seslerini de ekleyebilirim. Aynı zamanda orjinal duvar kağıtlarını da gömebilirim.

@3, 1. sorunu düzeltmeye çalışıyorum. İkinci olarak da güzel bir Facebook uygulamasını gömebilirim.

@4, bilmiyorum. Oynatılan videolarda böyle bir sorun yok.

@5, Evet, Nokia Suite'i açın, telefonunuzu takın ve "Yazılım Güncelleme" sekmesinde gelen uyarıda v21.0.003 ile güncelleyin. Orjinal sürüme döndünüz.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

yaw şu yatay ekran symbian^3 menüsü olsa.... başka bişi istemiyorum... s60v5 te çok çirkin yaa. :/

Symbian Türkiye dedi ki...

@8, Yatay ev ekranı sorunu düzeltildi.

Kırmızı tuşun eski işlevinin de yerine getirilmesi halinde Mini QWERTY klavye gidecek.

Adsız dedi ki...

Gitsin Kardes Kırmızı Tuşun İşlevi Daha Önemli.Yeni Cıkacak Fertile Ceres"te 2. yorumu yapan arkadasin dedigi gibi kamera fsb artırırsanız güzel olur.
Çok Teşkkür Ederim Bu Arada İlgilisiniz Telefonu Aldigima biraz pişmandim oda gitti saolun var olun elinize yürüğinize saglık.

Unknown dedi ki...

@9, cidden mi ya =) şimdi menü yatay ekrandayken seçenekler ve çıkış butonu aşşağıda mı kalcak??

Unknown dedi ki...

bencede mini qwerty gitsin zaten kullanışlı diil.... Kırmızı tuş eski işlevine dönsün böle çok can sıkıcı.s

Adsız dedi ki...

kırmızı tuş sorunu halledildimi ?

Symbian Türkiye dedi ki...

@13, evet, halledildi.

Symbian Türkiye dedi ki...

@11, hayır. Ev ekranı yatay mod sorunu düzeltildi. S^3 yatay menüyü Mighty Jupiter sürümünde eklemeyi planlıyorum. MJ ile tamamen farklı bir şekilde en baştan başlanacak ve bu altyapı S^3 menüsünü kullanabilmemize izin verecek.

Adsız dedi ki...

ya bide şu ev ekranı c6 daki gibi olsa süper olur :)

i love symbian tr . dedi ki...

Mighty Jupiter ne zaman gelir ?

Unknown dedi ki...

hmm anladım.. Peki napalım şimdilik bunada şükür :D
bu arada harbiden elinize sağlık, telefonumu sevmeye başladım =)

ha bu arada polarbit oyunları çalıştıracak sistem bu cfw ye gömülmüyor mu? hani XM fw sinden alınıp flan.. (çok saçma bişi dediysen kusuruma bakmayn =) saçmalayabiliyorum arada )

adsız dedi ki...

tema efekti olarak tv tema efekti kullanılmasın . gerçekten çok kötüytü . :D

Symbian Türkiye dedi ki...

@18, MJ altyapısında C6 CFW'si rahatlıkla portlanabilecek. Şimdilik çalıştıramadım.

@19, Nexus efektlerini kullanıyorum. Android 2.3 Gingerbread gibi.

Unknown dedi ki...

@19, harbiden ya o ne biçim bi efekt =)

ya bi tema buldm wp7 teması accayip süper oluyo =) (bence tabi.d) hele bide c5-03 ünün üstü siyah altı turkuaz olanlara acayip gider.d iconlar flan çok hoş.

Unknown dedi ki...

ya baba, bu FP-1 bu gün gelirmi??

Adsız dedi ki...

Mighty Jupiter ne zaman gelir ona göre yükleyelim?

Adsız dedi ki...

Harbiden SymbianTürkiye Donna Cwf Ne Zman Gelir Ona Göre Plan Program Yapayim?

Symbian Türkiye dedi ki...

@23^24, Mighty Jupiter veya diğer adıyla Donna CFW, çok sonra gelecek. Bir veya iki ay sonra.

Adsız dedi ki...

donna yi sabırsızlıkla bekliyorum ama fp1 şuan için daha önemli kampa gidicem gitmden yükleyebilsem keşke ya:) yarın akşama kadar çıkar inş :)

LeoFrankLy dedi ki...

4. Ewt video izlerken real playerda ileri sarınca 2 saniye gösteriyor sonra donuyor

Symbian Türkiye dedi ki...

@27, Dediğinizi FP1'de deneyeceğim. Sorun varsa, neden kaynaklandığını bulup, düzeltirim.

LeoFrankLy dedi ki...

Kulaklık çıkınca müzik durmaması gibi bi olayıda var bu c5-03 ün oda halledilebilirmi acaba

Symbian Türkiye dedi ki...

Bu her cihazda böyle zaten.

mustafa44 dedi ki...

bu arada elınıze emegınıze saglık sziden faydalalnan herkes adına tesekkur ediyorum :)

Azer Baykuş dedi ki...

Kırmızı tuş sorunu düzeltilirse iyi olur ve daha çok evranı gömmende güzel olurdu.

X dedi ki...

C6 Ev Ekranı cidden aşırı hoş olabilirdi.Bunu halledip 2-3 gün içinde çıkarabilirseniz güzel olabilir.

Unknown dedi ki...

Herkesin istekleri genelde aynı ben farklı önerilerde buluncam.d mesela; güvenlik kodu doğru yazıldığı anda çat diye açılsa,,, Telefonun kilit açma tuşuna basıldıktan sonra "kilit aç" butonu kalksa direk açılsa,,, ya bide bişi daha var ama bu nekadar yapılabilir bişi bilmiyorum ama söliyim yinede bakarsınz bi yolu vardır.d.d şu nokianın, telefonun yanıda beleşe verdiği tek tuşlu kulaklığn o lanet tuşuna basıldığında müzik dursun yada tekrar çalsın olmadı bi sonraki şarkıya geçsin hadi oda olmadı sesi kapatsın ya.. lan oda olmadıysa nokia o tuşu alsın ebe...** başka bitelefona taksın ;)

Adsız dedi ki...

sayın symbian türkiye cfw (hackmi) oluyo. Eğer öyle değilse cfw atınca telin garantisi gidiyomu. Bide pek anlamıyorum cfw konusunda o yüzden korkuyorum atmaya bana biraz yardımcı olurmusunuz.

Adsız dedi ki...

valla üstadım benım tek isteğim arttırabılırsen kamera fps sini artırabilmen,5 mp kamerası var 3.2 lik 5800 dan berbat video kaydı yapıyor,tamam belki lens farkı var ama,yınede bizimki 5mp ya en azından 15 fps yi 20 bilemedın 25 yap kurban olurum sana,vede çok kolay geşsın,eline koluna aklına sağlık

Symbian Türkiye dedi ki...

@35, teknik olarak garantisi gitmiyor.

Adsız dedi ki...

fertile ceres pack 1 ne zaman çıkar.

Adsız dedi ki...

@35 Arkadaşım Kendisi Nasıl Yapıldığını Söyleyecek Sen Kafana Takma.Ama CFW Atmak Garanti Dışına Taşıyor Telefonu Fakat Hard Format Çakarsın Eskiye Geri Döner.Genelde Düzgün Atılırsa CWF Her hangi Birşey Olmuyor.Hard Format Nasıl Atılır Bilmiyorsan Onuda Yazıyım ---- Ses Açma Tuşu + Kilit Tuşu + Yeşil Tuş + Kırmızı Tuş Hepsine Aynı Anda Bas Ve Nokia Yazısı Gelinceye Kadar Bekle...

Adsız dedi ki...

hayır biliyorum hard formatı sadece pek bilmediğimden kokuyorum atmaya yanlış bişey yaparım sonra telefon açılmaz falan elimde kalır diye korkuyorum.

Adsız dedi ki...

symbian türkiye düzgün olarak atılırsa bu cfw nokia suite bu telefonu görüyomu. orjinal yazılıma geri dönebilmek için bide eğer görmezse ne yapmamız lazım. Yardımlarınız için Şimdiden teşekkürler. Yardımlarınızı bekliyorum

Symbian Türkiye dedi ki...

@41, cihazınızı "Ovi Suite" modunda bilgisayara bağlayıp en güncel Nokia Suite'i açın. "Yazılım Güncellemeleri" kısmında v21.0.003 güncellemesi uyarısını alacaksınız, güncelleyin. Orjinal yazılıma döndünüz.

Adsız dedi ki...

ne zaman çıkacak

Adsız dedi ki...

bugün çıksın artık yoksa gideceğim daha bilgisayarı göremeyeceğim

Adsız dedi ki...

Temalar çok gereksiz yeni tema eklemeyin çok kötü temalarla veriyorsunuz ayrıca x-plorede pek işe yaramıyor uygulama eklemeyin isteyenler yüklesin

Adsız dedi ki...

Tema yüklenmesi taraftarıyım.C6 ev ekranı durumu ne olacak ?

Ahmet dedi ki...

beta ekran görüntüleri koyarsanız güzel olur.
Ve tuş kiliti ortadaki beyaz tuşla açılmaz ise daha güzel olur.
CFW nin cpu ve ram kullanımını yazarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

42. dediğiniz gibi bir uyarı almıyorum fertile ceres kurulu felan yazıyo

Unknown dedi ki...

bu gün çıkacak mı artık??

hız dedi ki...

ORATSU EV EKRANı TEMASı güzel olur
Htc diffrent m - giulio7g teması
4x11 Turkish Keyboard

WaterCity dedi ki...

herşey için teşekkürler telefon adam olmaya başlıyor

Symbian Türkiye dedi ki...

@50, herkes bir yazılım isterse sistem dolar.

@49, FP 1'i bugün yayınlayabilirim belki.

Uygulama hataları: X-Plore açılmıyor, RAMblow açılıyor ancak uygulama menüsünde ikon çıkmıyor, yalnızca yazısı var.

Unknown dedi ki...

X-Plorer in canı cehenneme,, RAMblow o şekildede kullanılabilir =)

tek sorun bunlarsa tm çıkar artık FP 1'i gözünü seviyim =)bu hali çok berbat. =/ ....

Adsız dedi ki...

Dostum Sen bugün yayınla şunu sana etmiyeceğim dua yok :) xplorer e felan gerek yok biz kendimiz kurarız onları . kırmızı tuş, rompatcher , birde internetle ilgili olan hatalar düzeltiydiyse sorun yok baska zaten pek

Symbian Türkiye dedi ki...

Evet düzeltildi. Yayınlamak için 30 dakikaya ihtiyacım var, o kadar.

Adsız dedi ki...

yayınlıyacakmısın peki

bülent dedi ki...

ben daha fetile ceres i yükleyemedim yüklerlen options tusuna bastigimda hava verdi bunu yüklemeden direk fs1 güncellemesini yükleyebilir miyim

Unknown dedi ki...

@55, Hadi beklioz gardaşım =))

hız dedi ki...

YAZI TIPI AYNI KALSA İYİ OLUR ASIL

Adsız dedi ki...

beklemedeyiz :)

Adsız dedi ki...

Beyler Dosyaları Yüklüyormuş Az Bekleyin...

bilal dedi ki...

bence biraz acele ediyoruzz

Symbian Türkiye dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Symbian Türkiye dedi ki...

@62, katılıyorum. X-Plore ve RAMblow'u kaldıramadan istediniz, ben de kaldırılmamış FP1'i yüklüyorum.

Adsız dedi ki...

Keşke onları kaldırsaydın ama hata bizdeydi.Herşey için teşekkürleeer.

Adsız dedi ki...

Şimdi kaldırılmamış derken çalışmıyormu dostum

Symbian Türkiye dedi ki...

RAMblow çalışıyor, fakat X-Plore henüz çalışmıyor. Bunun üzerinde ilgilenirken acele edip yüklemek zorunda kaldım.

Adsız dedi ki...

biz kendimiz ayrıyetten yüklediğimizde bi sorun olmaz dimi

Adsız dedi ki...

Ev ekranı C6 olmadı dimi

bilal dedi ki...

@st acele etme yaa bugün olmadı başka güne yayınlarsın aceleye gerek yok yeter ki hata olmasın. sen bildiğin gibi yap

sefa dedi ki...

aynen @70 haklı aceleye gerek yok sorunsuz olsun yeter

Adsız dedi ki...

lütfen sorunsuz olsun

Symbian Türkiye dedi ki...

Peki, o zaman sorunsuz sürüm yarına kalır.

bilal dedi ki...

tamamdır beyler yarını bekleyecez :D BİRAZ HEYECAN OLACAK AMA biraz sabredelim :)

_K@YIP_ dedi ki...

Yarın Olsun Bizim Olsun :D

Adsız dedi ki...

SİZ BU İŞİ KARŞILIKSIZ MI YAIYORSUNUZ? KAÇ PARA VAR BU İŞTE SYMBIANTURKIYE SÖLEDE BİZDE YAPALIM.

X dedi ki...

Biliyorum işiniz uzun ve zor ama pack 1'de şunlar olursa çok memnun olurum.

-Sizin seçtiğiniz çalışan temalar.
-Gereksiz programların kaldırımı.
-Kırmızı tuş hatası.
-C6 Ev Ekranı.
-Sensör ayarları.
-Kamera FPS arttırımı.
-Yazı tipi.

Ve güncelleme yine eskisi gibi mi olacak yoksa kolay bi yolu var mı ?

Adsız dedi ki...

@76 Ücretsiz yapıyo.

ahmet dedi ki...

arkadaş şu c5 03 hafıza dolu hatasi beni deli ediyor . Bu yüzden 2 sefer servise verdim. 3 . vericem ve paramı istiyecem . Aynı şekil daha önceki nokia telimin parasını aldım ve aynı şekilde htc hero telim vardı komple yenisini ile değiştirdim. Bıktım s60v5 den.. Gidicem c7 alicam.

Adsız dedi ki...

NERDE BELESE SIZ KANIN KARDES BEN BANADA ONUN GIBI TEKLIF GELSE BENDE YAPARIM ALASINI YAPARIM

bilal dedi ki...

beyler gelen yenilikleri kucumsememek gerekiyo :) aslında flash 4 ün sorunsuz bi şekilde yüklenmesi harika bi olay düşünsenize web deki çoğu videoyu oynatabileceğiz ama bu lite sürümünden bazı endişelerim var. 'C' çok zor bi dil yapılan windows linux ve diğer işletim sistemlerinin diyebilirim ki tümü bu dilden yazılıyo bu demek? St ye büyük bi bilgi sorumluluğu düşüyo. sistem hazırlamak her babayiğidin harcı değil (bu yorumu bir bilgisayar programcısı olarak yaptım). Bazı şeyleri isterken biraz sabır göstermemiz lazım. :)

Adsız dedi ki...

gelecek sürümlerde symbian belle nin menü çubuğu da eklense harika olur

Adsız dedi ki...

symbian türkiye flashma sırasında bir hata olursa telefonu hard formatla kurtarabilirmiyim. Bide flash atılırken meydana gelen hata nedeniyle telefonun cpu olsun rami olsun donamımı zarar görüyomu.

Adsız dedi ki...

@76 , @80 Lan Dallma Sen Symbian Türkiye ye ne laf atiyorsun ulan madem alasını yapacan yapda görelim maxicep.com at yapta bir nane bildiğin yok symbian türkiye gibi işin uzmanlarına çamur atmak ayıptır be yazık sana.

@83 Kardeşim Bişi Olmaz Yanlışlık Yaparsanda Hard Format Atarsın Olay Biter.Ama Flashlamayı sağlıklı yapmak istiyorsan hafıza kartini cikar telefona hard format at sonra hafıza kartini virüs taramadan geçir sonra müzik,resim vs. gibi dosyalarını yedekle Biçimlendir Hafıza Kartini Sonra Tekrar Geri Kopyala Olay Bitmiştir...

Symbian Türkiye dedi ki...

@76, evet hiçbir karşılık beklemeden yapıyorum. Bu nedenle de birçok teklif alıyorum, fakat bana parasal anlamda getiri kazandırmayacak teklifler. Yazarlık gibi.

@80, lütfen saçmalamayın. Çok isterseniz, sizi tutan yok, size sınırsız PACK alanı vereyim; bunun gibi projeler çıkarın. Bu arada, PACK de benim projem.

@81, çok teşekkürler :)

@82, menü çubuğunu eklersem sistem fontunu da özelleştirmem gerekiyor. Ancak fontun yapısı bozuluyor.

@83, hayır. Hard format bu işin üstesinden gelemez. Çünkü sistemi silip üzerine tekrar yazıyorsunuz. Eğer Flash işleminde USB kablosunu çeker veya bilgisayar ile cihaz arasındaki veri alış-verişi kaybolursa cihazınızda ciddi zarar olabilir. Şayet bende oldu, fakat büyük uğraşlar sonucu kendim düzeltebildim.

Melih Can Eker dedi ki...

ne zaman çıkacak bu akşam çıkması lazım çok önemli lütfen bu akşam paylaşın şunu :S

Adsız dedi ki...

fertile ceres in anlamı ne ?_

Symbian Türkiye dedi ki...

@86, bana da mantıklı görünen istek üzerine asıl vakit olan yarın yayınlanacak. Uygulama sorunları tam olarak giderilmiş sürüm yayında olacak.

Symbian Türkiye dedi ki...

@87, Fertile İngilizce'de "Bereketli" anlamına gelir. Ceres ise Roman mitolojisinde bereket tanrıçasının ismidir. "Bereketli Seres" veya "Bereketli Ceres" olarak çevrilebilir.

Unknown dedi ki...

yarın saat kaç gibi yayınlanacak

Adsız dedi ki...

@85 SymbianTürkiye Kardeşim Bana PACK alanı verirmisin merak ettim cwf anlamasamda bilgisayarda ustayım :)

bilal dedi ki...

@st sen fark etmedin galiba senin sisteminde batarya baya iyi gidiyor :) orjinalde çok daha çabuk bitiyor :) ayrıca v21 i nawi den indirip kurduğumda türkiyeye gelmeyen adobe pdf ve quick office tam sürümü var:) ben hala kullanıyorum :) istersen onları da sistemine dahil edebilirsin ;)

Adsız dedi ki...

ben fertile ceres i yükleyemedim, şimdi bunu yükleyemez miyim

Adsız dedi ki...

@bilal kardeşim st ile konusta snn adope ile quick office sisteme dahil edipde cıkarsın harika olur bir Konuş :) Ayrıca TR yok diyorsunda sürümümü kaç onların?

KarDoN dedi ki...

Yarın Erkenden Yayınlayında Bitsin Bu Çile Harbiden Bitsin 2 3 Gün Daha Bekleyecek Sabrım Kalmadı :)
Symbian Türkiye Sen Bizim Her Şeyimizin :)...............

bilal dedi ki...

@94 sistem sürümünü kastediyorsan v21.0.03, adobe ve quick office ise adobe 'LE 2.5.654' ,quick office 6.2.524 sürümleri yüklü. Quick office türkçe, adobe ıngilizce versiyonu var. st nin bunları sistemine eklemesinin mümkün olup olmayacağını bilmiyorum ama yüklemesi halinde sistemin yayınlanması biraz zaman alabilir. :)

Unknown dedi ki...

Telefonu açarken rehber ve mesajlar açılıyor onu da kapat bir zahmet

Adsız dedi ki...

@97 haklı onu da kapatırsan güzel olur

Adsız dedi ki...

bilen biri cevap versin lütfen. Fertile ceres i yüklemeden bu cfw yi yükleyemez miyim

bilal dedi ki...

yükleyebilirsin :)

Melih Can Eker dedi ki...

Hadi ya st offfff sabahtan beri bekliyorum bak bari buraya

onur dedi ki...

15 fps video oynatıyor c5-03 acaba bu 15 fps 5800 daki gibi 30 fps oldu mu acaba

mehmet öztürk dedi ki...

nerde kaldı bu arkadas kaç saatten beri bekliyoruz tık yok bune yok st biraz cabuk gitmeden kurum sunu...

Adsız dedi ki...

Ya Ev ekranında 4den fazla Widget ekleme de olsun ya 5800 gibi.

Unknown dedi ki...

@ST, saat kaç gibi yayınlarsın?? siteye girip hiç bişeyin değişmediğini görünce deliriyomda =)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

teşekkürler hocam :)

Ahmet dedi ki...

symbian türkiye herşey için saolun sayenizde az olsa biraz bilgi edim
ndim Teşekkürler. Biğde bu cfw de türkçe dili varmı.

Symbian Türkiye dedi ki...

En fazla yarım saat içinde kullanıma sunulacak.

X-Plore kaldırıldı, RAM blow kaldırıldı ve QuickOffice + Adobe PDF'in yerini daha iyi alabilecek olan Picsel Smart Office aldı.

Unknown dedi ki...

tamam işte süper olmuş... zaten onları isteyen yükler kendi.. Picsel Smart Office çok daha iyi; türkçe olan dimi?

samet dedi ki...

çok teşekkürler st :)

Symbian Türkiye dedi ki...

@91, PACK için CFW hazırlanamanıza gerek yok; ancak mobil uygulama geliştirmeniz gerekiyor.

Adsız dedi ki...

hocam Picsel Smart Office nerede bulamadım, hariçten kurmaya çalışınca da dahili bileşen uyarısı veriyor

Adsız dedi ki...

PACK 2 NE ZAMAN GELECEK !?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar nasıl yüklicem.. fertile ceresi bi yardım etseniz..

Adsız dedi ki...

Üstad v22 için bi çalışman olacak mı yoksa şu an için v21 CFW'si üzerinden geliştirmeye devam mı edeceksin?

Symbian Türkiye dedi ki...

FP2'yi v21; MJ'yi de v22 üzerinden yayınlamayı düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

MJ(Donna) ne zman gelcek